Camping Les Arbois

67 reviews over Camping Les Arbois

• 2019
    9Saskia14-07-2019

Hele fijne camping

Voor kampeerders met jonge kinderen een regelrechte aanrader. De eigenaren (en hun kinderen) zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Mooie ruime plekken met redelijk wat schaduw (wel even goed kijken hoe de zon draait). Veel privacy en rust. Sanitair is schoon en praktisch. Niets op aan te merken gehad. De dieren zijn een leuke toevoeging. De kinderen hebben daar regelmatig naast de ezel, de geitjes en de paarden staan kijken. Je kunt ook redelijk vrij binnen de hekken rondscharrelen tussen de dieren. Echt een toevoeging. Zwembad is weliswaar klein, maar meer dan voldoende om lekker af te koelen. Als de camping vol staat, zal het hier in het zwembad wel druk zijn. Naast het grote zwembad was er nog een kleiner zwembadje opgezet met een kleine laag water zodat de kleinste kinderen ook lekker konden spelen. Super. Dorpje op ruim 5 kilometer afstand met alle voorzieningen: een grote supermarkt en drie bakkers. Verder niet heel interessant

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    8Fam de Jong03-08-2018

Aanrader voor jonge gezinnen

Heerlijke tijd gehad op deze camping. We waren op zoek naar een grote plek met schaduw en die hadden we zeker. Gastvrije eigenaren die hard werken om het iedereen naar de zin te maken. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de dieren (cavia's aaien en pony rijden waren favoriet), in de speeltuin en in het zwembad. Het knutselen vonden ze ook gezellig. Fijn dat je brood kan bestellen en een ijsje kan kopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Michel & José02-08-2018

Geweldig

Gezellige gastvrije gezinscamping! Vrolijke enthousiaste eigenaren! Er wordt iedere dag wel iets georganiseerd. Van een kampvuur tot ponyrijden, dieren eten geven, knutselen, goochelshow, rommelmarktje te veel om op te noemen! Je kunt er lekker eten op het eigen terras!

Ron Camping Les arbois, Eigenaar, 12-08-2018

Hallo Michel en José..Heel goed om te lezen dat uw vakantie geslaagd is..top.. Het is natuurlijk geen straf om voor zoveel leuke gasten te zorgen waaronder u met uw gezin. Uiteraard is er natuurlijk altijd die ene procent waar je het nooit goed voor doet echter wij zullen ons 110% blijven inzetten om iedereen met een lach op het gezicht te zien vertrekken na de kampeervakantie en een fijne herinnering aan Camping Les Arbois over te houden!! Gelukkig zijn wij daarin goed op weg, aan het aantal leuke,lieve en enthousiaste reakties te zien, die wij overal krijgen.Hopelijk zien wij u weer een keer verschijnen op Les Arbois. Bedankt!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Alle en Dorien08-09-2017

Een camping om te onthouden!

Wij hebben hier 2 prachtige weken gehad. We hadden een ruime plek met uitzicht op de kinderboerderij. Eigenaren uiterst behulpzaam en vriendelijk. Je kunt er lekker eten en het is betaalbaar. Onze kinderen hebben echt genoten van de dieren, het knutselen, het kampvuur, de goochelshow, pony ritjes etc. Er heerst een gezellige en gemoedelijke sfeer. Een camping om te onthouden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Annet22-08-2017

Wat een toffe tijd hebben wij gehad op camping Les Arbois! Op en top vakantie, kinderen hebben genoten en wij ook. Fijne, ruime plek met uitzicht op de paarden en ezel. Die staan in een wei staan die keurig wordt schoongehouden. De speeltuin heeft genoeg te bieden en de dierenweide is voor de kleintjes een hele mooie extra! Het sanitair is altijd schoon, echt hulde aan de eigenaren!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Michel en Henriette18-08-2017

Wat een heerlijke camping.

Inmiddels voor de 5e keer op deze heerlijke, gastvrije camping mogen verblijven en het is als thuis komen. Dit jaar hebben we voor het eerst in de luxe ingerichte tent gezeten die van alle gemakken is voorzien, goede bedden een buitenkeuken en heerlijke relax stoelen. Het was een kort verblijf maar dat gaan we zeker op korte termijn voor een langere periode over doen. Het eten op het terras is heerlijk voor zeer redelijke prijzen waar de rest van de campings in Frankrijk een voorbeeld aan mag nemen. Ron en Maureen bedankt voor jullie gastvrijheid en blijf zo doorgaan !!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Natalie Peeters09-08-2017

Fijne kleinschalige en kindvriendelijke camping

Ideaal voor kleine kindjes Mooie en ruime staanplaatsen Prima sainitair

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Sabine en Martijn01-08-2017

Een heerlijke vakantie

Een hele fijne camping voor een gezin met jonge kinderen. Onze drie kinderen (2, 4 en 7 jaar) hebben twee weken de tijd van hun leven gehad. Heerlijk op de camping spelen, zwemmen, knutselen en diertjes aaien. Onze tweejarige kon vrij haar gang gang omdat alles veilig was en er ook een beetje op elkaars kinderen gelet werd. De kleinschaligheid van de camping droeg hier ook aan bij. En omdat de kinderen zich heerlijk hebben kunnen vermaken hebben wij echt vakantie gehad. We hadden een ingerichte tent gehuurd. We zijn daarover zeer tevreden, zowel over de inrichting van de tent als de plek (een grote plek met voldoende zon en schaduw). Alle lof voor Maureen, Ron en hun kinderen. Ze doen er alles aan om de vakantie tot een groot succes te maken. En dat is wat ons betreft zeker gelukt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9G.E.Hoek14-07-2017

Aanrader

Camping les arbois is heel erg kindvriendijke plek om te verblijven. Maar ook voor de volwassenen een heerlijke stek. Nog geen leukere en vriendelijkere campingbeheerders tegengekomen. Je komt als gast en vertrekt als vriend.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Carla12-07-2017

Er heerste een relaxte sfeer en men was gastvrij.

Er is genoeg schaduw. De plekken zijn groot en er is veel zicht op de boerderijdieren, wat erg leuk is. Ik heb geen negatief commentaar want ons verblijf was gewoon erg geslaagd. We hebben er ook kunnen eten en dat is zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in juni 2017

Camping Les Arbois info