Vakantiehuis Domaine Les Reprillessterstersterster

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre)

9.8Fenomenaal

• 2019
    10Peter, Miranda & Jesper05-11-2019

Lastig te overtreffen

Lieve Rolf en Tanja,

Allemaal tienen. Je zou denken dat wij nuchtere noorderlingen daar heel zuinig mee zijn. Toch verdienen jullie zo’n uitbundige beoordeling. Wij hebben jullie de afgelopen 2 zomers leren kennen als hartelijk, bescheiden, nuchter, geïnteresseerd en flexibel. Het landgoed is een oase van rust, heeft mooie vergezichten en gezonde lucht. Een prachtige omgeving waar genoeg te doen en te zien is. Jullie zijn gedreven om het gasten naar de zin te maken en doen dat op een ongedwongen wijze. Dat bewonderen wij in jullie. Het uiteindelijke resultaat is voor ons optimaal en lastig te overtreffen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam Zwart14-09-2019

Tres bien!!!

Prachtige omgeving,Heerlijk zwembad Zeer volledig ingerichte gites , Zeer vriendelijke eigenaren Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Ewald & Annelies24-08-2019

We’ll meet again!

Het is en blijft fantastisch! Voor de derde keer een heerlijke vakantie! Weken van te voren af en toe even op de site kijken om alvast dat vakantie gevoel te krijgen...... En dan, kom je op die bekende plek, in jouw “eigen” huisje, met het super hartelijke welkom van Tanja en Rolf, de heerlijke welkomstmaaltijd.........en toch word je weer verrast door de compleetheid van alles en de warmte en belangstelling. Rolf en Tanja, weer heel hartelijk bedankt voor een hele fijne vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Martin, Mandy en de kinderen20-08-2019

Gastvrijheid en rust

We waren hier voor de eerste keer met 2 pubers. We waren verrast door de luxe van het huisje. Wat een ruimte en van alle gemakken voorzien. De rust vonden wij heerlijk en de gastvrijheid van Rolf en Tanja was overweldigend. We hebben 2x meegegeten met de table d’hote en heerlijke avonden gehad met leuke gesprekken samen met de andere gasten. We hebben ons echt thuisgevoeld op deze prachtige plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Richard, Masja en de kinderen18-08-2019

Heerlijke vakantie!

Lieve Rolf en Tanja,

Wat hebben wij weer genoten van onze vakantie bij jullie in Les Reprilles. Het was voor ons de tweede keer en het voelde als thuiskomen. De mooie locatie, luxe en schone huisjes, het verzorgde Domaine en vooral de aandacht die jullie geven aan jullie gasten is geweldig. Wij keken iedere keer uit naar de gezellige etentjes en het lekkere eten wat jullie ons weer voorschotelden. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt bij het zwembad, het voeren van de kippen en vooral de fijne ruimte die jullie daar hebben om lekker buiten te spelen.

Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Willeke16-08-2019

Super accommodatie

Erg mooie kleinschalige locatie. Appartement was super verzorgd en netjes tot in de puntjes verzorgd. Het enige wat ik jammer vond was dat je maar tot 19.00 in het zwembad mag. Juist na een lange hete dag is het lekker om nog even wat baantjes te trekken als je thuis komt.

Voor de kinderen veel ruimte om te spelen en twee keer per week de mogelijkheid tot table d’hotes. Altijd heel gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Toos van Leeuwen30-06-2019

Een fantastische plek!

Les Reprilles is ons ook voor de 2e keer prima bevallen. Mooie gite, van alle gemakken voorzien, prima bedden en een fijne badkamer. De omgeving is prachtig en we hebben dan ook diverse uitstapjes gemaakt. In de 2e week werd het tropisch warm, maar met een heerlijk zwembad en vele fijne schaduwplekken is het prima vol te houden. Wie de rust, de ruimte en de vriendelijkheid van gastvrouw en gastheer wil opzoeken zit goed bij Les Reprilles.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Dhr. Postma16-06-2019

Geweldig comfort

In mei zijn wij met z’n tweeën een weekje op Les Reprilles geweest. Werkelijk een fantastische plek! Bij aankomst wachtte ons een heerlijk huis, met welkomstmaaltijd. We maken het wel eens anders mee, maar deze gite was superschoon, alsof wij de eerste huurders waren en alles net geplaatst was. Draagt wat ons betreft erg bij aan het kwaliteitsgevoel. We hebben 2x aan de table d’ hote meegedaan, en Rolf en Tanja koken (h)eerlijk! In de omgeving hebben we lekker gewandeld (het is heuvelachtig, wat prachtige uitzichten geeft, maar voor de ongeoefende wandelaar iets meer een uitdaging), een plons in het zwembad is daarna erg lekker. Kortom; een fantastische week, omringd door alle comfort en gemak.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Sanne12-06-2019

Heerlijk relaxt!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Alles was goed voor elkaar. Het plekje was voor ons ideaal, een groot grasveld waar onze dochter (1 jaar) heerlijk kon spelen, elke ochtend de kippetjes voeren en op de schommel. In de directe omgeving (binnen een uur rijden) waren er niet veel dingen om te doen, met een kind van 1 jaar. Maar we hebben ons uitstekend vermaakt! Zeker aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Elco Zwart23-09-2018

Een absolute aanrader!

Mooie locatie, zeer goede faciliteiten, heerlijke appartementen, erg vriendelijke, gezellige en onderhoudende eigenaren, fantastische omgeving en rust!

Gereisd met partner in september 2018

27 tips over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles

• Marie-Cécile Pieters, 29-09-2013

• Emmaüs in St-Didier s. Arroux (bric-à-brac) • L’Échelle de 16 écluses bij La Collancelle: 16 handbediende sluisjes op 3,6 km. Neem uw picknick mee of fiets de route. • Semelay: ’s middags eten bij restaurant op het kerkplein. Neem het menu du jour: heel goed én goedkoop (40 euro/twee pers). • Boek twee weken in plaats van een. Meer ruimte en rust om te luieren in en om Les Reprilles én om de zaterdagmarkten te bezoeken.

• Paul en Marion, 01-07-2014

Voor de wandelaars zijn wandelkaartjes aanwezig in een map in de mulifunctionele ruimte

• Marjon en Riet Schilperoort, 12-06-2012

Dit gebied is zeker een aanrader voor natuurliefhebers, wandelaars, fietsers en rust-zoekers. De omgeving is prachtig en nodigt uit voor het maken van tochten. Autun (35 km) met zijn kathedraal St Lazaire is een bezoek meer dan waard.

1 vraag over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles

• Bert. Effting, 28-05-2019

mei 2020

Wij hebben interesse om met 10 personen 6volwassenen en 4 kleinkinderen in de meivakantie 25April/3Mei 2020te komen. Wat is de huurprijs??

Vakantiehuis Domaine Les Reprilles info

• Aantal sterrensterstersterster