Camping Les Arbois

59 reviews over Camping Les Arbois in het Nederlands

Aanrader voor jonge gezinnen

Fam de Jong
3-8-2018

Heerlijke tijd gehad op deze camping. We waren op zoek naar een grote plek met schaduw en die hadden we zeker. Gastvrije eigenaren die hard werken om het iedereen naar de zin te maken. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de dieren (cavia's aaien en pony rijden waren favoriet), in de speeltuin en in het zwembad. Het knutselen vonden ze ook gezellig. Fijn dat je brood kan bestellen en een ijsje kan kopen.

Geweldig

Michel & José
2-8-2018

Gezellige gastvrije gezinscamping! Vrolijke enthousiaste eigenaren! Er wordt iedere dag wel iets georganiseerd. Van een kampvuur tot ponyrijden, dieren eten geven, knutselen, goochelshow, rommelmarktje te veel om op te noemen! Je kunt er lekker eten op het eigen terras!

Ron Camping Les arbois, Eigenaar, 12-8-2018

Hallo Michel en José..Heel goed om te lezen dat uw vakantie geslaagd is..top..

Het is natuurlijk geen straf om voor zoveel leuke gasten te zorgen waaronder u met uw gezin. Uiteraard is er natuurlijk altijd die ene procent waar je het nooit goed voor doet echter wij zullen ons 110% blijven inzetten om iedereen met een lach op het gezicht te zien vertrekken na de kampeervakantie en een fijne herinnering aan Camping Les Arbois over te houden!! Gelukkig zijn wij daarin goed op weg, aan het aantal leuke,lieve en enthousiaste reakties te zien, die wij overal krijgen.Hopelijk zien wij u weer een keer verschijnen op Les Arbois. Bedankt!

Gezellig en zeer proper!

Sophie Caluwé
20-7-2018

Vrolijke en gemotiveerde uitbaters. Zeer gezellig met kindjes, ruime kampeerplekken, proper sanitair,... Een aanrader!

Ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen

Paul, Judith, Luuk & Daan
3-2-2018

Ieder jaar zoeken we opnieuw naar een camping geschikt voor jonge kinderen. We houden van kleinschalig zodat het een beetje overzichtelijk blijft en de kinderen rustig zelf op pad kunnen. Voor de zomervakantie van 2017 vonden we Les Arbois, en dat was een schot in de roos! Een heerlijk rustige camping waar kinderen de hele dag hun gang kunnen gaan, en de eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

De camping beschikt over een broodjes services en een simpel, maar zeer smakelijke eetkaart om 's avonds wat te kunnen eten, ook af en toe lekker om niet te hoeven koken. En als de kids klaar zijn met eten en nog wat jong zijn om te lang aan tafel te zitten is het geen probleem als die vast even naar het speeltuintje gaan, heerlijk! Er is een leuk speeltuintje wat lekker in de schaduw ligt en een groot opzet zwembad, wat prima voldoet voor de nodige verkoeling. Het zwembad heeft een hoog hek eromheen en een poort met de sluiting bovenaan, kleine kinderen kunnen hier zelf absoluut niet in. Voor de allerkleinste wordt tijdens de warmste dagen ook nog een klein opblaasbad neergezet. De zonen van de eigenaren van de camping geven 1x per week een leuke googelshow waar natuurlijk alle kinderen naar komen kijken, en er is ook 1x per week een kampvuur, er kan af en toe een rondje op de pony worden gereden, mee de dieren worden gevoerd en geknutseld, echt meer dan genoeg te doen dus!

De camping ligt op een rustige locatie en is ook goed te bereiden (geen steile of zeer smalle wegen) met een grote caravan. In de omgeving is genoeg te doen (denk aan grotten, roofvogelshows, kastelen etc.), al moet je daar wel al snel een half uurtje of iets langer voor in de auto, maar dat is in deze prachtige omgeving geen straf. Er ligt een grote supermarkt en tankstation in een dorpje verderop, een KM of 5 vanaf de camping.

Het sanitair wordt door de eigenaren zelf bijgehouden, en is gewoon zeer netjes, heel anders dan op een grotere camping waar er een schoonmaakploeg voor ingehuurd wordt.

Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken, en voor de eerste keer gaan wij dan ook de komende zomervakantie nog een keer terug naar dezelfde camping.

Een camping om te onthouden!

Alle en Dorien
8-9-2017

Wij hebben hier 2 prachtige weken gehad. We hadden een ruime plek met uitzicht op de kinderboerderij.

Eigenaren uiterst behulpzaam en vriendelijk. Je kunt er lekker eten en het is betaalbaar.

Onze kinderen hebben echt genoten van de dieren, het knutselen, het kampvuur, de goochelshow, pony ritjes etc.

Er heerst een gezellige en gemoedelijke sfeer. Een camping om te onthouden!

Annet
22-8-2017

Wat een toffe tijd hebben wij gehad op camping Les Arbois! Op en top vakantie, kinderen hebben genoten en wij ook. Fijne, ruime plek met uitzicht op de paarden en ezel. Die staan in een wei staan die keurig wordt schoongehouden. De speeltuin heeft genoeg te bieden en de dierenweide is voor de kleintjes een hele mooie extra!

Het sanitair is altijd schoon, echt hulde aan de eigenaren!

Wat een heerlijke camping.

Michel en Henriette
18-8-2017

Inmiddels voor de 5e keer op deze heerlijke, gastvrije camping mogen verblijven en het is als thuis komen.

Dit jaar hebben we voor het eerst in de luxe ingerichte tent gezeten die van alle gemakken is voorzien, goede bedden een buitenkeuken en heerlijke relax stoelen.

Het was een kort verblijf maar dat gaan we zeker op korte termijn voor een langere periode over doen.

Het eten op het terras is heerlijk voor zeer redelijke prijzen waar de rest van de campings in Frankrijk een voorbeeld aan mag nemen.

Ron en Maureen bedankt voor jullie gastvrijheid en blijf zo doorgaan !!

Fijne kleinschalige en kindvriendelijke camping

Natalie Peeters
9-8-2017

Ideaal voor kleine kindjes

Mooie en ruime staanplaatsen

Prima sainitair

Een heerlijke vakantie

Sabine en Martijn
1-8-2017

Een hele fijne camping voor een gezin met jonge kinderen. Onze drie kinderen (2, 4 en 7 jaar) hebben twee weken de tijd van hun leven gehad. Heerlijk op de camping spelen, zwemmen, knutselen en diertjes aaien. Onze tweejarige kon vrij haar gang gang omdat alles veilig was en er ook een beetje op elkaars kinderen gelet werd. De kleinschaligheid van de camping droeg hier ook aan bij. En omdat de kinderen zich heerlijk hebben kunnen vermaken hebben wij echt vakantie gehad.

We hadden een ingerichte tent gehuurd. We zijn daarover zeer tevreden, zowel over de inrichting van de tent als de plek (een grote plek met voldoende zon en schaduw).

Alle lof voor Maureen, Ron en hun kinderen. Ze doen er alles aan om de vakantie tot een groot succes te maken. En dat is wat ons betreft zeker gelukt!

Aanrader

G.E.Hoek
14-7-2017

Camping les arbois is heel erg kindvriendijke plek om te verblijven. Maar ook voor de volwassenen een heerlijke stek. Nog geen leukere en vriendelijkere campingbeheerders tegengekomen. Je komt als gast en vertrekt als vriend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Arbois in Montjay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Arbois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Arbois scoort een 8.13 uit 10 op basis van 59 reviews.