Sorteren

Reviews over Meursault (Cote d Or)

Een pareltje in ontwikkeling

ten Brake
    4-8-2018

Deze camping al heel vroeg in het jaar geboekt. Wij wilden deze camping gebruiken als tussencamping op weg naar Nederland. Net voor vertrek nog even de recensies gelezen. Deze waren zeer negatief..... Na twee nachten op deze camping blijken deze ervaringen totaal ongegrond! De ontvangst was super hartelijk. De plek was super. Na het opzetten van de vouwwagen lekker een pizza gehaald in het restaurantje. Deze was super en ondanks een lange wachtrij waren de pizza's in 25 minuten klaar.

Er zijn drie toiletgebouwen waarvan 1 hele kleine op het onderste veld. Hier was 1 toilet afgesloten/buiten gebruik. Van de twee grote sanitair gebouwen was alles gewoon in gebruik. De douches zijn super. Lekker warm water.

Het zwembad is klein maar super. Onze kinderen 12/8/7 vonden de glijbaan geweldig. Als de camping aan het eind van de dag volstroomt met passanten is het zwembad wel druk. Voor de rest van de dag zalig rustig.

Met wat TLC een parel.

Als God in Frankrijk maar dan ietsje minder...

JW
    3-8-2018

Prachtige uitzicht, slecht restaurant, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, grote plekken, oud sanitair, lekker heet water (altijd!), leuk dorp/stad (Meursalt), goede fietsroutes, heerlijk uit eten in Meursalt, sober maar schoon zwembad.

Goede camping op prachtige plek

Slinger
    1-8-2018

Prima (tussen)camping! Hele grote kampeerplek, zowel tent als zitgedeelte heerlijk in schaduw gehad.

Restaurant wat magertjes (alleen pizza), personeel wel super vriendelijk. Iedere ochtend vers stokbrood/croissants etc. Receptie ook erg aardig en wij konden gerust switchen van plek. Hadden 2 plaatsen gereserveerd, maar 1 bleek groot genoeg te zijn voor onze 2 tenten. Zijn er 4 nachten geweest.

Sanitair wel wat verouderd en stinkt behoorlijk. Zwembad is heerlijk.

Veel negatieve reacties te lezen, hoorde van anderen dat camping van eigenaar is veranderd. Gewoon een goede prijs/kwaliteits verhouding.

Goed!!!

Fsnoeks
    20-7-2018

Vorig jaar 1 nacht verbleven en dit jaar ook weer als overnachtings camping gebruikt!

Redelijk dicht bij de snelweg!

Dorpje Meursault is op loopafstand te bereiken!

Niks mis met deze camping een fijn zwembad voor een frisse duik!

Sanitair is voor een nacht goed te doen, het restaurant stelt niet veel meer voor in vergelijking met vorig jaar! Duurt vooral heel lang voor het eten klaar is!

Wij komen zeker nog eens terug voor 1 nacht

fantastisch

Stijn
    14-12-2017

alles was goed vooral het restaurant.

Meursault (Cote d Or) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 22 reviews