Camping La Grappe d Or

7,4

101 reviews over Camping La Grappe d Or in het Nederlands

fantastisch

Stijn, 14-12-2017

alles was goed vooral het restaurant.

overnachtingscamping

Annelies, 26-10-2017

Dit is een echte overnachtingscamping. s'avonds vol en s'morgens leeg.

Vriendelijk personeel.

Sanitair is schoon.

Mooi uitzicht over de wijnvelden.

Mooie ligging

Rob, 29-9-2017

Rustige ligging. Sanitair matig. Onder aan de camping is een klein bijgebouw dit is veel te eng en vaak te koud.grote sanitairgebouw is te doen. WIFI niet meer van deze tijd. Betaald met credit card. Echt niet handig.Je hier prachtig fietsen tussen de wijnvelden.

Geweldig ! Op doorreis

Monique, 13-8-2017

We waren op doorreis en niet geboekt .....gelukkig was er nog 1 plekje om 15.00 uur. Mooie vriendelijke camping met een prachtig uitzicht en een lekker restaurant.

Dit gaan we onthouden en volgende keer boeken we van te voren en misschien wel voor meer dagen. De omgeving is schitterend.

mooie omgeving en prachtig uitzicht

elandenburg, 12-8-2017

De camping ligt niet heel ver van de snelweg maar je moet het wel weten te vinden. Wij hadden een prima stekkie met uitzicht over de wijnranken. Het is een prachtige omgeving. Wij hebben er maar 1 nachtje gestaan maar voor meerdere nachten zou ook kunnen.

+ redelijk zwembad met een glijbaan

+ mooi uitzicht

- douches en wc's

- terassen camping

- geen gratis wifi

Leuke camping voor onderweg

Richard3535, 8-8-2017

Geschikt voor één to drie nachten. Mooi uitzicht. Lekker eten in het restaurant en een goede bediening. Redelijk dichtbij de snelweg. Zwembad volstaat voor kort verblijf. Sanitair is echter onder de maat en geen WC brillen.

Prettige doorreis camping

Sleijpen, 5-8-2017

Prachtig uitzicht.. op de wijnvelden. Klein maar functioneel zwembad, zelfs met toezicht. Wij hebben helaas autopech gehad. De dames aan de receptie hebben ons meer dan uitstekend geholpen. Spreken goed engels en hebben ons kunnen helpen met franse bedrijven.

De douches zijn wat gedateerd, maar voor een doorreis camping prima.

Leuke doorreis camping

Jurgen, 3-8-2017

Leuke camping in het wijnstadje Meursault, gekend ook van de film La grande vadrouille met Louis du Funes. Mooie wijnhuizen(chateau's) en gezellig om te wandelen.

Camping was proper en ligt op een heuvelrug met een mooi uitzicht over de streek die bezaait is met wijnranken.

Vergane glorie

Hans, 6-9-2016

We werden vriendelijke ontvangen.

De camping is schitterend gelegen met vanaf een aantal plekken een prachtig uitzicht over de wijngaarden.

Maar verder een camping van vergane glorie. Voor de grootte te weinig sanitair en bovendien niet goed onderhouden.

We betaalden (caravan) €26 en voor 12 uur wifi €4,50 (wel een prima verbinding trouwens!)

Camping in een hele mooie omgeving.

Peg, 30-8-2016

Leuke camping met een geweldig uitzicht over de wijnranken.

De camping stroomt aan het eind van de middag vol, veel mensen blijven een nacht.

Wij zijn hier twee nachten gebleven. Fijn zwembad ,maar het peuterbadje is erg koud.

Niet erg grote plekken maar prima.

Trampoline, brood bestellen, restaurant en fiets verhuur.

Veel Nederlanders.

Goed sanitair, voor peuters ook kleine toiletten.

Beaune is een bezichtiging waard.

Supermarkt in Meursault op gezellig plein met enkele cafés.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grappe d Or in Meursault (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grappe d Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grappe d Or scoort een 7.37 uit 10 op basis van 107 reviews.