Camping Municipal les Treilles

12 reviews over Camping Municipal les Treilles in het Nederlands

Mooie stadscamping

Annelies
26-10-2017

Mooie stadscamping met grote plekken, in de zon of schaduw.

Schoon sanitair gebouw. Vriendelijke personeel. Er is broodservice.

Fijne camping voor een paar dagen.

Uitstekende camping zonder poespas

Elly
        1-7-2017

Ruime plaatsen, zowel zon, schaduw als halfschaduw, omzoomd door heggetjes dus veel privacy. Groot sanitairgebouw met voldoende voorzieningen en afwasbakken met thermostaatkranen. Restaurant is gesloten in laagseizoen. Historische bezienswaardigheden in de omgeving en mogelijkheid tot fietsen langs het Canal de Bourgogne. Receptie is bepaalde uren bezet. Klein minpunt: verkeerslawaai van weg die erlangs loopt. Eénmaal per dag gratis toegang in naastgelegen gemeentezwembad. Kortom: een aanrader voor mensen die een camping zonder al te veel voorzieningen zoeken.

Prima camping voor par nachtjes

Karin
        15-8-2016

Ruime plaatsen, sanitair redelijk, douches bij de dames vaker koud dan warm

Zwembad inderdaad mooi maar bleek op zaterdag pas om 1400 u open te zijn

Veel te zien in de omgeving

Kortom prima voor een paar dagen

Ligt wel aan een drukke weg

Prima

Gerard
        23-8-2015

Lag voor ons op de terugweg vanuit Provence, tussen beaune en troyes. deze is ideaal gelegen t.o.v. doorgaande binnenwegen zonder dat het een doorganscamping wordt. Door ziekte konden wij helaas maar 2 nachten blijven en zijn wij eerder door naar huis gereden. Zodoende eerste indrukken:

- mooi binnenzwembad, tikkie fris dat wel

- veel ruime plaatsen en bomen, prima ligging geen last van wegen oid

- sanitair prima en ook heel heet water

- genoeg te zien in omgeving

- montbard ligt aan een kanaaltje

Prima camping

jg van den berg
        18-7-2015

Camping is prima in orde. Het gemeentezwembad naast de camping is prachtig. Montbard zelf is leuk. Al met al een prima kort verblijf gehad. We zijn vertrokken omdat we smerig gestoken werden door een apart soort muggen of zo. Normaal heb ik nooit last maar nu lag ik in de nacht nog te krabben... ik weet natuurlijk niet of dit elk jaar zo is. Zelfs Autun hielp niet echt. Enfin de camping kan hier niets aan doen natuurlijk.

Prachtige campng

Wim Vermeulen
        28-6-2015

Camping Les Treilles in Montbard is aan te bevelen. Uitstekende plaatsen met en zonder schaduw. Sanitair uitstekend, Echt heet water. Prachtig zwembad, gratis voor campinggasten. Winkels op loopafstand.

Prachtige camping

M.Kobussen
        9-6-2015

Een mooie camping met zeer ruime plaatsen vlakbij het centrum. Plaatsen zijn zo ruim dat er altijd plek met en zonder schaduw is afhankelijk van de behoefte. Sanitair goed. Echt heet afwaswater. En toiletpapier op het toilet. Omgeving prachtig, met name de abdij de Fontenay. Personeel is vriendelijk, maar niet actief in voorlichting.

Mooie camping

Gijs en Jodi
        2-2-2015

Mooie camping om de omgeving te verkennen. Sanitair was prima in orde. Mooie plaatsen, sommige liggen wel dicht bij de doorgaande weg. Het gemeentezwembad ligt naast de camping en daar mag je 1 x per dag gratis gebruik van maken. Op de camping kun je enkele kleine hapjes kopen maar het stelt niet veel voor. Je kunt er vers brood voor de volgende dag bestellen, verder kun je er niets kopen. Het personeel was niet altijd even behulpzaam, het lag er veel aan wie je trof. In Montbard zijn meerde supermarkten en restaurants. Het is op een heuvel gebouwd en heeft een aantal smalle, steile wegen.

Super camping !!

timo_vink
        23-7-2014

Prachtige camping je komt heerlijk tot rust. bijna elke dag is er wel wat te doen op de camping, voor het zwembad kan je een kaartje halen bij de receptie en dan kan je gratis naar het zwembad. ook is er op de camping internet maar die is slecht. ook kan je op de camping eten (pizza) die heerlijk smaakt.

echt een aanrader !!!

prima

RR
        12-9-2013

Aangename camping met gratis wifi en gratis zwembad ernaast.

Ligt ideaal om te fietsen langs het Canal de Bourgogne, bezoek Fontenay en Buffon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal les Treilles in Montbard (bij Dijon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal les Treilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.