Bed and Breakfast Domaine Frenita

BedAndBreakfastWeer vandaag22°4°
Bed and Breakfast Domaine Frenita

2 reviews over Bed and Breakfast Domaine Frenita in het Nederlands

Prima plek met prachtig uitzicht

Annet Feddema
8-9-2010

We hebben hier 2 nachten doorgebracht en hebben het prima naar onze zin gehad. Er is een prachtig uitzicht op de Lac du Panneciere, waar je kunt vissen en zwemmen. In de tuin kun je heerlijk tot rust komen.

prima huis, mooie grote tuin

Hennie en Corrie v.d. Hoeven
21-4-2010

Wij hebben hier erg genoten, de omgeving is mooi, en ook het uitzicht vanuit de

kamers, en vooral vanuit de serre, waar de gastvrouw ons verwende met prima

maaltijden, en de gastheer die tevens vinoloog is, ons wat bijbracht over de

diverse wijnen, ook wist men veel te vertellen over de omgeving, werden er voor

ons mooie wandel en fietsroutes uitgezet, al met al een adres om te onthouden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine Frenita in Montigny-en-Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine Frenita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.