• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Marcenay

Idyllisch Slaperig dorpje in de Cote dOr

Victor, 6-9-2015
    Een aantal wandelingen gemaakt en Chattillion sur Seine bezocht. Landelijk licht heuvelachtig gebied met graanvelden ,bossen en op sommige hellingen wijngaarden.

Rust en Muziek, geniet er maar van!

Pelle, 17-8-2015

Er heerst er op de camping een heel goede sfeer. De sfeer van mooi weer, de mensen zijn vrolijk en de muziek zonnig. De camping heeft mooie grote plaatsen met veel schaduw. Gelegen aan een grote plas waar je goed kan vissen. Er zijn twee roeiboten, deze zijn 'gratis' (waarom ook niet) ter beschikking voor de gasten. Elke morgen is er vers brood op verkrijgbaar. Ook is er gratis Wifi in de gezamenlijke ruimte. (best handig!)

s' Avond is het gezellig in de gemeenschappelijke ruimte, muziek maken en genieten van de avond. Wij hebben veel plezier gehad met de camping band, samen werd er goede muziek gemaakt. Maar ook overdag hoorde je hier en daar een gitaar en een chanson.

Mooie afwisselende omgeving

Dick B., 16-8-2014
    het meer van Annecy / de omliggende dorpjes / Annecys zelf - Geneve viel ons iets tegen.... Albertville idem.... maar prima locatie voor je vakantie - weer is wel zeer wisselend !

Veel reeën gezien.

Yvonne, 12-5-2014

Veel natuurschoon rondom Marcenay.

Wij hebben deze camping aangeraden gekregen vanuit camping Troyes

Ook een super fijne camping trouwens die iets onder Parijs ligt en een prachtige stad Troyes heeft met echte vakwerkhuizen en een prachtige cathedraal. Dus deze combi was voor ons perfect. Beetje cultuur en beetje natuur.

Marcenay scoort een 7,5 uit 10, op basis van 7 reviews