Hotel Bonsai Dijon

Hotel Info

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Bonsai Dijon

• 4Angela03-01-2016

Verschrikkelijk! Wat een vieze lucht!

Wat een vieze lucht hangt in dit hotel. Toen wij hier aankwamen was het heel erg warm. Amper geslapen van de vieze en warme lucht die daar hangt.

Bedden waren wel goed en schoon.

• 1Ten Dolle31-07-2012

smerig

Zoals eerder genoemd was het een soort gevangenis, we hadden twee kamers aaneengesloten. Beiden waren erg smerig en stonken. Ook de douche/wc cabines stonk naar urine. In de gangen hadden ze geurvreters neergezet, maar dat mocht echt niet baten. Ik vond het te vies om te slapen, zeker als je ook nog met kleine kinderen bent. Nooit meer dus.

• 3Arnold27-07-2012

Niet Bon, wel saai.

Gebruikt als tussenstop naar Spanje. Men was flink aan het opknappen (gevel verven) helaas krijg je toch binnen de indruk in een soort opvangcentrum terecht te zijn gekomen. Alles zit vast gespijkerd. een groep hooligans zou hier niets kunnen slopen. Stalen bed, plastic douchecabine enz. Erg fris was het er ook niet. We kozen voor het ontbijt van iets meer dan 5 euro p.p. dit was het eigenlijk niet waard, koffie/thee uit automaat smeerkuipjes met jam en cornflakes Geen yoghurt geen ander broodbeleg. P.s. brood moest je wel roosteren om het eetbaar te maken. Inderdaad zoals eerder gemeld ligt het pal naast een goederen spoorlijn die ook nog eens frequent gebruikt werd. als je hier allemaal prima tegen kan dan is dit uw hotel, voor ons in ieder geval nooit meer.

• 2cindy07-08-2011

nooit meer

Echt een vreselijk hotel. Hebben geen oog dicht gedaan. Muren lijken wel van karton hele luitrugtige fransen naast ons en heel de nacht de tv hardt aan. En dan de trein die we niet zagen maar leek of hij onder het raam door reed. Wij zijn het gewent om kort bij het spoor te wonen. maar dit gaf echt veel herrie.

• 5peter19-08-2009

simpel hotelletje

erg simpel hotel, geen airco dus erg warm, donkere gangen. Kamers (2 kamers met 2 persoonsbed en 1 stapelbed)die wij hadden waren alle 2 de keren wel schoon(heen en terugreis) schone lakens, en douches. Was idd wel erg kleine douchecabine. Trein dentert onder je raam langs, dus slapen lukt niet erg, maar je rust wel uit, en de kinderen sliepen er gewoon doorheen. lag wel langs snelweg, en idd bij erg veel eetgelegenheden. Voor ons volgend jaar geen bonsai meer, liggen vlakbij ook genoeg andere hotels F1, b&b etc.

2 tips over Hotel Bonsai Dijon

• Arnold, 27-07-2012

Vermijden, doorrijden je kunt beter iets anders zoeken.

• Arnold, 27-07-2012

Tip: doorrijden! kies iets anders. of neem brood mee, of koop het om de hoek bij een van de supermarkten.

0 vragen over Hotel Bonsai Dijon

• Huishoudelijke apparatuurTV