Hotel Novotel Dijon Sud

Hotel Novotel Dijon Sud
4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Dijon Sud voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Novotel Dijon Sud in het Nederlands

Niet goed, niet slecht

Mandy
11-8-2018

Prima doorreishotel. Sluit me aan bij wat eerder genoemd is met als toevoeging dat het eten in het restaurant van matige kwaliteit was. Ga liever naar de Mac Donalds, smakelijker en zeker een stuk goedkoper.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer! Wat een ellende! Vies en onvriendelijk

D
30-7-2018

Nooit meer novotel! reizen met 3 jonge kinderen 3,7 en 9. Dag voor aankomst gemaild met hotel over kamer met tussendeur en ontbijt duidelijke afspraken en prijs door gekregen bij hotel aangekomen willen ze ons in losse kamers stoppen en anders extra toeslag voor connecting rooms ook moest er ontbijt extra betaald worden. Als ik de mails laat zien vragen ze waarom ik zo moeilijk doe ik kan toch gewoon betalen en dan heb ik toch wat ik wil. Schandalig hoe arrogant je te woord wordt gestaan en hoe ze in disscussie gaan waar je kinderen bij staan. Terwijl je netjes alles van te voren heb afgehandeld. Na half uur praten wel voor de prijs die in de mail stond de connectingkamers met ontbijt gekregen. Aangekomen op kamer weer in shock. Wat een vieze bende en oude zooi en dat voor die prijs! heenweg hetzelfde verhaal in novotel Lyon. Ook duidelijke afspraken en zelfs al betaald maar ook toen kwam een toeslag van €100. Halen vel over je neus!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima hotel als tussenstop van / naar de zon

Jurgen
30-7-2017

Vriendelijke ontvangst, kamer netjes schoon, heerlijk ontbijt! Prima voor een nacht.

Ruim voldoende parkeergelegenheid.

Kamers zien er wat gedateerd uit, maar zijn erg netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Goed Hotel voor doorreis naar huis!

Familie van Keulen
28-8-2016

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Onze kinderen (2, 5 en 8 jaar) kregen bij aankomst een leuk klein knuffeltje. Grote kamers. Wij hadden 2 aan 1 geschakelde kamers, wat prettig was want zo konden we makkelijk naar elkaar overlopen. Schoon, fijn 2 persoonsbed en 2 losse bedden voor kinderen prima. een bad met douche in 1, en toilet apart was ook prettig. In 1 van de kamers een campingbedje voor onze zoon van 2, opgemaakt met matras, lakens en dekentje. Prettig dat er een hek om het terrein ligt, gerust je auto parkeren. Het ontbijt was fantastisch! Vers, heel gevarieerd. Het hotel ligt dichtbij de snelweg, goed te vinden. Konden zo goed uitgeslapen en met de buik weer vol verder op reis naar huis. Kan dit hotel iedereen aanraden! Hier komen wij nog eens weer!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prima doorreishotel.

Suzan
16-8-2016

Aanrader voor iedereen die een overnachting zoekt op doorreis naar Spanje of Zuid-frankrijk en niet teveel luxe verwacht.(eenvoudig) zwembad aanwezig, speelkamer en speelrek. Voor een gezin goede prijs-kwaliteitsverhouding omdat je voor kinderen niet betaalt (ook het ontbijt niet). Boek dan op tijd, dit scheelde ons de helft. Drankjes heel duur. Wij hebben daarom bij buffalo grill op 10 minuten loopafstand gegeten. Dit is een aanrader. Prima hotel voor een nachtje. Wel een beetje gedateerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima overnachtingshotel

Marc
31-8-2015

Hotel en omgeving doen wat Amerikaans aan met typische laagbouw en grote foodketens met veel neon. Hotel is enigszins gedateerd, maar prima voor een overnachting. We verbleven op een familiekamer. Ontvangst was vriendelijk, ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Tip: naast het hotel zit een Total tankstation.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

prima overnachting hotel, aanrader

roos
20-8-2015

ligging is perfect, nabij route de soleil. Parkeerplaats is afgesloten. In de tuin een leuk klimtoestel/glijbaan. Ontvangst was vriendelijk en er werd goed Engels gesproken. kinderen kregen kleine attentie. kamer was net en ruim en van alle gemakken voorzien o.a.: airco, tv, bad, waterkoker met thee/koffie en koelkastje. Bedden slapen prima! Wij hebben in hotel gedineerd. voor kinderen liggen kleurplaten. menu kaart wat ingewikkeld in elkaar, echter ook in het restaurant prima Engels sprekend personeel. Was het diner goedkoop? Het was aan de prijs, maar goed en lekker gegeten. Met combimenu zijn prijzen ook lager. Wil je dit niet? Er zijn voldoende restaurantjes in de directe omgeving. Ontbijt: goed, lekker en voldoende keus! Stokbrood, croissants, zoete broodjes, ei, beleg, jam, worstjes, yoghurt, wafels, pannenkoeken, etc.Verder verse jus, koffie en thee..en allemaal buffet.

conclusie: prima hotel met prima prijs/kwaliteit verhouding. Minpunt: mag nieuwe vloerbedekking

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Typisch doorreishotel!

Paul
12-8-2015

Net hotel met voldoende voorzieningen voor 1 nacht. Kamers waren van voldoende kwaliteit op de badkamer na. Hier waren de douchekop, hendel van de stop en de kraan afgebroken of lek. Pakeerplaats naast het hotel met een hek er omheen. Eten in het restaurant was relatief duur, net als het ontbijt ( en niet heel erg smakelijk). Bedden waren uitstekend. Dus voor 1 nachtje is het goed te doen, langer echt niet....

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fiets gestolen van afgesloten parkeerplaats

ronald
30-7-2015

Overnachting gedaan onderweg naar onze vakantiebestemming, hotel is op zich niks mis mee. We hebben dit hotel uitgezocht vanwege de afgesloten/beveiligde parkeerplaats, echter bleek s'ochtends dat een van onze fietsen, die we achterop de auto op de fietsendrager hadden laten staan (op slot) was gestolen. Van het hotel kregen we weinig begrip. Dit was uiteraard een tegenvaller.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Geen succes

Frank
18-7-2015

Gestopt op terugweg vanuit het zuiden, zoals praktisch alle gasten. Ligging is prima, maar prijs die men durft te vragen voor muffe, oude en slecht ondrehouden kamers is extreem. Ook prijs van drankjes aan de bar is te gek evenals de prijs van het ontbijt. Niet doen dus.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 17 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Dijon Sud in Marsannay La Cote, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Dijon Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.