Hotel Inter de Bourgogne

We hebben een aantal aanbieders voor Inter de Bourgogne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Inter de Bourgogne in het Nederlands

Ideaal voor een tussenstop op weg naar het zuiden.

Geert
10-9-2013

We hebben hier een tussenstop gehouden op onze weg naar het zuiden. Kamer voor 4 personen met ontbijt. Alles was netjes, parking voor de wagen op het binnenplein (10 Euro) moet je vooraf reserveren. Ontbijtbuffet was niet héél uitgebreid, maar toch voldoende om weer op stap te kunnen. 's Avonds zijn we langs het water wat gaan wandelen en daar hebben we dan ook iets gegeten. Macon is een redelijk grote stad, dus hier zijn wel wat mogelijkheden om te gaan eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inter de Bourgogne in Mâcon (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inter de Bourgogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.