Camping La Grappe d Or

Camping La Grappe d Or
5,8

129 reviews over Camping La Grappe d Or in het Nederlands

Wat jammer zeg!!!

Dit is een camping met potentie... fantastische locatie! mooie camping, mooie plaatsen, zwembad... maar het ziet er allemaal niet uit!! Onkruid staat hoog, toiletten vies, restaurant had bijna niets...

De recensies van voorgaande jaren waren lovend, maar was helaas niets meer van te merken...

Dames bij de receptie waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam!

Wat ooit een heerlijke camping was, is door verandering van eigenaar een camping geworden waar je niet wilt zijn. Al vele jaren zijn wij voor 1 of een paar dagen op deze camping geweest, mooi gelegen in de Bourgogne. Altijd een moment om naar uit te kijken. Ook dit jaar hebben wij deze camping op de heen weg naar het zuiden aan gedaan. Wij verheugden ons al op de eenvoudige maar heerlijke maaltijden op de camping met een heerlijk glas wijn. Helaas, bij aankomt bleek het met de reserving al niet helemaal goed te zijn gegaan, krijgen wij een plek waar onze grote tent niet op past, maar omdat wij 2 kleine tentjes op gingen zetten moesten wij wel meer betalen.

De omgeving is nog steeds prachtig, maar de camping niet meer, niet schoon, geen restaurant meer, drie kwartier! wachten op je ontbijt (wat bestaat uit een croissant, stukje stokbrood, bakje jam, koffie en een sapje.

De prijzen zijn ook nog eens verhoogd.

Op zoek naar een andere campig

J.k
3-9-2018

Wat een geweldige camping was in inderdaad in 1 seizoen om zeep geholpen

Wij waren er in juni op de heen en terugreis

Op de heenreis kwamen wij vol verwachting voor de altijd prima maaltijden aan op de camping ...er was niemand bij de receptie , deze ging pas om 16.00 open ....we konden wel de camping op om een plek te zoeken

Al snel bleek het toiletgebouw bij de wijnpers gesloten te zijn..uit de kranen bij de wasbakken buiten kwam bruin water...blehhh

Ook het restaurant van helemaal leeg...geen meubilair en geen keuken meer

Omdat we toch wilden eten zijn we bij het hotel aan de weg bij de muur vd camping gaan eten...gelukkig was dit goed

Bij de receptie vertelden de overig vriendelijke dames dat het resaurant op de camping in juli en augustus open ging en dat er friet kip en pizza s te koop zou zijn

Nou laat maar... wij gingen juist voor de Bouff Bouginon

Helaas gaat deze prachtige camping ten onder aan het nieuwe concept

Nooit meer !

Op zoek naar nieuwe doorgangscamping

Vakantieganger
21-8-2018

We gebruik(t)en deze camping al een aantal jaren voor de heen of terugreis voor één of meer nachten. De camping is overgenomen door het professionele Hüttopia. Je moet inderdaad een professionele organisatie zijn om binnen één seizoen een prachtige camping om zeep te helpen. Behalve de ligging zijn alle pluspunten die deze camping had verdwenen. Sanitair wordt amper schoongemaakt of met een briefje buiten werking verklaard, plekken zijn verkleind zodat een gemiddelde caravan amper past (te zien aan elektrapalen die midden op plek staat), prima restaurant is verworden tot diepvriesopwarmpunt dat al vroeg sluit, geen onderhoud aan het groen, prima toezicht zwembad is weg etc. De gemiddelde beoordeling wordt nog beïnvloed door de resultaten van eerdere jaren en de recente 9 zal van iemand zijn die belangen heeft. In een e-mail is renovatie aangekondigd, maar behoudt dan eerst wat je hebt. Wij nemen volgende keer een andere afslag.

Al jaren kwamen wij hier op de terugweg uit het zuiden. Het was er altijd goed toeven ook het restaurant was altijd goed. Van dat alles is helaas niets meer over wc’s smerig en alles wordt niet goed meer onderhouden kan men wel zien. Helaas voor zo’n mooie plaats in dit mooie gebied. De dames bij de receptie waren overigens wel vriendelijk en behulpzaam. Voor ons toch maar even kijken naar iets anders in de regio.

La Grappe d'Or: EINDE VERHAAL

Paul
15-8-2018

Van een geliefde camping is niets meer over.

Smerig sanitair. Plaatsen zijn verkleind, dus alles staat op elkaar. Je moet er niet aan denken dat ee brand uitbreekt! Restaurant stelt niets meer voor en ziet ee niet schoon uit.

Helaas helaas, grappe d’or is voorbij

Jaap
11-8-2018

De recensie van Sandr is treffend. Helaas is ook onze vaste en geliefde stek door de nieuwe eigenaar om zeep geholpen. Wij komen niet meer terug.

Wat een achteruitgang!

Sandr
9-8-2018

La Grappe d'Or was de voorbije 20 jaar een geliefde plek: idyllisch gelegen tussen de wijngaarden en uitstekend verzorgde camping, met een aangenaam en betaalbaar restaurant met Bourgondische specialiteiten en wijnen. Echter vanf 2018 is de camping in handen van de keten Huttopia en wat een achteruitgang is dit?!

Op elk vlak is de kwaliteit fors verslechterd:

Het sanitair wordt nog amper schoongemaakt. Ik heb met eigen ogen gezien dat het afwas- en toiletsanitair vluchtig met dezelfde spray en vod werden afgenomen, klaar! De strenge maar rechtvaardige badmeester is afgedankt en nu duiken bezwete doorreizigers en jeugd met vieze shorten onbelemmerd, zonder douchen of opmerkingen het voorheen superschone zwembad in. Het restaurant is verdwenen en vervangen door een ondemaatse snacktent, waar alleen pizza en friet verkrijgbaar is. De hagen zijn ongesnoeid en de bloemenpracht van vroeger is verleden tijd. Zo jammer! We moeten op zoek naar een nieuwe camping in het prachtige Bourgogne 😓

Enig pluspunt: zeer vriendedelijke onthaalbediende, studente die ondanks het ondermaatse kwaliteit de glimlach bewaarde. Zonde van zo'n verloederde werkplek.

Leuk voor 1 keer

Familie Bierens
9-8-2018

We hebben een leuke tijd gehad op deze camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Staat van het sanitair is echt onder de maat. Leuke speeltuin voor de kinderen en het zwembad had een leuke glijbaan. Zwembad was beveiligd met een traphekje. Restaurant had alleen pizza avonden ivm personeelstekort. Pizza's waren wel lekker.

Verpauperd

H. Brouwer
8-8-2018

Hier al twee keer eerder geweest als tussen camping. Erg verpauperd, echt jammer!!!!

Hutje mutje, ons plan om een keer wat langer te blijven is definitief van de baan. Jammer, het is een mooie uitvalsbasis om te fietsen en Beaune te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grappe d Or in Meursault (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grappe d Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.