Hotel Bonsai Dijon

4,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Bonsai Dijon voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bonsai Dijon in het Nederlands

Voor een tussennacht prima!

Ripippi
21-2-2016

Ik was geschrokken van de berichten die ik over dit hotel las. Maar toen wij er kwamen voor een nacht onderweg naar onze eindbestemming waren wij erg tevreden. Het stonk er niet, we hadden warm water en dus een prima douche en de bedden waren (wat klein maar) schoon. Natuurlijk was het geen sterrenbeleving maar wat wil je: wij sliepen er met ons gezin van 5 personen voor 69,-!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

ook wij nooit meer hier heen

Kees Pot
14-8-2014

Bonsai hotel Dijon-sud, de spoorlijn is wel erg dichtbij, gelijk bij binnenkomst een heel doordringende rioollucht, in heel het hotel ruik je het, zelfs voor een nacht geen aanrader ook al krijg je er geld bij

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Ergste hotel ooit

Lisa
16-8-2010

Wat een verschrikkelijk hotel! De kamer is net een gevangenis, de vloer plakt, en er is een bed boven het 2 persoonsbed aan de muur?!?! De lichten gaan automatisch aan en dat was eng. De medewerkster aan de balie sprak bijna geen Engels. 's morgens was het beneden overstroomt. heel leuk dus. voor ons nooit meer, je kunt beter een campanile hotel boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Bonsai Dijon voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bonsai Dijon in Marsannay La Cote, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bonsai Dijon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.