Vakantiehuis Vacances Sangy

Vakantiehuis Vacances Sangy
9,3

3 reviews over Vakantiehuis Vacances Sangy in het Nederlands

Met jonge kinderen

Hele fijne, rustgevende, hartelijke plek!

David Cornille
8-9-2014

We hadden met ons kindje van 3 een hele aangename week in de gîte. Uiterst vriendelijke en hartelijke ontvangst, en alle voorzieningnen, met bijzonder veel speelgoed voor kinderen. Wij gaan zeker nog eens terug.

heerlijk genieten

koen haagdorens
22-4-2010

Een erg sfeervol huis met een prachtige tuin in een erg rustige, niet-toeristische omgeving met veel natuur. Geen overdadige luxe, maar de charme van het landelijke leven. Leon en Yolande ontvangen hun gasten op een warme, toegewijde en discrete manier. Wij - en onze kinderen van 5 en 8 - vonden het daar heerlijk!

Geweldige locatie, geweldig vakantiehuis!!

Collin
26-1-2010

Ben hier met mijn partner in december geweest. Een geweldige relaxte tijd gehad!

Een authentiek zeer mooi opgeknapt vakantiehuis uit 1856 met veel sfeer en rust. Gelegen op een eigen terrein van ca. 4 hectare (met privé weide & privé bos met boomhut). Geweldig voor kinderen om te spelen. Mooie buitenplaats met grote barbecue en voor de huurders een eigen buitenterras. Fantastische omgeving in het zuiden van de Bourgogne, dicht bij het natuurpark Morvan. Geweldige gastheer en gastvrouw (Nederlanders). Goeie verzorging, bijzonder nette gite, goeie bedden! Lekkere houtkachel in de woonkamer voor de verwarmende sfeer, maar gite heeft overal gewoon CV voor de koudere maanden. De gite heeft 3 slaapkamers, er kunnen max. 6 volwassenen verblijven. Heerlijk geslapen! De accommodatie is ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen, ook vanwege de ligging en het bos. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vacances Sangy in Montaron / Sangy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vacances Sangy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.