Camping Les Arbois *

Review geschreven door C Peters

Dit nooit meer

C Peters,
5-10-2016

Ontvangst was vriendelijk maar vluchtig. We kregen een plek toegewezen die viezig was, het was er vochtig en er hing een muffe lucht (waarschijnlijk door het vocht). Veel vliegen ook. Het zwembad op de camping is een klein opzetzwembad, het water was steenkoud en het rook er naar plas. (...) Veel kinderen op de camping, voor de kinderen leuk maar als volwassene krijg je dus geen moment rust. Her en der loslopende kippen incl. uitwerpselen. Sanitair ietwat verouderd. Wij zijn na 1 nacht vertrokken, het was er gewoon te onrustig. Overal rennende, voetballende, schreeuwende kinderen, loslopende kippen, vieze grond, muggen en de eigenaar die steeds loopt te schreeuwen tegen de kinderen. Zeer storend vonden wij ook alle regeltjes op de camping, zelfs op het toilet. Wij vonden de prijs voor het verblijf van een nacht erg hoog, ook over de reserveringskosten (15,00 euro) is tijdens het telefonisch contact niets gezegd.

Gereisd met partner in juli 2016