Reviews over Meursanges

Mooi huis, mooi zwembad, slecht bed

N,
    28-8-2009

Het is een mooi groot huis, met grote tuin en groot natuurzwembad. Veel fruitbomen in de tuin. Huis is ingericht met veel tierelantijntjes (moet je van houden). Zwembad heeft veel onderhoud nodig, maar was het eerste seizoen en de eigenaresse komt het doen. Dat ze langs komt is wel storend.

Tuinmeubilair is aan de krappe kant voor 7 personen, voor gezin met twee kinderen net genoeg.

Goede vakantie gehad. Alleen tweepersoonsbed is zeer slecht. Hopenlijk wordt dat gauw vervangen, het heeft weken geduurd voordat we van onze rugklachten af waren.