• Type accommodatie

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

Reviews over Meursault (Cote d Or)

Leuk dorp

Van Oorschot
    25-7-2018

Meursault is een mooi dorpje met 2 bakkertjes, een slager, een kleine supermarkt, 4 of 5 restaurants en een cafeetje. De prijzen is de horeca liggen wel een stuk hoger dan gemiddeld, wij betaalden voor een glaasje Orangina €4,00, een pilsje ook €4,00 en een glaasje ranja €2,70..... Uiteraard kun je hier voor een goed glas wijn ook terecht, maar omdat je in de Bourgogne zit, verwacht aub hier ook geen lage prijzen voor! Zoals elders in Frankrijk waar je voor een normale prijs een karafje wijn (die ook prima te drinken is) kunt bestellen.

Gezellig dorpje.

Jurgen
    3-8-2017

Meursault is gekend bij de wijnliefhebbers en omwille van de film"La grande vadrouille' met Louis De Funes.

zalige omgeving

loyson marc
    25-6-2016

heel prachtige streek met veel aan te bevelen wijndorpjes

Prachtig dorp

K van ELburg
    29-9-2014

Niet veel bezocht in het dorp zelf maar genoten van de wandelingen en de fietstochten in en om het sfeervolle Meursault,

Uitgelezen omgeving voor wijnliefhebbers

pvdkruys
    10-7-2014

Meursault is een typisch Bourgondisch wijndorp met prachtige huizen en een uitstekend restaurant. Daar eet je aanzienlijk beter dan in het restaurant van de camping. Wel wat duurder, maar verschil is niet eens zo heel groot.

Voor wijnliefhebbers is deze streek om van te smullen. Mogelijkheden genoeg voor degustation en natuurlijk aanschaf van goede wijn.

Meursault (Cote d Or) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 22 reviews