Géén boekingskosten

Meer camping info

85 Reviews over Naturisten Domaine de la Gagère

• 1Wilma10-08-2021

Nooit meer!!

Wij hebben ons nog nooit zo NIET welkom gevoeld. We werden ontvangen door de eigenaresse er kon geen vriendelijk woord af. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Het is een prachtige camping met goede voorzieningen maar we gaan er nooit meer naar toe.

• 9Wil & Jan11-12-2020

We komen zeker terug op La Gagère!

Al sinds 1976 kamperen wij in Frankrijk. En nog nooit waren we op La Gagère geweest, tot dit jaar… En we waren aangenaam verrast. We arriveerden op 24 september, de eerste dag van het einde van de mooie dagen… Kortom het weer was fris tot heel fris, en regelmatig nat tot heel nat. We verbleven in chalet Beuvray, en hadden een prachtig uitzicht op het dal. Een houtkachel voor de kille avonden. Wat heel fijn was. Als het niet al te nat was, gingen we wandelen in de omgeving. En dat was genieten. En ook steden in de buurt als Nevers en Vezelay hebben we bezocht. Zonder meer de moeite waard. Van het zwembad heb ik alle dagen genoten, ook bij 11⁰ C. Op de zondag dat het 7⁰ C was bleef het bad helaas dicht, anders had ik bingo gehad. De temperatuurvan het water was nog prima, het douchen kon ik precies uit de wind doen, en met de ‘tegenstroom’ in het bad kon ik er een goede workout van maken. We komen zeker terug op La Gagère!

• 8Yolande27-09-2020

mooie grote plaatsen op een gezellige camping

• plek goed
    • faciliteiten goed (bijv. restaurant, zwembad, yoga)
    • prachtige omgeving
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Clari & Peter10-09-2020

Geweldig

Wanneer we op weg zijn naar het zuiden van Frankrijk, gaan we altijd een paar dagen naar La Gagere. Ook dit jaar, Toen we in zuid Frankrijk waren en er aan de middellandse zee corona uitbraken waren en het gebied oranje werd, zijn we daar eerder vertrokken . We zijn weer naar la Gagere gegaan en meer dan een week gebleven. De camping was voller dan andere jaren, hadden wij de indruk. Gelukkig toch nog een mooie plek voor ons. Wij ervaren de camping als zeer schoon en netjes. Corona maatregelen waren goed aangegeven en nageleefd. Restaurant en snackbar ook prima in orde. Goede sfeer en gezellige mensen. De nieuwe eigenaren van de camping hebben wij als erg vriendelijk en behulpzaam ervaren. Kortom een rede om terug te komen.

• 8Karel16-08-2020

@easy

Ben eigenlijk niet van vooraf reviews, maar maak in deze graag een uitzondering. Op voorhand; chappeau Tim en Floor. Mijn 1e "blootgewoon"-ervaring heb ik als heel gemoedelijk, ontspannen en geaccepteerd gevoeld. Jullie weten je campsite als één groot familie gevoel gestalte te geven. Marielle is echt een schatje en lieve gastvrouw in jullie restaurant. Maar...even SPECIAL THANKS voor de kok; een grootheid pur sang. Ik geef aan geen carbs e/o deegwaren te mogen vanwege speciaal dieet en deze creatieveling weet elke avond, voor een schappelijke prijs, een tongstrelend combinatie van verse heerlijke ingredienten te serveren. What a guy! Thx so far voor alles (ook de leen stroomkabel) Aangenaam erg onder de indruk!

• 9Eize04-09-2019

Vaste prik

La Gagere is een camping om terug te komen. De ligging is fantastisch. Ik ken geen camping waar zo vaak de zonsondergang wordt vastgelegd. De sfeer is er vrijwel altijd heel gemoedelijk. De gasten ( in meerderheid Nederlanders) hebben contact en belangstelling voor elkaar. De (nieuwe) eigenaren zijn vriendelijk en hebben de sfeer die de afgelopen jaren is opgebouwd weten te behouden. Deze camping blijft voor mij vaste prik bij mijn zomerse rondrit door Frankrijk.

• 7Eetgelegenheden

Floor, eigenaar, 21-11-2019

bedankt voor de positieve recensie. We zien u graag terug! Hartelijke groet, Floor en Tim

• 5Jan en Willeke23-08-2019

Voorlopig niet weer!

Onze 3e keer op deze camping. Het is een prachtig terrein met heel veel mogelijkheden, daar zullen de meeste bezoekers het over eens zijn. Maar dit nieuwe stel eigenaars moet echt nog heel veel leren over hoe je met de gasten omgaat en de gasten verwent. Besef dat dit de weken zijn waar we als vakantieganger het hele jaar naar uitgekeken hebben. Vaak waren ze heel onaardig en kortaf, nauwelijks interesse voor de gasten, geen vriendelijk woord, geen praatje of ook maar enige belangstelling. Dat zijn we op de wat kleinere naturistenterreinen namelijk wel gewend. Het leek of zij geen enkele motivatie hadden hun avontuur tot een succes te maken. Of is dit avontuur maar voor een jaar? Natuurlijk willen wij ze de kans geven te slagen, maar dan moet hun grondhouding echt veranderen. Doe aan klantenbinding, dan komen de gasten ook het volgend jaar terug!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Floor, eigenaar, 21-11-2019

Beste Jan en Willeke, Vervelend dat jullie onze 'grondhouding' zo hebben ervaren. We hebben ons uiterste best gedaan iedereen vriendelijk te woord te staan, het is een bijzonder druk seizoen geweest en daarbij hebben we wellicht niet iedereen de aandacht kunnen geven die ze verdienden. We vinden het jammer dat jullie dat zo hebben ervaren. Gelukkig hebben we van heel veel andere gasten begrepen dat ze ons wel gastvrij vonden. Met vriendelijke groet, Floor en Tim

• 8Peter19-08-2019

Relaxte vakantie op één dag rijden vanaf Nederland

We stonden hier dit jaar voor het eerst, dus kunnen geen vergelijk maken met de vorige eigenaren. Wat ons betreft zijn Tim en Floor erin geslaagd om in hun eerste jaar een heel goede sfeer te creëren. La Gagère is een fijne camping met alle faciliteiten die je nodig hebt voor een ontspannen vakantie. Ruime plekken met keuze uit schaduw en/of zon, lekkere douches, zwembad, veel ruimte op en rond de kampeerplaatsen en een prima restaurant waar je voor een nette prijs een lekker 3-gangenmenu krijgt. Het winkeltje is wat beperkt, maar heeft voldoende om een dag naar de supermarkt uit te stellen. TIPS: Bezoek de stad Autun voor mooie stadswandeling en het accordeon-festival van Lucy (wij waren daar zaterdag 10 augustus) voor een onvergetelijke Franse dans-avond.

• 9Eetgelegenheden

Floor, eigenaar, 21-11-2019

Heel erg bedankt voor de fijne recensie. Hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Floor en tim

• 10Paul10-08-2019

Voortreffelijke accommodatie.

Een prima plek om uit te rusten. Fijne zwembaden, nette douches en toiletten. Goede menu kaart.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Bedankt voor de positieve recensie! Hartelijke groet, Floor en Tim

• 9Mag08-08-2019

Peut-être baisser la température des douches

Gentillesse et accueil super des propriétaires Nous reviendrons forcément dès que nous le pourrons car c'est un vrai paradis

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar