Hotel Premiere Classe Dijon Sud

Frankrijk, Bourgogne, Marsannay La Cote

5.8Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Dijon Sud voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Premiere Classe Dijon Sud

• 6lindsay_vandervliet12-08-2014

om te overnachten oke

op de heenweg naar zuid frankrijk hier geslapen, prima voor 1 nachtje.

Klein kamertje met een heel klein hokje waar de wc en de douche zich bevinden. Geen airco dus het was versnikkend heet, doordat het buiten rumoerig was konden ook het raam niet openlaten.

Ontbijt vond ik best tegenvallen, kon kiezen tussen jam of chocoladepasta meer was er niet.

Maar al met al toch een prima hotel, voor 1 nachtje

naast het hotel liggen restaurantjes en een hele grote supermarkt eleclerc.

geen afsluitbaar parkeerterrein!

• 7Arnoud03-09-2013

Prima doorreishotel

Door de slechte recenties waren we bij aankomst een beetje bevreesd, maar dit bleek nergens voor nodig. De kamers zijn klein, maar prima onderhouden (waarschijnlijk kortgeleden verbouwd) en schoon. Het ontbijt 's morgens was naar verhouding redelijk uitgebreid. Geen hotel om je vakantie in door te brengen, wel een perfecte plek om goedkoop de nacht door te brengen op weg naar je vakantie, of juist op weg naar huis.

• 5mrs K01-09-2013

Kamer ok, vanwege geluidsoverlast niet geslapen...

Onderweg terug vanuit de Alpen toch maar een goedkoop hotel geboekt - en dit was de laatste keer, hebben we besloten.

Het hotel was behoorlijk nieuw, de kamers heel klein maar modern en redelijk schoon. Bedden en beddengoed was heel redelijk. Enige echte probleem: geen airco (dus raam deels open) in combinatie met ligging en gehorigheid :(

's Avonds laat gasten die naar boven rommelden, hele nacht snelle auto's en brommers op bedrijventerrein en 's ochtends vroeg weer luidruchtige uitcheckende gasten...vrijwel niet geslapen dus. Kinderen (3 en 5) hebben niets gemerkt, hebben prima geslapen dus.

Geen aanrader, al was personeel vriendelijk en het ontbijt heel prima.

• 6Lambert30-07-2012

Zeer warm hotel

In hotel GEEN airco. Overnachting was ontzettend warm. Bovendien stonden oranje schijnwerpers op de kamers gericht zodat raam wel open kon maar gordijn in het geheel niet, tenzij je het prettig vindt om te slapen in het volle licht van schijnwerpers. Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 5annemiek21-08-2010

Zelfs te vies voor een nacht

We hebben in dit hotel overnacht en wisten niet hoe snel we hier weer weg moesten zijn. Ongedierte en vies en muf. Voor ons nooit meer een premiere classe ook was het hotel in Perpignan van Premiere classe prima. Wij durven het niet meer aan. Voor hetzelfde geldt tref je weer zoiets aan. Voor ons voortaan weer gewoon B&B.

0 tips over Hotel Premiere Classe Dijon Sud

0 vragen over Hotel Premiere Classe Dijon Sud

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV