Vakantiehuis Domaine Les Reprilles

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre)

9.8Fenomenaal

• 9.6Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

102 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles

• 10Femke19-07-2020

Heerlijke plek om tot rust te komen

We hebben genoten van een heerlijke vakantie op het prachtige domaine. Het huisje was brandschoon en van alle gemakken voorzien. Het terrein is erg geschikt voor kindertjes. Onze zoon van vier heeft zich uitstekend vermaakt waardoor wij ook lekker konden ontspannen. De omgeving is mooi om te kunnen wandelen, hardlopen en racefietsen. Rolf en Tanja zijn heel gastvrij en behulpzaam. De maaltijden die werden aangeboden waren heerlijk (en heel gemakkelijk 😄). Kortom, we hebben een topweek gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Sylvia Reerink05-07-2020

Een plek om nooit te vergeten!

Domaine Les Reprilles heeft hele mooie gites die werkelijk van alle gemakken voorzien zijn. De omgeving is schitterend en het zwembad met ligbedden is heerlijk. Door de Corona tijd zijn de maaltijden bij het huisje bezorgd in plaats van table d'hotes. Wij hebben er niets minder van genoten, want de gastvrouw kan super lekker koken. En hun eigen wijn maakt de maaltijd helemaal af. De rust, het uitzicht, het bos, de koeien, de bloemen, de zitjes in de tuin maken van het verblijf op Domaine Les Reprilles een waar feest! Wij komen in ieder geval graag terug.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Familie van Leeuwen05-07-2020

Geweldige plek

Een vakantie op Les Reprilles staat garant voor een heerlijk relaxed en comfortabel verblijf. Ligging, gite, gastvrijheid, fantastisch uitzicht, het is allemaal een dikke 10 waard. Een plek om van te ( gaan ) houden en na je verblijf daar, er thuis weer tegen te kunnen

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Peter, Miranda & Jesper05-11-2019

Lastig te overtreffen

Lieve Rolf en Tanja,

Allemaal tienen. Je zou denken dat wij nuchtere noorderlingen daar heel zuinig mee zijn. Toch verdienen jullie zo’n uitbundige beoordeling. Wij hebben jullie de afgelopen 2 zomers leren kennen als hartelijk, bescheiden, nuchter, geïnteresseerd en flexibel. Het landgoed is een oase van rust, heeft mooie vergezichten en gezonde lucht. Een prachtige omgeving waar genoeg te doen en te zien is. Jullie zijn gedreven om het gasten naar de zin te maken en doen dat op een ongedwongen wijze. Dat bewonderen wij in jullie. Het uiteindelijke resultaat is voor ons optimaal en lastig te overtreffen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam Zwart14-09-2019

Tres bien!!!

Prachtige omgeving,Heerlijk zwembad Zeer volledig ingerichte gites , Zeer vriendelijke eigenaren Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Ewald & Annelies24-08-2019

We’ll meet again!

Het is en blijft fantastisch! Voor de derde keer een heerlijke vakantie! Weken van te voren af en toe even op de site kijken om alvast dat vakantie gevoel te krijgen...... En dan, kom je op die bekende plek, in jouw “eigen” huisje, met het super hartelijke welkom van Tanja en Rolf, de heerlijke welkomstmaaltijd.........en toch word je weer verrast door de compleetheid van alles en de warmte en belangstelling. Rolf en Tanja, weer heel hartelijk bedankt voor een hele fijne vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Martin, Mandy en de kinderen20-08-2019

Gastvrijheid en rust

We waren hier voor de eerste keer met 2 pubers. We waren verrast door de luxe van het huisje. Wat een ruimte en van alle gemakken voorzien. De rust vonden wij heerlijk en de gastvrijheid van Rolf en Tanja was overweldigend. We hebben 2x meegegeten met de table d’hote en heerlijke avonden gehad met leuke gesprekken samen met de andere gasten. We hebben ons echt thuisgevoeld op deze prachtige plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Richard, Masja en de kinderen18-08-2019

Heerlijke vakantie!

Lieve Rolf en Tanja,

Wat hebben wij weer genoten van onze vakantie bij jullie in Les Reprilles. Het was voor ons de tweede keer en het voelde als thuiskomen. De mooie locatie, luxe en schone huisjes, het verzorgde Domaine en vooral de aandacht die jullie geven aan jullie gasten is geweldig. Wij keken iedere keer uit naar de gezellige etentjes en het lekkere eten wat jullie ons weer voorschotelden. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt bij het zwembad, het voeren van de kippen en vooral de fijne ruimte die jullie daar hebben om lekker buiten te spelen.

Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Willeke16-08-2019

Super accommodatie

Erg mooie kleinschalige locatie. Appartement was super verzorgd en netjes tot in de puntjes verzorgd. Het enige wat ik jammer vond was dat je maar tot 19.00 in het zwembad mag. Juist na een lange hete dag is het lekker om nog even wat baantjes te trekken als je thuis komt.

Voor de kinderen veel ruimte om te spelen en twee keer per week de mogelijkheid tot table d’hotes. Altijd heel gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Toos van Leeuwen30-06-2019

Een fantastische plek!

Les Reprilles is ons ook voor de 2e keer prima bevallen. Mooie gite, van alle gemakken voorzien, prima bedden en een fijne badkamer. De omgeving is prachtig en we hebben dan ook diverse uitstapjes gemaakt. In de 2e week werd het tropisch warm, maar met een heerlijk zwembad en vele fijne schaduwplekken is het prima vol te houden. Wie de rust, de ruimte en de vriendelijkheid van gastvrouw en gastheer wil opzoeken zit goed bij Les Reprilles.

Gereisd met partner in juni 2019

Vakantiehuis Domaine Les Reprilles info