Vakantiehuis Domaine Les Reprillessterstersterster

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre)

9.8Fenomenaal

99 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles

• 2018
    10Mieke Poppe31-08-2018

Buitengewoon

Hier aankomen voelt na 5 keer inmiddels een stukje als thuiskomen... Steeds opnieuw helpt deze plek ons om even stil te staan, op reset te drukken en te wissen wat overbodig blijkt... Het prachtig stukje natuur, de uitstekende accommodatie en de oprechte hartelijkheid van gastheer en gastvrouw doen ons steeds opnieuw naar deze plek verlangen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Peter en Toos van Leeuwen30-06-2018

Fantastisch met veel uitroeptekens

Hier kom je tot rust, fantastische omgeving, prachtige gites, die door mensen gerealiseerd zijn die weten wat het juiste vakantiegevoel is

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Franka14-06-2018

Rust en aandacht

De gites zijn heel comfortabel, van alles voorzien en schoon. Tanja en Rolf zijn een zeer goede gastvrouw en heer met openheid, persoonlijke interesse en gevoel voor detail. De tables d'hotes is uitstekend, heerlijke en mooie gerechten, goed op elkaar afgestemd, met liefde bereid en geserveerd met een prima timing. Een verkoelend zwembad en een praatje met de andere gasten maakt het compleet. De omgeving geeft rust en ontspanning, wat menigeen wel eens mist in onze drukke maatschappij.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Elco en Pauline16-05-2018

Chapeau!

Een fantastische plek om lekker te genieten en onthaasten.Tanja en Rolf zijn super aardige eigenaren met liefde en passie voor hun bedrijf. Alles is aanwezig om een verblijf op Les Reprilles nooit meer te vergeten!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Leonie02-10-2017

Geweldig verblijf!

Heel goed verzorgd in alle opzichten. Heerlijk rustig en groen terrein met mooi zwembad. De kinderen kunnen lekker vrij rondrennen en met andere kinderen door de tuin struinen, zwemmen, voetballen etc. Alles is tot in de puntjes verzorgd, zelfs aan een nachtlampje is gedacht. Goede bedden, gezellig interieur en heerlijk eten (table d'hotes). We hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Suzanne28-09-2017

Heerlijk vakantie verblijf

Een heerlijk vakantie verblijf in de Bourgogne. Het hoogtepunt volgens onze kinderen tijdens deze vakantie was de verjaardag van onze oudste zoon. In de ochtend hingen de ballonnen al klaar. Vervolgens was er een heerlijke tarte tatin gemaakt door Tanja op het terras voor iedereen die wilde aanschuiven. Daarna was er veel plezier in en rondom het zwembad. Aan het eind van de dag een gezamenlijke barbecue in de tuin. Het feest werd afgesloten met marshmallows bij het kampvuur. Dit alles in een heerlijke, gemoedelijke en ongedwongen sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Monique01-09-2017

Relaxed en comfortabel!

Ligging, accomodatie, gastvrijheid van de eigenaren, uitzicht, comfort, faciliteiten, een goede mix van privacy en gezelschap: wat ons betreft klopt het allemaal bij Les Reprilles! Voor ons staat het totaalpakket garant voor een heerlijk relaxed en comfortabel verblijf. Zelden gaan wij vaken dan één keer naar dezelfde plek, maar voor Les Reprilles maken we graag een uitzondering. Sterker nog, over 3 weken gaan we weer!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Ewald & Annelies24-08-2017

Thuiskomen!

Omdat we niet graag meerdere keren naar dezelfde plek gaan hebben we dit keer op Les Reprilles een ander huis geboekt. Maar ook deze keer weer een bijzonder hartelijke ontvangst, de heerlijke welkomsmaaltijd, een fijn, schoon en mooi huis. En dit jaar voor t eerst de mogelijkheid om het vakantiegevoel te optimalisren met een massage! Les Reprilles is een heerlijk domaine dat groot genoeg is om je terug te trekken en klein genoeg om gezellige en leuke contacten te leggen. Rolf en Tanja zijn de perfecte gastheer en -vrouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10fam Hörters25-06-2017

Mooie locatie om tot rust te komen & te ontspannen

Het Domaine is perfect onderhouden door twee gepassioneerde aardige mensen; Tanja en Rolf.

Ze zijn erg gastvrij en behulpzaam. De table d'hote op maandag en donderdag zijn altijd gezellig en het eten goed. Er wordt zelfs bijgehouden wat je eventueel tijdens een vorig bezoek hebt gegeten. Dus niet steeds hetzelfde.

Het is hier zo rustig dat je kan genieten van vogels zonder bijgeluiden van verkeer of iets dergelijks.

De omgeving leent zich uitstekend voor wandelingen en fietstochten. Hiervoor zijn routes beschikbaar. Voor de racefiets is het helemaal prachtig. Je kan alle kanten op. Beklimmingen to 900m zijn vanuit het complex te maken. GPX routes zijn beschikbaar. Na een van deze activiteiten is goed afkoelen in het schone verwarmde zwembad.

De site geeft perfect weer hoe de situatie is.

Ik kan geen dingen verzinnen die niet goed zijn. Dus alleen het weer kan roet in het eten gooien. Hoewel een onweersbui ook geweldig mooie luchten kan vertonen. Na de regen komt ook altijd weer de zon.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10mieke poppe16-06-2017

Rust, natuur en stilte!

Alweer blikken we terug op een onvergetelijke tijd. Hier aankomen voelt inmiddels een stukje als thuiskomen... Dit komt enerzijds door dit rustige en vredevolle plekje natuur waarin we onze ''drukke'' gedachten en bestaan als jong gezin snel voelen wegebben. Anderzijds en misschien wel evenzeer door de ongedwongen hartelijkheid van gastheer-en vrouw. Voor ons voelt het erg bijzonder om nu reeds een 3-tal jaar mensen te kennen die ons een inspirerende kijk op het leven geven. Als het even kon, kwamen we ieder seizoen van het jaar onthaasten... tot ziens

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

27 tips over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles

• Marie-Cécile Pieters, 29-09-2013 Rapporteren

• Emmaüs in St-Didier s. Arroux (bric-à-brac) • L’Échelle de 16 écluses bij La Collancelle: 16 handbediende sluisjes op 3,6 km. Neem uw picknick mee of fiets de route. • Semelay: ’s middags eten bij restaurant op het kerkplein. Neem het menu du jour: heel goed én goedkoop (40 euro/twee pers). • Boek twee weken in plaats van een. Meer ruimte en rust om te luieren in en om Les Reprilles én om de zaterdagmarkten te bezoeken.

• Paul en Marion, 01-07-2014 Rapporteren

Voor de wandelaars zijn wandelkaartjes aanwezig in een map in de mulifunctionele ruimte

• Marjon en Riet Schilperoort, 12-06-2012 Rapporteren

Dit gebied is zeker een aanrader voor natuurliefhebers, wandelaars, fietsers en rust-zoekers. De omgeving is prachtig en nodigt uit voor het maken van tochten. Autun (35 km) met zijn kathedraal St Lazaire is een bezoek meer dan waard.

1 vraag over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles

• Bert. Effting, 28-05-2019 Rapporteren

mei 2020

Wij hebben interesse om met 10 personen 6volwassenen en 4 kleinkinderen in de meivakantie 25April/3Mei 2020te komen. Wat is de huurprijs??

Vakantiehuis Domaine Les Reprilles info

• Aantal sterrensterstersterster