Hotel Campanile Dijon Sud - Marsannay

Frankrijk, Bourgogne, Marsannay La Cote

5.9Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Dijon Sud - Marsannay voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Campanile Dijon Sud - Marsannay

• 2017
    8Maurice de Prez30-08-2017

Prefect hotel voor op doorreis.

Ik was hier, op doorreis naar het zuiden voor een overnachting. Ik had geen hoge verwachtingen. Hierdoor werd ik wel blij verrast!

Een zeer warm welkom met een korte uitleg. Ik had aangegeven dat ik een kamer op de begane grond wilde en daar hadden ze rekening mee gehouden. Heel erg fijn. Je kan hier tot 23:00 inchecken. Ik arriveerde na 22:00. De receptionist gaf aan dat hij mij had proberen te bereiken om te informeren wanneer ik zou arriveren. Ik vind dat echt service. Normaal moet je zelf bellen.

Het hotel ligt op een soort van industrieterrein met winkels en eetgelegenheden. Je kan daar dus niet te veel van verwachten. Er is een bus verbinding naar de stad Dijon.

De kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien. De kamer en de badkamer waren schoon en netjes. De airco werkte goed. Er zat een rolluik voor het raam die het geluid van buiten tegen houdt. Hierdoor was het rustig binnen en kan je lekker slapen.

Een aanrader als je op doorreis bent!

Alleenreizend

• Oude reviews

10yolande20-10-2015

uitgerust vertrokken

bij oprijden was de overnachting in Bollène, nu hier. Deze Campanile is wel een stuk ouder, en de inrichting kan wel wat verf gebruiken. Maar de kamer was netjes, zalige bedden, rustig, door het luik voor het raam, gratis wifi en tv op kamer(wel enkel franstalig)goed gegeten en het ontbijt mocht er ook zijn. Gewoonweg een zalige pitstop op weg naar huis. Een aanrader prijs/kwaliteit. Alleen het ligbad was te diep voor mij om te gebruiken, maar dat was nu niet zo'n probleem, dus als het kan vraag naar een kamer met douches indien die voorradig zijn. maar voor de rest zeker voor herhaling vatbaar. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 1WiMo14-11-2010

De slechtste Campanile ooit!

Badkamer onder de schimmel, gaten in de muur waar handdoekrek hoort te zitten. Vuile vloer. Gat in de muur waar schilderij hoort te zitten. Tv is stevig aan het bureau vastgeschroefd, waardoor de waterkoker onbereikbaar is. Restaurant: glaasje wijn mee naar de kamer was niet mogelijk. Later liep er wel iemand met een drankje naar de kamer. Steak koud geserveerd. Geen excuses, opnieuw in de pan en terug op tafel gekwakt. Frietjes waren wel lekker. Bedden waren wel goed.

• 1WiMo14-11-2010

De slechtste Campcanile ooit!

• 8F.Blokzijl13-09-2009

Goed hotel voor 1 nacht

Prima gelegen, aan de rand van Dijon. Bekende franse Campanile-stijl, met apart restaurant/receptue en de kamers. Ruime,afgesloten en (video-) bewaakte parkeerplaats. Personeel niet erg vriendelijk. Restaurant eenvoudig, maar goed. Wel prijzig.Alcoholische drankjes alleen bij een menu en ook niet achteraf aan de bar of op de kamers. (heb ik bij andere Campaniles wel anders meegemaakt). Kamers klein, maar cmpleet uitgerust met oa prima bedden.

Kortom, uitstekend hotel voor een korte stop, maar ook niks meer dan dat!

Met jonge kinderen

• 7B.R. van Maurik25-07-2008

Goed hotel voor doorreis

Typisch Campanile hotel met gescheiden kamer en restaurant gedeelte. Kamers zoals in vele andere Campaniles in Frankrijk met slechts begane grond en eerste verdieping. Kamers zijn schoon en het restaurant redelijk. Niet al te groot dus het kan vol zitten daar het bijna aan de hoofdweg naar het zuiden ligt. Geen parkeerprobleem en gratis internet op de kamers, reuze makkelijk.

Met vrienden

• 7B.R. van Maurik24-07-2008

Goed hotel voor doorreis

Typisch Campanile hotel met gescheiden kamer en restaurant gedeelte. Kamers zoals in vele andere Campaniles in Frankrijk met slechts begane grond en eerste verdieping. Niet al te groot dus het kan vol zitten daar het bijna aan de hoofdweg naar het zuiden ligt. Geen parkeerprobleem en gratis internet op de kamers, reuze makkelijk.

Met vrienden

• 5Linda10-11-2007

Kamers zoals je kunt verwachten van een Campanile hotel. Simpele kamer, klein, maar schoon. We hebben ook in dit hotel gegeten, maar dat was niet echt een aanrader. We kwamen om half 8 het restaurant binnen er waren een stuk of 4 andere tafeltjes bezet. Alle tafels waren ingedekt, maar om half 8 werden overal weer de glazen en bestek afgeruimd. Ook gingen ze stofzuigen en dat duurde zolang we daar binnen hebben gezeten. Echt welkom voelde we ons niet. Eten was wel redelijk. Ontbij de volgende dag was redelijk.

0 tips over Hotel Campanile Dijon Sud - Marsannay

0 vragen over Hotel Campanile Dijon Sud - Marsannay