Hotel Bonsai Dijon

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Bonsai Dijon

• 5p sillessen09-09-2009

nooit meer

Twee keer hier overnacht op heen- en terugreis naar het zuiden van Frankrijk. Op heenreis lagen we aan de voorkant van het hotel. De kamer was inderdaad niet meer als een hok wat een gevangene heeft. Erg heet binnen maar hadden gelukkig een ventilator in auto liggen dus dat scheelde iets. Bedden slecht, snelwegverkeer raast langs en de trein hoor je ook de gehele nacht. Je rust inderdaad wel wat uit maar niet naar behoren. Op terugreis sliepen we aan de acherzijde van het hotel dus direct aan spoor, maar deze kamer was niet zo warm omdat het niet aan de zonkant was dus iets beter te doen. Het hotel is hierdoor wel goed gelegen want je zit zo weer op de route du Soleil. Maar ik denk persoonlijk dat je voor iets meer geld een stuk beter daar in de buurt zit want er staan hotels genoeg. bv Novotel. Ontbijt was redelijk, kreeg een croissant en wat harde broodjes. Beleg voor ons voldoende, moeilijke eters hebben een probleem.

• 5peter19-08-2009

simpel hotelletje

erg simpel hotel, geen airco dus erg warm, donkere gangen. Kamers (2 kamers met 2 persoonsbed en 1 stapelbed)die wij hadden waren alle 2 de keren wel schoon(heen en terugreis) schone lakens, en douches. Was idd wel erg kleine douchecabine. Trein dentert onder je raam langs, dus slapen lukt niet erg, maar je rust wel uit, en de kinderen sliepen er gewoon doorheen. lag wel langs snelweg, en idd bij erg veel eetgelegenheden. Voor ons volgend jaar geen bonsai meer, liggen vlakbij ook genoeg andere hotels F1, b&b etc.

Met jonge kinderen

• 5Rene19-07-2008

Super-eenvoudig, maar nooit meer!!!

Goedkoop, maar nooit meer!! Kamers zijn wel erg eenvoudig met koud-stalen stoel, veel te kleine plastic douche-cabine. Bed is wel in orde Ontbijt is echt 'n lachertje. €5,00 is echt te veel. Nauwelijks beleg en vieze automatenkoffie. Een mede-reisgenoot noemde het 'n gevangenis.

• 4www09-07-2008

vies smerig hotel,absoluut af te raden echt,wij zijn er met de kinderen 1 nacht geweest...NOOIT meer..vieze dekens,geen bar,geen warm water,canal + word flink gepromoot en de condooms liggen naast de T.V.!

• 7Fam Takkenberg25-08-2007

Eenvoudig overnachtingshotel. Ruime familiekamers met 1 "voordeur" en dan 2 deuren naar de kamers. Hotel ligt op soort industrieterrein met supermarkten, restaurantketens vlakbij. Tevens niet ver van de snelweg.

2 tips over Hotel Bonsai Dijon

• Arnold, 27-07-2012

Vermijden, doorrijden je kunt beter iets anders zoeken.

• Arnold, 27-07-2012

Tip: doorrijden! kies iets anders. of neem brood mee, of koop het om de hoek bij een van de supermarkten.

0 vragen over Hotel Bonsai Dijon

• Huishoudelijke apparatuurTV