Hotel Charme en Maconnais

Hotel Charme en Maconnais
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Charme en Maconnais voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Charme en Maconnais in het Nederlands

Nooit meer zo eenvoudig

monique_17
29-7-2012

Op doorreis hebben wij last minute met onze 2 kinderen 2 connecting rooms gereserveerd. De dame van het hotel heeft dit nog voor ons kunnen regelen. Super service. We hebben voor de 2 kamers ongeveer 80 euro betaald (niet veel dus), maar de kwaliteit was er dan ook naar. Helaas waren de kamers super klein, de bedden zakten door en de badkamer was ook niet schoon.

De ligging was voor ons goed (industrieterrein vlakbij de snelweg). We hebben gegeten bij de tegenover liggende Novotel want in de buurt was er geen ander restaurant open.

Wij zoeken, ondanks de goede service, toch voortaan liever een beter/duurder hotel.

Leuk hotel voor doorreis.

erik
25-7-2011

Leuk hotel om tijdens de reis naar het zuiden of noorden te boeken. Ruime kamers met ruime badkamer. Wij hadden 2 kamers geboekt en kregen er 2 naast elkaar met een tussendeur zodat we 1 grote kamer hadden. Badkamer lekker ruim met douche en badje. Het is wel gedateerd maar nog wel redelijk schoon. Ontbijt buffet is goed en voldoende. Binnen 2 minuten op de snelweg. Zeker voor herhaling te boeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme en Maconnais in Mâcon (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme en Maconnais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Charme en Maconnais scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.