Vakantiehuis Domaine Les Reprilles

90 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles in het Nederlands

Een absolute aanrader!

Elco Zwart,
23-9-2018

Mooie locatie, zeer goede faciliteiten, heerlijke appartementen, erg vriendelijke, gezellige en onderhoudende eigenaren, fantastische omgeving en rust!

Buitengewoon

Mieke Poppe,
31-8-2018

Hier aankomen voelt na 5 keer inmiddels een stukje als thuiskomen... Steeds opnieuw helpt deze plek ons om even stil te staan, op reset te drukken en te wissen wat overbodig blijkt... Het prachtig stukje natuur, de uitstekende accommodatie en de oprechte hartelijkheid van gastheer en gastvrouw doen ons steeds opnieuw naar deze plek verlangen.

Fantastisch met veel uitroeptekens

Peter en Toos van Leeuwen,
30-6-2018

Hier kom je tot rust, fantastische omgeving, prachtige gites, die door mensen gerealiseerd zijn die weten wat het juiste vakantiegevoel is

Rust en aandacht

Franka,
14-6-2018

De gites zijn heel comfortabel, van alles voorzien en schoon.

Tanja en Rolf zijn een zeer goede gastvrouw en heer met openheid, persoonlijke interesse en gevoel voor detail.

De tables d'hotes is uitstekend, heerlijke en mooie gerechten, goed op elkaar afgestemd, met liefde bereid en geserveerd met een prima timing.

Een verkoelend zwembad en een praatje met de andere gasten maakt het compleet.

De omgeving geeft rust en ontspanning, wat menigeen wel eens mist in onze drukke maatschappij.

Chapeau!

Elco en Pauline,
16-5-2018

Een fantastische plek om lekker te genieten en onthaasten.Tanja en Rolf zijn super aardige eigenaren met liefde en passie voor hun bedrijf.

Alles is aanwezig om een verblijf op Les Reprilles nooit meer te vergeten!

Geweldig verblijf!

Leonie,
2-10-2017

Heel goed verzorgd in alle opzichten. Heerlijk rustig en groen terrein met mooi zwembad. De kinderen kunnen lekker vrij rondrennen en met andere kinderen door de tuin struinen, zwemmen, voetballen etc. Alles is tot in de puntjes verzorgd, zelfs aan een nachtlampje is gedacht. Goede bedden, gezellig interieur en heerlijk eten (table d'hotes). We hebben genoten!

Heerlijk vakantie verblijf

Suzanne,
28-9-2017

Een heerlijk vakantie verblijf in de Bourgogne. Het hoogtepunt volgens onze kinderen tijdens deze vakantie was de verjaardag van onze oudste zoon. In de ochtend hingen de ballonnen al klaar. Vervolgens was er een heerlijke tarte tatin gemaakt door Tanja op het terras voor iedereen die wilde aanschuiven. Daarna was er veel plezier in en rondom het zwembad. Aan het eind van de dag een gezamenlijke barbecue in de tuin. Het feest werd afgesloten met marshmallows bij het kampvuur. Dit alles in een heerlijke, gemoedelijke en ongedwongen sfeer.

Relaxed en comfortabel!

Monique,
1-9-2017

Ligging, accomodatie, gastvrijheid van de eigenaren, uitzicht, comfort, faciliteiten, een goede mix van privacy en gezelschap: wat ons betreft klopt het allemaal bij Les Reprilles! Voor ons staat het totaalpakket garant voor een heerlijk relaxed en comfortabel verblijf. Zelden gaan wij vaken dan één keer naar dezelfde plek, maar voor Les Reprilles maken we graag een uitzondering. Sterker nog, over 3 weken gaan we weer!

Thuiskomen!

Ewald & Annelies,
24-8-2017

Omdat we niet graag meerdere keren naar dezelfde plek gaan hebben we dit keer op Les Reprilles een ander huis geboekt. Maar ook deze keer weer een bijzonder hartelijke ontvangst, de heerlijke welkomsmaaltijd, een fijn, schoon en mooi huis. En dit jaar voor t eerst de mogelijkheid om het vakantiegevoel te optimalisren met een massage! Les Reprilles is een heerlijk domaine dat groot genoeg is om je terug te trekken en klein genoeg om gezellige en leuke contacten te leggen. Rolf en Tanja zijn de perfecte gastheer en -vrouw.

Mooie locatie om tot rust te komen & te ontspannen

fam Hörters,
25-6-2017

Het Domaine is perfect onderhouden door twee gepassioneerde aardige mensen; Tanja en Rolf.

Ze zijn erg gastvrij en behulpzaam. De table d'hote op maandag en donderdag zijn altijd gezellig en het eten goed. Er wordt zelfs bijgehouden wat je eventueel tijdens een vorig bezoek hebt gegeten. Dus niet steeds hetzelfde.

Het is hier zo rustig dat je kan genieten van vogels zonder bijgeluiden van verkeer of iets dergelijks.

De omgeving leent zich uitstekend voor wandelingen en fietstochten. Hiervoor zijn routes beschikbaar. Voor de racefiets is het helemaal prachtig. Je kan alle kanten op. Beklimmingen to 900m zijn vanuit het complex te maken. GPX routes zijn beschikbaar.

Na een van deze activiteiten is goed afkoelen in het schone verwarmde zwembad.

De site geeft perfect weer hoe de situatie is.

Ik kan geen dingen verzinnen die niet goed zijn. Dus alleen het weer kan roet in het eten gooien. Hoewel een onweersbui ook geweldig mooie luchten kan vertonen. Na de regen komt ook altijd weer de zon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Les Reprilles in Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.