Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

74 Reviews over Les Arbois

• 9Diana en Gerrit Kuipers20-09-2022

Heerlijke camping in een prachtige omgeving

Prachtige camping, heel mooi en natuurlijk van opzet. Grote tot zeer grote plaatsen. Hele leuke kinderboerderij met een superschattig minivarkentje "Frans". Heerlijk rustig gelegen en af en toe echt heeeeel stil. Heerlijk. Prima schoon sanitair. Lieve eigenaresse Maureen die ons allerlei leuke tips voor marktjes gaf. Ook al haar informatie in het "winkeltje"over de omgeving was heel breed. Fiets- en wandelroutes in overvloed. We hebben heerlijk gefietst en gewandeld. De Jura dichtbij , Louhans is mooi, Wandelroute in Dole "Perche Chat"gelopen. Superleuk. We hebben een heerlijk 10 dagen gehad. Bedankt Maureen en Ron!

• 8Jaco en Marcella Buitenhek19-08-2022

Heerlijke relaxte camping

Na een warm welkom door Ron en Maureen werd ons een mooie, ruime plek toegewezen met zicht op het veld, de ponyweide en kinderboerderij. De sfeer op deze kleinschalige camping is heerlijk relaxed, met schoon sanitair en een prima restaurant voor eenvoudige maar lekkere gerechten. Er is een klein zwembad om even af te koelen. Veel meer heb je niet nodig. Ook kun je er fietsen huren (en word bij een lekke band keurig een nieuwe fiets geregeld....!). Dank Ron en Maureen voor een heerlijke week!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Familie ten Have16-08-2022

Fantastische plek in een prachtige omgeving

Midden juli hebben we een week gestaan op camping Les Arbois. Zodra je het terrein van de camping oprijdt, heb je direct een vakantiegevoel. Heerlijke ruime plekken, veel ruimte op het terrein en een prima zwembad. De eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk, niets is ze te veel. Ook erg prettig om te zien dat ze zelf veel plezier in lijken te hebben in het runnen van de camping. Mooi terrasje voor waar je prima kunt eten, een drankje kunt drinken en waar de kinderen spelletjes kunnen doen.

De omgeving heeft ons echt verrast, wat is het mooi. Schitterend glooiende heuvels, mooie gehuchtjes en dorpjes, vriendelijke mensen. Ook een uitstapje naar de Jura is prima te doen, half uurtje met de auto maar dat is in deze omgeving absoluut geen straf.

Voor kinderen een paradijs: dieren, speeltuin, trampoline, zwembad.

Kortom, een hele fijne plek om je vakantie door te brengen!

• 9Familie Verduijn06-08-2022

Geweldig gastvrij en kindvriendelijk paradijsje

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze geweldige, rustige en gemoedelijke camping. Dit is écht vakantie! Ron, Maureen en hun zonen zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We hadden een hele grote kampeerplaats met veel natuurlijke schaduw en ook genoeg zon. Vanaf ons plekje hadden we zicht op de geitenwei, wat voor onze meiden van 8 en 10 erg leuk was. Net als het bijna dagelijks knuffelen en voeren van de dieren. Wat een goed begin van de dag! En daarna lekker ontbijten met versgebakken brood. Ook op het terras kun je lekker genieten van een fijne maaltijd. Wel in de middag even doorgeven. Ron, Maureen, Rik en Silas…dankjulliewel voor de geweldige tijd!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fam. Peters23-08-2021

Hele fijne camping voor gezinnen met kinderen!

Een geweldige camping voor gezinnen met jonge kinderen, met mooie ruime plaatsen. Voor het 2e jaar op rij hebben wij genoten van de gastvrijheid van Ron en Maureen en hun kinderen. De kinderen hebben genoten van de dieren, het knutselen en de goochelshow van Silas. Afkoelen kon in het zwembad en in de omgeving is ook een erg mooi zwemmeertje voor als je wat meer ruimte wil. Ook het eten op het terras en het lekkere brood 's ochtends zijn prima verzorgd. Een echte aanrader!

• 9Corinna10-08-2021

Een klein paradijsje in de natuur

Op zoek naar mooi weer zijn wij op camping les Arbois beland. Een klein camping paradijsje. Midden in de natuur camperen op een rustige maar ook gezellige camping. Grote velden om te camperen met privacy en zicht over te camping tegelijkertijd. In de nacht hoor je vooral de wind in de bomen, kikkers en hier en daar een vogel. Geen straat, geen disco in de buurt - heerlijk! Onze kinderen hadden een prachtige week. Iedere dag mogen de kids om 9.00 helpen de dieren te voeren en aaien. Een mooie start van de dag en handig om de andere kinderen te leren kennen. Verder heel veel spelplezier op de speeltuin en het ruime grasveld.De eigenaren zijn heel erg vriendelijk, helpen graag en zijn heel goed bereikbaar.Wij zijn heerlijk tot rust gekomen, hebben leuke stadjes bezocht en lekker gefietst. Ik kan deze camping zeker aanbevelen.

• 9Fam. Snippe23-08-2020

Fantastisch voor gezinnen met jonge kinderen

Wij hebben op deze camping een heerlijke vakantie gehad. Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen, zeg tot een jaar of 10. De eigenaren zijn heel betrokken en aardig en doen echt hun best om er voor jou een fijne vakantie van te maken. Er zijn heel veel diertjes, een heerlijke speeltuin en een klein maar fijn zwembad. Allemaal heel gemoedelijk. Onze drie kinderen hadden veel vriendjes om mee te spelen. Dus voor de ouders ook vakantie!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Loes05-08-2020

Zo vind je er maar weinig in Frankrijk...super!

Een heerlijke kleine camping, met aandacht voor alle gasten. Geen animatie team, maar een lief gezin die soms wat organiseert voor de gasten (dieren knuffelen, goochelshow door de jongste zoon, pony rijden). Schoon sanitair, grote kampeer plaatsen, genoeg privacy en relaxte eigenaren. Omgeving is ook top, je zit tussen de Jura en Bourgogne, dus je kan alle kanten op. Wij hebben genoten!

• 9Jennie Verhoeven20-08-2019

Super!

Gezellige, gemoedelijke en overzichtelijke camping. Onze kinderen van 6 en 8 hebben zich prima vermaakt en wilden na 16 dagen nog niet naar huis. Wij hadden een huurtent, inrichting was zeer compleet en netjes. In de periode dat wij er waren was de camping vol, maar ondanks dat eigenlijk geen wachttijden bij het sanitair. Ook in de omgeving (soms wel een uur rijden) veel mooie dingen gezien en gedaan. Bedankt Ron, Maureen en Silas voor de super vakantie!!

• 8Groenwold18-08-2019

Leuke kindercamping

leuke familiecamping voor gezinnen met kleine kinderen -10jr. Plekken ruim genoeg voor onze vouwwagen. Sanitair was schoon en in omvang voldoende voor de camping. De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het brood werd op de camping gebakken, we misten hierdoor het echte Franse stokbrood een beetje. In de omgeving kan je goed fietsen, een aantal tochten kun je vanaf de camping doen, dit kan ook op een gewone fiets. Het zwembad is klein maar groot genoeg om even lekker in af te koelen.

Camping Les Arbois info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar