Bed and Breakfast Entrepôt de la Gare

Meer bedandbreakfast info

19 reviews over Bed and Breakfast Entrepôt de la Gare

• 9Lex en Monique de Knegt09-09-2017

Meer dan fantastisch

Wederom voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij Rob, alleen al voor de entourage is het een genot om bij Entrepot La Gare te zijn en ja over het eten kunnen we kort zijn in een woord fantastisch. Er zullen nog vele malen komen en hopen dat we nog heel lang van jou gastvrijheid mogen genieten.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Cas23-06-2015

pareltje in Bourgondie

Als je op zoek bent naar iets bijzonders, is dit een absolute aanrader. Het eten is prima, maar de ambiance maakt het bijzonder. Een bijzonder aangeklede woon- eetkamer, en een veranda waarop het heerlijk eten en borrelen is. Boven twee grote kamers, en in de tuin een eenpersoons woonwagen, met buitendouche. Heel bijzonder. En de gastvrijheid van Rob en Corinne is ook erg fijn te ervaren. In de omgeving is weinig te doen, dus het is wandelen, lezen en luieren. En luisteren naar de fijne muziek die ze altijd aan hebben staan.

Alleen gereisd in juni 2015

• 8Victor en Tineke van Kooten04-10-2014

unieke locatie

heerlijk eten, altijd vers, je voelt je er direct thuis, zeer gastvrije gastheer en -vrouw, prachtige en heel rustige ligging, vlakbij Canal de Nivernais

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Bourgonje08-09-2014

Wat een bijzonder plekje!

Wij hebben met onze 3 dochters van 9, 6 en 4 jaar 3 nachten gelogeerd op deze bijzondere plek. Wat een geweldig huis en fantastisch ingericht. We hadden beide kamers tot onze beschikking met heerlijke bedden. Veel ruimte buiten en prachtig uitzicht. Geweldige veranda waar we heerlijk hebben gezeten. We hebben met ons allen ontzettend genoten van Corinne haar kookkunsten. En onze kinderen hebben 's avonds heerlijk gedanst op de muziek van Rob. Ze vonden het geweldig! Kortom, echt een plek voor levensgenieters!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10WP1209-08-2014

Wat een gave plek, echt top !

Uniek adres voor volwassen stellen (laat kids thuis!), zeer gastvrij en leuk stel ontvangt je hartelijk en maakt het zo comfortabel. Unieke inrichting, lijkt eenvoudig maar bedden zijn top, heerlijke rainshower douche of erg leuk buiten douchen met landelijk uitzicht. Heerlijk gezond en (on-Frans) uitgebreid ontbijt en het avondeten is wat de pot schaft, maar dan wel geweldig 3 gangen altijd verrassend top eten met super lokale wijnen, heerlijk getapt bier en erg goed koffie. Wat wil je nog meer, ideaal voor stellen die de tijd hebben en echt nemen. Achterin nog een fraai gelegen tennisbaan. Hier kom ik heel graag terug. Prijs kwaliteit uitstekend. Om de complete rust te breken komt er heel soms een toeterende trein rustig voorbij, het is net een film op dit adres, ook gezien het te gekke interieur.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9ben en maria wolfraad11-07-2014

fantastische plek

We zijn met een heerlijke kop thee ontvangen. Slaapkamer heerlijk met prachtig uitzicht. Heerlijk diner met verse ingredienten..echt top. Zo genoten van de ruimte, omgeving, eten en de gastvrouw en heer. Een plek om totaal tot rust te komen, en ook goed als doorreisplek. Algemene indruk is super. Zeker een adres om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Hella Swinkels11-05-2014

Geweldige gastvrijheid

Entrepot de la Gare: een mooie, unieke plek, een prachtig landschap, heerlijk eten, goede tennislessen en vooral zeer gastvrije eigenaars waar je je meteen thuis voelt!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Michael van Zoest14-07-2013

Een relaxte, zeer gastvrije plek!

Wij zijn 6 dagen lang op zeer prettige de gasten geweest van Corine en Rob. Rob heeft ons met veel humor, ondanks vastgeroeste gewoontes, aardig wat geleerd om ons tennis te verbeteren. Corine verraste ons iedere dag met culinaire hoogstandjes. Zeer smakelijk, alles vers. De ambiance is werkelijk geweldig! De mooie omgeving is creatief aangevuld met passende en verrassende items. Wij hebben ons zeer op ons gemak gevoeld en komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9R. Griffioen08-06-2012

fantastische plek om lekker bij te komen

Heerlijke dagen bij Rob en Corine gehad. Goede tennislessen, lekker luieren, ondergedompeld in de natuur en verwend door de kookkunst van Corine

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10Tanja Noteboom-Vonk04-06-2012

Top!

Wat een toplocatie midden in de Morvan. Voor natuurliefhebbers, avontuurzoekers, frankrijkliefhebbers, fijnproevers en vrijheidliefhebbers! Een hippie-achtige omgeving -bedacht rommelig en simpel- maar heel eigen.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Bed and Breakfast Entrepôt de la Gare info