Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

106 Reviews over Domaine Les Reprilles

• 10Annelies en Harm Blanken08-06-2022

Het was fantastisch, een plek om tot rust te komen

We hadden 4 gites gehuurd, we waren er met onze drie dochters, hun mannen en 4 kleinkinderen. We hebben het in een woord 'geweldig' gehad. Wat een heerlijke accomodaties en de omgeving is gewoon prachtig. Het heerlijke eten dat verzorgd werd door Hanneke en Thomas was verrukkelijk, en wat een schatten waren het de hele week, je kon alles aan ze vragen. We hebben meegedaan aan de yoga, en de verrukkelijke massage, de hot tub, het kampvuur, het zwembad, alles was verzorgd en fijn. Een plek om nooit te vergeten, het was een groot feest om daar met elkaar te zijn. Meivakantie 2022, Annelies en Harm

• 10Natuur
  • 5M.Huiskens25-09-2021

Kamperen op de Camping van Domaine Les Reprilles

Bij aankomst werd ons door Martijn verteld, dat de camping nog niet klaar was en dat de douche en het toilet nog verbeterd zouden worden, maar dat we er wel mochten verblijven. Douche bleek een luxe douchecabine naast het toilet, een sanibroyeur. Beide waren geplaatst in een onafgewerkt hok, zonder fatsoenlijke verlichting. De 3 dagen dat we van het toilet gebruik hebben gemaakt is er niemand geweest om het afvalbakje (voor toiletpapier) te legen, dus mogen we aannemen dat er ook niet is schoongemaakt. We mochten bij vertrek 150 euro neertellen, dus 50 euro per nacht. Eigenaren van deze camping zouden eens moeten informeren wat een overnachting in het naseizoen zou mogen kosten op een dergelijke camping. Omdat de gites, overigens terecht, als 4 sterren zijn gekwalificeerd, denken ze gelijk dat de camping ook 4 sterren heeft. Wij voelen ons bekocht, dus informeer eerst naar de prijs, voordat u uw tent opzet.

• 8Ruimte
  • 10Familie Persoon16-09-2021

Super relaxed en gastvrije accommodatie

Wat hebben wij een heerlijke week gehad op jullie mooie Domaine. Super hartelijk welkom geheten door Maarten, Annemarie & Martijn. Heerlijk relaxen in de hot tub. Lekker zwemmen en luieren rondom het zwembad om vervolgens aan te schuiven voor de table d' hotes. In de ochtend een yoga lesje van Annemarie op het yoga platform onder een hele oude eik, een beter begin van de dag kun je niet hebben! Leuke dorpjes in de nabije omgeving. Kortom een heerlijke week!

• 10Ruimte
  • 10Guido Sival28-08-2020

Gewoon geweldig fijn!

Helemaal geweldig! Fijne gites, super gastvrije en behulpzame eigenaren die er alles aan doen het naar de zin te maken. Hele fijne plek om met kinderen te verblijven. De omgeving biedt veel mogelijkheden voor ontspanning. Zwemmen, wandelen, fietsen etc. We hebben echt genoten. Het eten: heerlijk! Wij komen heel graag terug! Verder nog: schoon, comfortabel, af, compleet, luxe en ruim.

• 10Femke19-07-2020

Heerlijke plek om tot rust te komen

We hebben genoten van een heerlijke vakantie op het prachtige domaine. Het huisje was brandschoon en van alle gemakken voorzien. Het terrein is erg geschikt voor kindertjes. Onze zoon van vier heeft zich uitstekend vermaakt waardoor wij ook lekker konden ontspannen. De omgeving is mooi om te kunnen wandelen, hardlopen en racefietsen. Rolf en Tanja zijn heel gastvrij en behulpzaam. De maaltijden die werden aangeboden waren heerlijk (en heel gemakkelijk 😄). Kortom, we hebben een topweek gehad.

• 10Sylvia Reerink05-07-2020

Een plek om nooit te vergeten!

Domaine Les Reprilles heeft hele mooie gites die werkelijk van alle gemakken voorzien zijn. De omgeving is schitterend en het zwembad met ligbedden is heerlijk. Door de Corona tijd zijn de maaltijden bij het huisje bezorgd in plaats van table d'hotes. Wij hebben er niets minder van genoten, want de gastvrouw kan super lekker koken. En hun eigen wijn maakt de maaltijd helemaal af. De rust, het uitzicht, het bos, de koeien, de bloemen, de zitjes in de tuin maken van het verblijf op Domaine Les Reprilles een waar feest! Wij komen in ieder geval graag terug.

• 10Familie van Leeuwen05-07-2020

Geweldige plek

Een vakantie op Les Reprilles staat garant voor een heerlijk relaxed en comfortabel verblijf. Ligging, gite, gastvrijheid, fantastisch uitzicht, het is allemaal een dikke 10 waard. Een plek om van te ( gaan ) houden en na je verblijf daar, er thuis weer tegen te kunnen

• 10Peter, Miranda & Jesper05-11-2019

Lastig te overtreffen

Lieve Rolf en Tanja,

Allemaal tienen. Je zou denken dat wij nuchtere noorderlingen daar heel zuinig mee zijn. Toch verdienen jullie zo’n uitbundige beoordeling. Wij hebben jullie de afgelopen 2 zomers leren kennen als hartelijk, bescheiden, nuchter, geïnteresseerd en flexibel. Het landgoed is een oase van rust, heeft mooie vergezichten en gezonde lucht. Een prachtige omgeving waar genoeg te doen en te zien is. Jullie zijn gedreven om het gasten naar de zin te maken en doen dat op een ongedwongen wijze. Dat bewonderen wij in jullie. Het uiteindelijke resultaat is voor ons optimaal en lastig te overtreffen.

• 10Fam Zwart14-09-2019

Tres bien!!!

Prachtige omgeving,Heerlijk zwembad Zeer volledig ingerichte gites , Zeer vriendelijke eigenaren Aanrader!

• 10Ewald & Annelies24-08-2019

We’ll meet again!

Het is en blijft fantastisch! Voor de derde keer een heerlijke vakantie! Weken van te voren af en toe even op de site kijken om alvast dat vakantie gevoel te krijgen...... En dan, kom je op die bekende plek, in jouw “eigen” huisje, met het super hartelijke welkom van Tanja en Rolf, de heerlijke welkomstmaaltijd.........en toch word je weer verrast door de compleetheid van alles en de warmte en belangstelling. Rolf en Tanja, weer heel hartelijk bedankt voor een hele fijne vakantie!

Vakantiehuis Domaine Les Reprilles info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)