Camping Les Confluents

12 reviews over Camping Les Confluents in het Nederlands

Te laat in het seizoen?

Maartje
26-9-2017

Het plaatsje klinkt leuk maar toen wij er waren was er niks te halen; zelfs goed moeten zoeken naar een eettentje. Wel dichtbij (loopafstand) het station om met de trein op pad te gaan.

Camping; er zat een groep jongens en verder waren wij de enige.

Toffe vakantie

Dimi
10-6-2017

Mooie camping, supertof zwembad

Zeer vriendelijk onthaald. 🤗

Louke
23-4-2017

Mooie en verzorgde camping. Ook het sanitair was heel proper en zelfs verwarmd toen wij er waren. Op wandelafstand van Migennes, waar alles voor handen is. We waren er vroeg op het seizoen en het waren pas nieuwe uitbaters, maar ze waren zeer hulpvaardig.

Goede camping, prima omgeving

Jack
6-2-2016

Les Confluents – Leo Lagrange is de camping Municipal van Migennes. Hij wordt gerund door Valéry en Martin, twee uiterst aardige en behulpzame mensen. De plekken zijn ruim en de camping is goed onderhouden. Een gedeelte voor Campers heeft iets kleinere plekken maar toch groot genoeg. Op de caravanplekken is er ruim plek voor een caravan, auto en eventueel een bijzettent. Bij de kampeerplekken is geen elektriciteit aanwezig. Stroom is 6 amp. Er is een klein zwembad aanwezig, niet verwarmd. Verder een kleine speeltuin voor kinderen en een Jeu de boules baan. Sanitair is goed en voldoende. Ook schoon hoewel de ragebol wel wat vaker langs het plafond gehaald mag worden. Bij de ingang van het terrein staat een friteswagen, verzorgd door de beheerders, waar eenvoudige maaltijden verkocht worden. Was tijdens ons bezoek open onder de middag en ’s avonds na 19.00 uur. Verder een kleine bar. Wifi is gratis en het bereik over de camping is goed.

Matig

Tom
29-8-2015

Ontvangst minder prettig. Receptioniste was in gesprek en had weinig aandacht voor ons. Ruime staanplaats, sanitair OK. Camping ligt tegen een industrieterrein met een slachterij. Laatste geeft onprettige lucht op camping. Na 1 nacht vertrokken.

heel aangenaam

Ignace
20-8-2015

mooie inrichting, schone wasgelegenheid, prettige receptie: dit jaar nieuw management dat alle aandacht heeft voor gasten. hebben een nacht gekampeerd op doortocht:hadden mogelijkheid om volledig ontbijt te bestellen en dit de volgende ochtend in de tent te nuttigen. top camping.

Mooie Doorgangs camping.

Johan
15-7-2015

Behulpzame uitbaters.

Goede plaatsen, met schaduw/zon.

Zwembad schoon en leuk voor even af te koelen, niet zo groot.

Sanitair mooi en goed onderhouden.

Winkels in de buurt. Wifi €1, gedurende het verblijf.

Mooie gemeente camping!

mama71
18-8-2013

Mooie gemeente camping met prachtig zwembad, goed sanitair. Veel Fransen geen probleem op deze camping, alles blijft netjes. Zeer vriendelijke eigenaren die zeer hulpvaardig zijn. Waarschuwen vooraf campinggasten over weersverwachting (in dit geval voor de wat zwaardere onweersbuien, viel achteraf reuze mee!) Ruime plaatsen voor caravan. Zwembad goed onderhouden en mooi voor de nodige plons bij hogere temperaturen, ook pierebad aanwezig.

Wij hebben deze camping gebruikt als uitvalsbasis voor trainingsweek op de ijsbaan in auxere. Wij komen beslist weer en nemen deze camping ook op als overnachtingscamping. Fijn plekje!

leuke stadscamping

Ank
2-9-2011

leuke camping in het kleine stadje Migennes. Ondanks dat het druk was was het er fijn. Migennes is leuk om te bezoeken.

goedkoop,goed, vol met fransen

leron
19-1-2011

in het stadje liggen grote supermarche, bakker slager ed wij vonden het te ver om te lopen( over industrieterrein)

bijna alleen Fransen op de camping die allemaal bbq-en op houtskool (veel rook) drank, ijs en dagschotel verkrijgbaar bij receptie,redelijk rustig op de camping, er wordt veel georganiseerd, ze proberenmje erbij te betrekken, schoon en degelijk, leuk zwembad. leuke plek voor dagtripjes het stadje zelf stelt weinig voor net standplaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Confluents in Migennes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Confluents zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.