Hotel Authentic by Balladins Dijon Sud

Frankrijk, Bourgogne, Marsannay La Cote

5.1Matig

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Authentic by Balladins Dijon Sud voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Authentic by Balladins Dijon Sud

• 2018
    8Arjan29-09-2018

Goed hotel

Hotel is gewoon goed voor als je hem gebruikt voor doorreis. Als je veganist bent heeft dit door er ze regelen het. Even wat ze maakten was niet super veel maar de kwaliteit zag echt goed

Gereisd met partner in september 2018

• 2Helena18-09-2018

Bed bugs gevonden in de kamer. Kamer verder schoon

Bed bugs in de kamer. Ik heb er een gevangen en op foto en film. Toen ik het bij de receptie meldde zeiden ze dat dat door de wijngaarden in de buurt kwam.....

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2017
    3Ria19-08-2017

Nooit meer

we waren met een rondreis bezig en hebben hier de eerste overnachting gehad. Het eten kon je geen keuze in maken. er was alleen vlees, als voor en hoofd menu. gezien ik geenvlees eet, was er voor mij alleen maar wat brood en een toetje. het ontbijt was verschrikkelijk. we waren met 45 personen en er was niet voldoende brood en beleg, en koffie. het was in een woord vreselijk.

Florence COURTALIN, Dirigeante, 26-08-2017

Dear Sir, Dear Madam,

We have taken close note of your comments regarding the Balladins Dijon Marsannay.

First we would like to apologise for the problems you encountered during your stay.

You came as part of a group reservation with a menu negotiated with the agency. The group breakfast time is set by the group leader. If you have your breakfast after the set time, we may not reload the buffet thinking that breakfast is over. We throw bread, coffee every day. Upon request, we would have given you satisfaction immediately. Regarding the meal, for all customers who inform us that they do not eat meat, we modify the menu. It is a pity that instead of addressing you to the Internet you did not tell the receptionist who would have done his best to satisfy your request, it contrary to Internet. As the opinions of our customers are a source of ongoing improvement, we appreciate that you took the time to evaluate our services, which helps us monitor the quality of the products we sell and make any improvements that might be necessary.

We nonetheless hope to have the pleasure to welcoming you again soon in one of our Balladins hotels.

Best regards, The director

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

3Saskia10-08-2016

Niet boeken!

Blij met het zwembadje maar vooral een vies hotel, omdat we moe waren niet geklaagd over de kapotte airco en slechte hygiene. Door toeval , schuiven van bed zagen we wolken stof, spinnenweb en spermavlekken(?) op de matrasbeschermer. Na douchen hele badkamer onder water ivm lekkage douchewand.

Aankomst op zondag betekent dat restaurant dicht is maar er een aantal snacks worden geserveerd, koud en categorie diepvries...

Op korte afstand vele andere hotelketens mogelijk is dat een beter alternatief! Niet boeken, ondanks vermoeidheid reis even iets verder zoeken. Zonde van je geld

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7rlsikosek25-07-2014

Prima voor op doorreis

Hotel is prima geschikt voor doorreis voor 1 nacht. Niet bijzonder maar gewoon standaard.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 7thelostboyscout23-08-2013

Doorreis hotel

Hotel nu gebruikt voor terug vanhet zuiden. Ongeveer 10 km van/naar snelweg. Kamer is voldoende, niet bijzonder, maar voldoende voor een nacht. Ontbijt niet overdreven luxe (1 kaassoort, 1 worstsoort, croissant, broodje). Personeel vriendelijk. Erg jammer dat er twee touringcar bussen langs kwamen op doortocht die zoveel kabaal maakten dat het leek alsof het hotel binnen en buiten afgebroken werd. s Nachts werd er niet ingegrepen door een nachtwaker of wie dan ook. Bij vertrek klagen bij receptie en deze gaf een reductie in het ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 6barranco13-05-2013

Voldoende voor eenmalige overnachting

Een aantal jaren als overnachting gebruikt bij heen en terugreis Spanje-Nederland vv. Prima hotel, echter sinds afgelopen jaar is men zich gaan toeleggen als overnachtingshotel voor (bus)rondreizen die laat in de avond arriveren (ca, 22.00 uur), hetgeen de nodige overlast voor gasten die vroeg willen gaan slapen met zich meebrengt, omdat zij op doorreis zijn naar Spanje of Zuid-Frankrijk. Restaurant is dan gesloten en ontbijt is ondanks reservering niet (altijd) beschikbaar. Personeel is altijd uiterst vriendelijk.

Gereisd met partner in april 2013

• 8anoniem03-08-2011

prima hotel als je op doorreis bent

Bij aankomst vonden de kleinkinderen het er oudbollig uit zien, mede omdat er een bus vol ouderen logeerden Maar ze vonden de kamers toch wel erg mooi. De kamers waren behoorlijk groot, en erg schoon. Her parkeerterrein werd na 11 uur afgesloten. Prima rustig hotel vlakbij de autoweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Claudia06-07-2011

Super hotel voor als je op doorreis bent!

Bedden goed, mooie nette badkamer, eigen parkeerterrein, bar/restaurant. Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7The Lost Boy Scout18-08-2009

Doorreis hotel

Eenvoudig, doch doeltreffend doorreis hotel. De familie kamer had een 2-persoonsbed (voor de kinderen) en 2 x 1 persoons voor de ouders. "Kinderkamer" gelijk aan de kamer. Kamer is net groot genoeg. Sanitair voldoet. Eten is snel op tafel en niet bijzonder prijzig. Vlees is in alle gevallen een soort van Hamburger. Ontbijt is goed te noemen. Parkeren op eigen terrein. Zwembad was gesloten (eind juli 2009), maar dit is erg klein en zal toch niet gebruikt worden door iemand op doorreis. Vriendelijk personeel.

Routeplanner (diverse) stuurden ons 20 km om (vanuit Nederland), verlaten van het hotel (naar snelweg Route du Soleil) binnen 10 minuten. Ergens een foutje in de navigatie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

0 tips over Hotel Authentic by Balladins Dijon Sud