Sorteren

Reviews over Meursault (Cote d Or)

Gezellig dorpje.

Jurgen
    3-8-2017
    Meursault is gekend bij de wijnliefhebbers en omwille van de film"La grande vadrouille' met Louis De Funes.

zalige omgeving

loyson marc
    25-6-2016
    heel prachtige streek met veel aan te bevelen wijndorpjes

Prachtig dorp

K van ELburg
    29-9-2014
    Niet veel bezocht in het dorp zelf maar genoten van de wandelingen en de fietstochten in en om het sfeervolle Meursault,

Uitgelezen omgeving voor wijnliefhebbers

pvdkruys
    10-7-2014

Meursault is een typisch Bourgondisch wijndorp met prachtige huizen en een uitstekend restaurant. Daar eet je aanzienlijk beter dan in het restaurant van de camping. Wel wat duurder, maar verschil is niet eens zo heel groot.

Voor wijnliefhebbers is deze streek om van te smullen. Mogelijkheden genoeg voor degustation en natuurlijk aanschaf van goede wijn.

Mooie omgeving om te fietsen.

eveldkamp1ster
    29-6-2014
    Tja als je de grote van de staanplaatsen en de veel te kleine toiletten niet mee rekent dan is het een erg mooie plek .
Meursault (Cote d Or) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 20 reviews