Hotel Comfort Mâcon Sud

6.5Voldoende

Frankrijk, Bourgogne, Mâcon (Saone et Loire)

Op vakantie geweest naar Comfort Mâcon Sud?

6.5Voldoende

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Mâcon Sud voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

13 reviews over Hotel Comfort Mâcon Sud

• 6M31-07-2017

Doorreis hotel

Dit is geen hotel om langere tijd in te verblijven, maar echt een doorreishotel. Voor 1 nacht helemaal prima. Schoon en het bed was goed. Wel vond ik het behoorlijk aan de prijs, gezien er bijv. geen airco is. Voor 2 personen betaalden we 68 euro.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6A02-06-2013

Redelijk voor doorreis

Wij vonden de accomodatie tegenvallen. Wel dichtbij de snelweg, dus handig op doorreis, maar verder zit je overal een stukje vanaf, niet handig als je geen zin meer hebt om nog in de auto te stappen. Avondeten viel tegen, was niet lekker, ontbijt(buffet) was wel goed verzorgd. Kamer/badkamer ok, gewoon basic, wat prima is voor de doorreis. Wij hadden voor wat meer geld toch liever een hotel wat meer in dorp/stad gehad!

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Sietske30-08-2012

Prima hotel voor doorreis

Wij hebben 1 overnachting in dit hotel gehad op doorreis naar Zuid Frankrijk. Bediening is heel vriendelijk. Schone kamer, prima bedden. Super ontbijt! Ligging op industrieterrein dichtbij op- en afrit snelweg. Auto staat achter hek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Mirjam07-08-2012

goed doorreishotel

We hebben dit hotel geboekt voor onze doorreis naar zuid-frankrijk. De kamers zijn netjes en groot genoeg, ook de badkamer. We vonden het echter veel te warm binnen, er is geen airco. We hebben er 's avonds niet gegeten, we vonden het te duur. Het ontbijt vonden wij voor franse begrippen zeer goed. Allerlei broodjes met beleg. Ook yoghurt in allerlei soorten met cornflakes, volop fruit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 6Ben en Desiree05-02-2012

Handig hotel voor doorreis

Eenvoudig hotel, kamers zijn simpel en niet heel modern. Kamer was wel schoon. Badkamer is piepklein maar wel met alles aanwezig. Hotel is goed voor 1 nacht als je op doorreis bent naar of van Nederland, zeker gezien de ligging vlak langs de snelweg. Tevens grote Carrefour in de buurt voor de nodige boodschappen. Voor langere tijd is dit hotel niet aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2009

• 2Bas en Sandra Hengeveld19-06-2010

Nooit meer!!!

Wat een schandalig slecht hotel. De bediening was zeer chagrijnig en het eten en drinken werd echt op tafel gekwakt! Onze (kleine) kinderen kregen amper de tijd hun bordjes fatsoenlijk leeg te eten want na 10 minuutjes gristen ze de nog volle borden voor hun kleine neusjes weg. Bij het afrekenen werd ons doodleuk een vette rekening gepresenteerd omdat wij volgens de manager ook et eten van de kleintjes hadden opgegeten. Dat pikten wij uiteraard niet en de manager weigerde die avond met ons te praten over de rekening. De andere dag kon meneer wel de moeite nemen ons te woord te staan, maar begon op zeer agressieve toon tegen ons uit te varen in het frans. Mijn man sprak op zeer rustige toon terug in het frans, maar meneer de manager bleef op onbeschofte manier doortieren. Gelukkig kon hij niet tegen de vasthoudendheid van mijn man op en hebben we de extra kosten niet hoeven betalen. Maar wat 'n behandeling, zo onbeschoft. Comfort hotel Macon Sud, je kan nog beter in de auto slapen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 4caroline02-10-2009

Vreselijk hotel

1 nacht op doorreis, heel lawaaierig en super gehorig. Babybedje stuk en werd niet gerepareerd, heel benauwd/ warme kamer, geen lift kamer te bereiken na 3! trappen met kleine kinderen heel onhandig, ontbijt echt frans (dus niet veel) Wel fijne bedden en een Mc Donalds op loopafstand

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9michael/marianne/michelle/marithe02-09-2009

prima doorreis hotel met afgesloten parking

parkeren met boottrailer/vouwwagen/caravan oid geen probleem,aan de achterzijde grote parking en afgesloten. diner redelijk,geen grote kaart,wel lekker ! wel alles in frans,engels wordt wel gesproken. er is ook savonds een bar ! we hadden een double-room geboekt voor ons met kids, was prima ,goed geslapen gedoucht,ontbijt niet heel uitgebreid maar goed ! prijzen redelijk (wel regelmatig de TGV die verderop voorbij raast... zeker een hotel voor een volgende keer ! alleen jammer dat er voor de kleinere kinderen geen speeltuintje is ,wel een graslandje..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Arno06-07-2009

aanrader op weg naar het zuiden

Goed hotel met ruime kamers. Mac donalds om de hoek dus ook bij late aankomst is er de buurt snel wat te eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 6Fred en Maria03-05-2009

Matig doorreishotel

Een matig doorreishotel, zure cheffin.

Geen lift, Diner matig, drankjes prijzig. Otbijt karig dus onderweg nog maar wat broodjes gekocht.Kamer oke, met LCD TV. Totaalindruk: alleen geschikt als doorreishotel maar ik kom niet meer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Hotel Comfort Mâcon Sud info