Camping Domaine de Pannecière

• Animatieprogramma

25 reviews over Camping Domaine de Pannecière in het Nederlands

• 4Trx85022-08-2015

Nooit meer

We hadden dit huisje geboekt via Odaly's waar we vaker een prima huisje hadden zag er op de plaatjes leuk uit in rustige mooie omgeving, wat een deceptie, het huisje was sinds de 70 niet meer veranderd, de bedden waren ingezakte stukken schuim de badkamer had schimmelranden, op het fornuis zaten 2 verschillende knoppen een Tv stond er wel maar koste extra €40,-- pw voor alleen franse zenders, wifi €20,- traag Het zwembad was redelijk, wel "renovatieplekken" maar daar kun je mee leven, de regenpijpen waren compleet verrot waardoor het water het terras van het huisje had veranderd in een zompige plek, en pas op met afstapje van het huisje naast het terras, een misstap en je schiet met je voet in een levensgevaarlijk gat van zeker 2 meter diep omdat de afdekplaat te klein was, was er nog iets positiefs ? Ja het animatieteam organiseerde wel van alles, kinder disco, pony rijden, wedstrijd jeu de boule, boomklimmen en abseilen, de locatie aan de stuwdam is ook prachtig, vergane glorie

4Kindvriendelijk
    2Zwembad
    4Prijs/kwaliteit
    2Staat v/h sanitair
    4Eetgelegenheden
    6Ligging

• 7christophe_zutterman09-12-2012

Zeer leuk domein

Montigny-en-Morvan ligt niet zover van Chateau-Chinon (waar je inkopen kan doen). We hadden er een mobilhome gehuurd. Deze was proper en zeer goed uitgerust. Op het domein zelf is er niet zoveel te doen. Je moet dus veel in de auto springen en al snel een uurtje rijden om de eerste bezienswaardigheden te bereiken (bv. Autun). In het winkeltje is er een beperkt aanbod. We waren er tijdens een hittegolf, dus we hebben zeer veel gebruik gemaakt van het mooie zwembad.

8Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair

• 8a.brigande28-06-2012

lekker ouderwets Frankrijk

Heerlijke plek vond ik het hier, lekker ouderwets Frankrijk. Veel natuur in de omgeving, meertjes, bossen, kleine dorpjes. Dit is nog echt het Frankrijk van de lelijke eend en een stokbrood onder je arm, verder niks. Prima camping, geen grote luxe, gewoon basic maar wel prima. Erg aardig personeel. Hier kun je in de omgeving in de plaatselijke cafeetjes nog 3 gangen lunchen voor 12 euro (inclusief wijn). Niet zo geschikt dus voor mensen die van luxe houden, wel voor de romantici onder ons. Het meer is inderdaad aan een onderhoudsbeurt toe, dus deels dicht, dat gebeurt iedere paar jaar.

8Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit

• 7gerda19-06-2012

waar is het meer

camping ligt aan het stuwmeer van panneciere. Echter wegens onderhoud aan de stuwdam heeft men het meer laten leeglopen en is de barrage alleen tijdens de weekenden geopend. Camping heeft onderhoud nodig !! Het mobilhome was schoon en voldoende toegerust. Grote bed is keihard, binnenvering is te voelen. Dat is te behelpen door onder onderlaken een dubbelgevouwen deken te leggen. Doordat we vroeg in het seizoen waren was er (gelukkig) geen animatie en was het heerlijk rustig op de camping. Wij hebben het goed gehad.

8Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 2"Drè15-09-2011

nooit meer hier!!

De appartementen zijn bijzonder klein, en zeker niet allemaal hetzelfde.We hebben er 3 gehad in twee weken. Bij de 1è konden de" tuindeuren"" niet eens open. bij de 2è was alles in vervallen staat. In de doucheruimte konden we ons amper afdrogen en aan of uitkleden,de douchekop kon alleen met de hand worden gebruikt, en het (wel schone) gordijn kleefde onmiddelijk vast als we de kraan aanzetten.bovendien was er in het "keukentje"geen ruimte om eten te maken. Zèker niet als er al een kopje op het aanrecht stond.2kookplaatjes was alles. Als je er ook 2 pannen fatsoenlijk op had kunnen zetten!Een koelkastje waarbijna niks in paste, en een slaapkamertje dat leek op een alkoof. Nadat de boiler het had begeven, een ander appartement gekregen. Hier was de koelkast normaler, we konden ook met losse handen douchen! Doodstil op het park en we waren de enige buitenlanders.Winkels op 13 km. de eerste.Tuintje van niks,2 stoelen en een tafel:vol!!! zwembad ondiep. we zijn een week eerder vertrokken

1Prijs/kwaliteit
    1Staat v/h sanitair
    3Eetgelegenheden
    6Ligging

• 1ief20-08-2011

vieze oude camping

Deze camping is duidelijk op zijn retour. De campingwinkel is gesloten,2e zwembad dichtgetimmerd, de stacaracan was vies, vuil en stonk en toen we weer naar huis gingen wisten we waardoor want ze maken niet schoon. De eindschoonmaak mag je zelf doen(doet iedereen dan ook met de franse slag) en verder gaat de schoonmaakster bij vertek met 1 doekje van wc naar tafel en keuken om daarna pas je 300 euro borg terug te geven. Gelukkig heb ik zelf bij aankomst met mijn flesje witte reus hygienespray de boel nog wat ontsmet. Het enige wat goed was aan de camping was de animatie (alleen van maandag tot vrijdag) want anders hadden onze kinderen van 12 en 14 zich stierlijk verveeld want er is niets te doen. gelukkig was er nog ander stel met kinderen van dezelfde leeftijd op de camping en samen hebben ze er wat van gemaakt!!! maar ga hier niet heen!!!

5Kindvriendelijk
    1Prijs/kwaliteit
    1Staat v/h sanitair
    5Ligging

• 8Fam, Moorlag19-08-2011

Prima camping

Wij hebben een leuke tijd gehad, we zaten in een appartementje echt frans sfeertje, vriendelijke mensen die er werkten op de camping alleen jammer dat bijna niemand engels kan. Er wordt ontzettend veel georganiseerd, petje af wel allemaal in het Frans maar ja dat is logisch als je in Frankrijk zit, je wordt er als Nederlander wel bij betrokken. Wat ons opviel was dat deze hoek van Frankrijk ontzettend gastvrij is en je kan er heerlijk eten, maar je moet er wel even voor zoeken. Ideaal is de Liddle vlakbij. Onze meiden van 14 jaar hebben zich ook prima vermaakt!!!!!

9Kindvriendelijk
    5Prijs/kwaliteit
    8Eetgelegenheden
    10Ligging

• 4hans13-08-2011

is erg tegen gevallen

De camping ligt erg mooi, maar het is er verre van rustig. erg geschikt voor gezinnen met kinderen in de leeftijd van 8 t/m 16 jaar. Bijna elke avond disco waardoor onze kleinkinderen niet konden slapen. De caravan is simpel maar netjes. Maar wel te klein voor 6 personen. De vlonder is gevaarlijk voor kleine kinderen. Ook het zitje buiten is van slechte kwaliteit. Er wordt veel gedaan voor de kinderen en de jeugd maar dan moet je wel frans spreken. Dus wij vinden de camping niet kind vriendelijk want ook de speel toestellen worden niet goed onderhouden. Het zwembad was redelijk ik heb diverse keer tegeltjes van de bodem op geraapt en op de bodem lagen ook veel kleine steentjes.Ook hebben wij veel last gehad van de mede kampeerders, veel lawaai. Kortom een vakantie die ons erg is tegen gevallen. Maar de ligging is echt prachtig. Van de omgevinge hebben wij echt genoten. Maar voor ons geen 2e keer helaas. Gaan toch op zoek naar een camping waar ook de kinderen tot 6 jaar zich kunnen verm

3Kindvriendelijk
    4Prijs/kwaliteit

• 6patricia01-08-2010

Mooie omgeving

Met wat argwaan vertrok ik, na het lezen van de beoordelingen. Wij verbleven met ons gezin in een appartement, verouderd welke zeker opgeknapt mag worden, ruimte was oke, maar het geheel mede door de kleuren wat muffig. De omgeving echter, is onbetaalbaar je komt er volledig tot rust, puur door het uitzicht dat je hebt. In de omgeving zelf is er weinig te te beleven, maar als je van mountainbiken houdt, zou ik zeggen doen. Mijn dank gaat uit naar het animatieteam, mijn dochter van 6 heeft genoten, ook de tieners hadden animatie. Ook werden wij de avonden vermaakt,mijn complimenten. In Chateau-Chinon zijn er 2 grote winkels: Lidll en Atac (n soort AH), op 10 min afstand. Ook leuk om te doen atractiepark La Pal, voor jong en oud op 1:20 min rijden. Een leuke week gehad, met gezellige mensen.

7Kindvriendelijk
    5Prijs/kwaliteit

• 6patricia01-08-2010

Mooie omgeving

Met wat argwaan vertrok ik, na het lezen van de beoordelingen, en dan onderweg, constant het gevoel hebben, rijden we wel goed? en ja hoor je ziet plekjes waarvan je denkt, dit kan nooit goed zijn, en juist dan zit je op de goede weg. Wij verbleven met ons gezin in een appartement, verouderd welke zeker opgeknapt mag worden, ruimte was oke, maar het geheel mede door de kleuren wat muffig. De omgeving echter, is onbetaalbaar je komt er volledig tot rust, puur door het uitzicht dat je hebt. In de omgeving zelf is er weinig te te beleven, maar als je van mountainbiken houdt, zou ik zeggen doen, voor de normale fietsers helaas het is echt te steil. Mijn complimenten gaan uit naar het animatieteam, mijn dochter van 6 heeft genoten, ook de tieners hadden animatie. Ook werden wij de avonden vermaakt door een geweldige animator Stefan. Het animatieteam versterkt dit park, mijn complimenten. In Chateau-Chinon zijn er 2 grote winkels: Lidll en Atac (n soort AH), op 10 min afstand.

7Kindvriendelijk

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Verwarmd

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras