Reviews over Montaron / Sangy

Meer dan fantastisch

Lex en Monique de Knegt,
    9-9-2017

Wederom voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij Rob, alleen al voor de entourage is het een genot om bij Entrepot La Gare te zijn en ja over het eten kunnen we kort zijn in een woord fantastisch.

Er zullen nog vele malen komen en hopen dat we nog heel lang van jou gastvrijheid mogen genieten.

pareltje in Bourgondie

Cas,
    23-6-2015

Als je op zoek bent naar iets bijzonders, is dit een absolute aanrader. Het eten is prima, maar de ambiance maakt het bijzonder. Een bijzonder aangeklede woon- eetkamer, en een veranda waarop het heerlijk eten en borrelen is. Boven twee grote kamers, en in de tuin een eenpersoons woonwagen, met buitendouche. Heel bijzonder. En de gastvrijheid van Rob en Corinne is ook erg fijn te ervaren. In de omgeving is weinig te doen, dus het is wandelen, lezen en luieren. En luisteren naar de fijne muziek die ze altijd aan hebben staan.

unieke locatie

Victor en Tineke van Kooten,
    4-10-2014

heerlijk eten, altijd vers, je voelt je er direct thuis, zeer gastvrije gastheer en -vrouw, prachtige en heel rustige ligging, vlakbij Canal de Nivernais

Wat een bijzonder plekje!

Bourgonje,
    8-9-2014

Wij hebben met onze 3 dochters van 9, 6 en 4 jaar 3 nachten gelogeerd op deze bijzondere plek. Wat een geweldig huis en fantastisch ingericht. We hadden beide kamers tot onze beschikking met heerlijke bedden. Veel ruimte buiten en prachtig uitzicht. Geweldige veranda waar we heerlijk hebben gezeten. We hebben met ons allen ontzettend genoten van Corinne haar kookkunsten. En onze kinderen hebben 's avonds heerlijk gedanst op de muziek van Rob. Ze vonden het geweldig! Kortom, echt een plek voor levensgenieters!

Hele fijne, rustgevende, hartelijke plek!

David Cornille,
    8-9-2014

We hadden met ons kindje van 3 een hele aangename week in de gîte. Uiterst vriendelijke en hartelijke ontvangst, en alle voorzieningnen, met bijzonder veel speelgoed voor kinderen. Wij gaan zeker nog eens terug.

Montaron / Sangy scoort een 8,4 uit 10, op basis van 6 reviews