Camping La Grappe d Or

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Deze camping wordt zo naar de knoppen geholpen

De Brons
20-7-2018

Afgelopen jaren vaker op La Grappe d'Or gestaan veelal als tussenstation voor één nacht. Hoewel het sanitair behoorlijk gedateerd is, was het altijd redelijk schoon. In het restaurant kon je altijd voor een eerlijke prijs een eerlijke maaltijd krijgen, b.v. een prima steak/frites vergezeld van een lekkere fles wijn. Op terugreis naar Nederland viel dat in het weekend van de WK-finale 2018 behoorlijk tegen. Het restaurant is van eigenaar/pachter veranderd en serveert nu nog slechts een aantal pizza's die je kunt verorberen aan een tafel waar de etensresten van de vorige bezoekers nog op zitten. Van schoonmaak van het sanitair kwam ook niet veel terecht. Kortom het prachtige uitzicht over de wijnvelden van Meursault is zo langzamerhand alleen nog een positief punt, voor de rest: overslaan deze camping, wij komen er in ieder geval niet meer!

Goed!!!

Fsnoeks
20-7-2018

Vorig jaar 1 nacht verbleven en dit jaar ook weer als overnachtings camping gebruikt!

Redelijk dicht bij de snelweg!

Dorpje Meursault is op loopafstand te bereiken!

Niks mis met deze camping een fijn zwembad voor een frisse duik!

Sanitair is voor een nacht goed te doen, het restaurant stelt niet veel meer voor in vergelijking met vorig jaar! Duurt vooral heel lang voor het eten klaar is!

Wij komen zeker nog eens terug voor 1 nacht

Teleurstellend

Hilde van Lunteren
31-5-2018

Ook wij zijn zeer teleurgesteld, hadden er echt op gerekend dat we konden eten maar niets van dat al, ook het zwembad dicht. Nadat we iets gegeten hadden in Beaune was de slagboom dicht, moesten we bellen naar een nr in Frankrijk. Volgens de receptie was er geen wifi maar die was er wel, zij het betaald. Er was maar 1 toiletgebouw open terwijl de cp aardig vol stond. Wij moesten helemaal bovenaan staan en daar is geen watertappunt. Wij waren hier al vaak maar voor ons geen herhaling meer, jammer!

Teleurstellend!

Mruedi
    25-5-2018

Op de site staat dat er een restaurant is en een campingwinkel en/of snacks te koop zijn. Helaas niks van dit alles. Er is van eigenaar gewisseld en het restaurant was niet open. Ook het zwembad was gesloten. Voor wat boodschapjes werden we doorgestuurd naar het dorp. Kortom een teleurstelling!!

fantastisch

Stijn
    14-12-2017

alles was goed vooral het restaurant.

overnachtingscamping

Annelies
    26-10-2017

Dit is een echte overnachtingscamping. s'avonds vol en s'morgens leeg.

Vriendelijk personeel.

Sanitair is schoon.

Mooi uitzicht over de wijnvelden.

Mooie ligging

Rob
    29-9-2017

Rustige ligging. Sanitair matig. Onder aan de camping is een klein bijgebouw dit is veel te eng en vaak te koud.grote sanitairgebouw is te doen. WIFI niet meer van deze tijd. Betaald met credit card. Echt niet handig.Je hier prachtig fietsen tussen de wijnvelden.

Geweldig ! Op doorreis

Monique
    13-8-2017

We waren op doorreis en niet geboekt .....gelukkig was er nog 1 plekje om 15.00 uur. Mooie vriendelijke camping met een prachtig uitzicht en een lekker restaurant.

Dit gaan we onthouden en volgende keer boeken we van te voren en misschien wel voor meer dagen. De omgeving is schitterend.

mooie omgeving en prachtig uitzicht

elandenburg
    12-8-2017

De camping ligt niet heel ver van de snelweg maar je moet het wel weten te vinden. Wij hadden een prima stekkie met uitzicht over de wijnranken. Het is een prachtige omgeving. Wij hebben er maar 1 nachtje gestaan maar voor meerdere nachten zou ook kunnen.

+ redelijk zwembad met een glijbaan

+ mooi uitzicht

- douches en wc's

- terassen camping

- geen gratis wifi

Leuke camping voor onderweg

Richard3535
    8-8-2017

Geschikt voor één to drie nachten. Mooi uitzicht. Lekker eten in het restaurant en een goede bediening. Redelijk dichtbij de snelweg. Zwembad volstaat voor kort verblijf. Sanitair is echter onder de maat en geen WC brillen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Grappe d Or voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grappe d Or in Meursault (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grappe d Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grappe d Or scoort een 7.18 uit 10 op basis van 111 reviews.