6.6VoldoendeScore uit 160 reviews

Over Camping La Grappe d'Or

In de Bourgogne vind je Camping La Grappe d’Or. Deze camping is overgenomen door een nieuwe eigenaar en is nogal veranderd. Zo is het restaurant alleen in het hoogseizoen geopend en kun je hier geen streekgerechten meer proeven. Het zwembad hier heeft een leuke glijbaan en er is een speeltuin voor de kids. Gelegen op een kwartiertje van Beaune.

Camping La Grappe d'Or

Route de Volnay, 21190

Wat zeggen bezoekers over

Camping La Grappe d'Or

6.6VoldoendeScore uit 160 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

160 reviews

Goede doorreiscamping!
Door R de la Rie op 08-10-2021
Gereisd met partner

Wij hebben deze camping gebruikt voor 1 dag/nacht. Aantal jaren terug ook al eens geweest. Er zijn nu inderdaad meer hutten/tenten geplaatst, maar nog steeds voldoende campingplaatsen. Wij vonden het er netjes uit zien. Medewerkers waren vriendelijk. Wij hadden wel gereserveerd, op het hek stond dat het vol was, maar wij zagen in de avond nog meerdere plekken die niet bezet waren. Restaurant en zwembad zijn buiten het hoogseizoen dicht. Brood is te bestellen.

Nooit meer na jaren met plezier by andere eigenaar
Door Claudia op 24-08-2021
Gereisd met jonge kinderen

Toen we arriveerden, werd ons plaats 22 toegewezen. Deze kampeerplaats bleek zeer modderig en drassig te zijn waardoor hij niet te gebruiken was. We kregen geen toestemming om plaats 23 te gebruiken omdat deze plaats gereserveerd zou zijn voor een andere gast. De volgende ochtend werd geen alternatief geboden. Plaats 23 was de gehele nacht leeg gebleven. De receptioniste vertelde dat deze gast had geannuleerd en dat deze opnieuw was gereserveerd voor een andere klant. Toen we meldden dat dit geen servicegerichte oplossing was, werd ons verteld dat het computersysteem dat niet toeliet, zonder enige verontschuldiging.We hebben op verzoek ons geld teruggekregen voor de resterende nachten. Opnieuw geen woord van medeleven of enige coulance t.a.v. de kosten.We zijn enorm teleurgesteld over de service hieromtrent. Zeer slechte communicatie en geen excuses. Het is ons heel erg tegen gevallen.

kleinschalige, rustige camping
Door FamDB op 30-07-2021
Gereisd met jonge kinderen

Wij verbleven 2nachten in een lodge-tent op terugreis. Deze was groot,proper en netjes. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. De bedden waren keihard. We gaan hier niet snel over klagen maar we konden evengoed op een plank slapen. Het is een kleine camping. met beperkt aantal activiteiten. Wij zijn niet gaan zwemmen. De tegels rond het zwembad waren vuil en overal groeide onkruid door. In het restaurant heb je een beperkte keuze van maaltijden. Ik denk dat dit een perfecte camping is om 1 nacht te verblijven op doorreis.

Nooit meer
Door Senior op 28-08-2020
Gereisd met partner

Het is niet meer de camping die het was, alle mooie plekken staan nu huisjes er zijn nog een paar camping plaatsen die een beetje weggeduwd zijn. Het restaurant is op 31 augustus gesloten. Jammer van deze leuke camping. Wij komen hier niet meer terug

Prima opgeknapte camping. Vriendelijk personeel.
Door Mascha op 07-08-2020
Gereisd met oudere kinderen

Deze camping is recentelijk over genomen door huttopia. De naam zoals deze staat op zoover klopt niet meer. Het is simpelweg ‘huttopia Meursault’ Ook de foto’s kloppen niet meer. Er is veel veranderd. Helft huuraccommodaties en helft kampeerplekken. Op kampeerplekken staan veel mensen voor 1 of een paar nachtjes. In huuraccommodaties minimaal verblijf 3 nachten. Alle accomodaties zijn nieuw en schoon. Wij hadden een prachtig uitzicht over de wijnvelden en Meursault. Je kunt fietsen huren (je kunt niet reserveren, dus ‘s ochtends is het wie het eerst komt...) en een prachtige fietsroute door de bourgogne fietsen langs wijnvelden en door kleine dorpjes. Een bezoek aan Beaune is ook zeker een aanrader. Het zwembad is ook compleet vernieuwd. Er is geen glijbaan meer. Voor een paar nachtjes volstaat dit prima. Restaurant is zonder service. Simpele gerechten. Prima pizza. Er worden wat activiteiten georganiseerd. Personeel is behulpzaam.

Flink verbeterd maar ze zijn er nog lang NIET!
Door WS op 17-07-2020
Gereisd met jonge kinderen

Wij komen hier al een aantal jaar op doorreis. Dit jaar voor t eerst gereserveerd vanaf huis ivm Corona. Camping bleek overgenomen door huttopia wat ook een flinke prijsstijging inhoudt! Camping is heel leuk opgeknapt! Veel minder camping plaatsen, daarvoor in de plaats goed uitziende huisjes en lodgetenten! Tot grote spijt van onze kinderen is de glijbaan in t zwembad weggehaald! Voor t eerst een hapje gegeten op de camping. Pizza zat er niet in omdat de pizzaoven stuk was. Burgers waren prima! Afwaswater in t kleine sanitair gebouw koud en ook de douche bleek na de 1e x drukken van warm naar koud te gaan en werd niet meer beter... bij de receptie gaven ze aan dat er te veel mensen op t zelfde moment aan t douchen waren! Dat was voorgaande jaren nooit zo!! Wij hopen dat volgend jaar alles aangepakt is en wij er weer met veel plezier een nachtje kamperen!

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.