Camping Les Confluents

17 reviews over Camping Les Confluents in het Nederlands

Te laat in het seizoen?

Maartje
26-9-2017

Het plaatsje klinkt leuk maar toen wij er waren was er niks te halen; zelfs goed moeten zoeken naar een eettentje. Wel dichtbij (loopafstand) het station om met de trein op pad te gaan.

Camping; er zat een groep jongens en verder waren wij de enige.

Toffe vakantie

Dimi
10-6-2017

Mooie camping, supertof zwembad

Zeer vriendelijk onthaald. 🤗

Louke
23-4-2017

Mooie en verzorgde camping. Ook het sanitair was heel proper en zelfs verwarmd toen wij er waren. Op wandelafstand van Migennes, waar alles voor handen is. We waren er vroeg op het seizoen en het waren pas nieuwe uitbaters, maar ze waren zeer hulpvaardig.

Goede camping, prima omgeving

Jack
6-2-2016

Les Confluents – Leo Lagrange is de camping Municipal van Migennes. Hij wordt gerund door Valéry en Martin, twee uiterst aardige en behulpzame mensen. De plekken zijn ruim en de camping is goed onderhouden. Een gedeelte voor Campers heeft iets kleinere plekken maar toch groot genoeg. Op de caravanplekken is er ruim plek voor een caravan, auto en eventueel een bijzettent. Bij de kampeerplekken is geen elektriciteit aanwezig. Stroom is 6 amp. Er is een klein zwembad aanwezig, niet verwarmd. Verder een kleine speeltuin voor kinderen en een Jeu de boules baan. Sanitair is goed en voldoende. Ook schoon hoewel de ragebol wel wat vaker langs het plafond gehaald mag worden. Bij de ingang van het terrein staat een friteswagen, verzorgd door de beheerders, waar eenvoudige maaltijden verkocht worden. Was tijdens ons bezoek open onder de middag en ’s avonds na 19.00 uur. Verder een kleine bar. Wifi is gratis en het bereik over de camping is goed.

premiere vacance de jeunes marier

alves
11-9-2015

Un camping très propre et calme gérer par des cht'is sympathique , souriant et a l’écoute des campeurs sans etre envahissant .

Nous tenons a remercier Valérie et Martin pour leurs sourires et leurs gentillesse et pour leurs frites aussi car la baraque a frites est une bonne idée et les frites sont très bonnes

Nous avons loger dans un mobil-home tres propre avec une literie parfaite et une très belle terrasse

une chose est sur c'est que nous reviendrons avec plaisirs aux prochaines vacances

Matig

Tom
29-8-2015

Ontvangst minder prettig. Receptioniste was in gesprek en had weinig aandacht voor ons. Ruime staanplaats, sanitair OK. Camping ligt tegen een industrieterrein met een slachterij. Laatste geeft onprettige lucht op camping. Na 1 nacht vertrokken.

heel aangenaam

Ignace
20-8-2015

mooie inrichting, schone wasgelegenheid, prettige receptie: dit jaar nieuw management dat alle aandacht heeft voor gasten. hebben een nacht gekampeerd op doortocht:hadden mogelijkheid om volledig ontbijt te bestellen en dit de volgende ochtend in de tent te nuttigen. top camping.

Ce camping est très propre ,les gérants sont sympathiques et a l 'écoute .Nous avons aimé le calme et la structure a taille humaine du lieu qui permet aux enfants de jouet en espace sécurisé.

Mooie Doorgangs camping.

Johan
15-7-2015

Behulpzame uitbaters.

Goede plaatsen, met schaduw/zon.

Zwembad schoon en leuk voor even af te koelen, niet zo groot.

Sanitair mooi en goed onderhouden.

Winkels in de buurt. Wifi €1, gedurende het verblijf.

beau camping

Voituron Marie
15-7-2015

Tres beau camping ,sanitaire propre piscine agréable mais un peut petite;Restauration a part la baraque a frites rien d'autre .Ce camping vient d’être repris par des gérants très sympatrique mais un manque cruel d'animation est a déplorer.Peut de monde donc a réserver a ceux qui recherche la tranquillité avant tout ou camping de passage pour une nuit reposante.Bon rapport qualité prix et gentillesse en plus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Confluents in Migennes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Confluents zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Confluents scoort een 8.19 uit 10 op basis van 17 reviews.