Hotel Bonsai Dijon

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Bonsai Dijon

• 3Rob-Xaverna26-01-2013

Nooit meer

Vieze indruk. Personeel was vriendelijk maar dat was het enige positieve.

• 6Ingrid22-09-2009

Eens maar nooit meer.

Nog nooit zo slecht geslapen. Kamer lag aan de achterkant tegen het spoor, en ieder half uur raasde er wel een goederentrein langs. De kamers zelf zagen er simpel uit, voor dat geld mag je denk ik ook niet veel meer verwachten. En inderdaad......er zijn daar in de buurt heel veel hotels die stukken beter zijn. Dus een bonsai hotel.............nooit meer

• 5p sillessen09-09-2009

nooit meer

Twee keer hier overnacht op heen- en terugreis naar het zuiden van Frankrijk. Op heenreis lagen we aan de voorkant van het hotel. De kamer was inderdaad niet meer als een hok wat een gevangene heeft. Erg heet binnen maar hadden gelukkig een ventilator in auto liggen dus dat scheelde iets. Bedden slecht, snelwegverkeer raast langs en de trein hoor je ook de gehele nacht. Je rust inderdaad wel wat uit maar niet naar behoren. Op terugreis sliepen we aan de acherzijde van het hotel dus direct aan spoor, maar deze kamer was niet zo warm omdat het niet aan de zonkant was dus iets beter te doen. Het hotel is hierdoor wel goed gelegen want je zit zo weer op de route du Soleil. Maar ik denk persoonlijk dat je voor iets meer geld een stuk beter daar in de buurt zit want er staan hotels genoeg. bv Novotel. Ontbijt was redelijk, kreeg een croissant en wat harde broodjes. Beleg voor ons voldoende, moeilijke eters hebben een probleem.

2 tips over Hotel Bonsai Dijon

• Arnold, 27-07-2012

Vermijden, doorrijden je kunt beter iets anders zoeken.

• Arnold, 27-07-2012

Tip: doorrijden! kies iets anders. of neem brood mee, of koop het om de hoek bij een van de supermarkten.

0 vragen over Hotel Bonsai Dijon

• Huishoudelijke apparatuurTV