Vakantiehuis Domaine Les Reprilles

88 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles in het Nederlands

Fantastisch met veel uitroeptekens

Peter en Toos van Leeuwen
30-6-2018

Hier kom je tot rust, fantastische omgeving, prachtige gites, die door mensen gerealiseerd zijn die weten wat het juiste vakantiegevoel is

Rust en aandacht

Franka
14-6-2018

De gites zijn heel comfortabel, van alles voorzien en schoon.

Tanja en Rolf zijn een zeer goede gastvrouw en heer met openheid, persoonlijke interesse en gevoel voor detail.

De tables d'hotes is uitstekend, heerlijke en mooie gerechten, goed op elkaar afgestemd, met liefde bereid en geserveerd met een prima timing.

Een verkoelend zwembad en een praatje met de andere gasten maakt het compleet.

De omgeving geeft rust en ontspanning, wat menigeen wel eens mist in onze drukke maatschappij.

Chapeau!

Elco en Pauline
16-5-2018

Een fantastische plek om lekker te genieten en onthaasten.Tanja en Rolf zijn super aardige eigenaren met liefde en passie voor hun bedrijf.

Alles is aanwezig om een verblijf op Les Reprilles nooit meer te vergeten!

Geweldig verblijf!

Leonie
2-10-2017

Heel goed verzorgd in alle opzichten. Heerlijk rustig en groen terrein met mooi zwembad. De kinderen kunnen lekker vrij rondrennen en met andere kinderen door de tuin struinen, zwemmen, voetballen etc. Alles is tot in de puntjes verzorgd, zelfs aan een nachtlampje is gedacht. Goede bedden, gezellig interieur en heerlijk eten (table d'hotes). We hebben genoten!

Heerlijk vakantie verblijf

Suzanne
28-9-2017

Een heerlijk vakantie verblijf in de Bourgogne. Het hoogtepunt volgens onze kinderen tijdens deze vakantie was de verjaardag van onze oudste zoon. In de ochtend hingen de ballonnen al klaar. Vervolgens was er een heerlijke tarte tatin gemaakt door Tanja op het terras voor iedereen die wilde aanschuiven. Daarna was er veel plezier in en rondom het zwembad. Aan het eind van de dag een gezamenlijke barbecue in de tuin. Het feest werd afgesloten met marshmallows bij het kampvuur. Dit alles in een heerlijke, gemoedelijke en ongedwongen sfeer.

Relaxed en comfortabel!

Monique
1-9-2017

Ligging, accomodatie, gastvrijheid van de eigenaren, uitzicht, comfort, faciliteiten, een goede mix van privacy en gezelschap: wat ons betreft klopt het allemaal bij Les Reprilles! Voor ons staat het totaalpakket garant voor een heerlijk relaxed en comfortabel verblijf. Zelden gaan wij vaken dan één keer naar dezelfde plek, maar voor Les Reprilles maken we graag een uitzondering. Sterker nog, over 3 weken gaan we weer!

Thuiskomen!

Ewald & Annelies
24-8-2017

Omdat we niet graag meerdere keren naar dezelfde plek gaan hebben we dit keer op Les Reprilles een ander huis geboekt. Maar ook deze keer weer een bijzonder hartelijke ontvangst, de heerlijke welkomsmaaltijd, een fijn, schoon en mooi huis. En dit jaar voor t eerst de mogelijkheid om het vakantiegevoel te optimalisren met een massage! Les Reprilles is een heerlijk domaine dat groot genoeg is om je terug te trekken en klein genoeg om gezellige en leuke contacten te leggen. Rolf en Tanja zijn de perfecte gastheer en -vrouw.

Mooie locatie om tot rust te komen & te ontspannen

fam Hörters
25-6-2017

Het Domaine is perfect onderhouden door twee gepassioneerde aardige mensen; Tanja en Rolf.

Ze zijn erg gastvrij en behulpzaam. De table d'hote op maandag en donderdag zijn altijd gezellig en het eten goed. Er wordt zelfs bijgehouden wat je eventueel tijdens een vorig bezoek hebt gegeten. Dus niet steeds hetzelfde.

Het is hier zo rustig dat je kan genieten van vogels zonder bijgeluiden van verkeer of iets dergelijks.

De omgeving leent zich uitstekend voor wandelingen en fietstochten. Hiervoor zijn routes beschikbaar. Voor de racefiets is het helemaal prachtig. Je kan alle kanten op. Beklimmingen to 900m zijn vanuit het complex te maken. GPX routes zijn beschikbaar.

Na een van deze activiteiten is goed afkoelen in het schone verwarmde zwembad.

De site geeft perfect weer hoe de situatie is.

Ik kan geen dingen verzinnen die niet goed zijn. Dus alleen het weer kan roet in het eten gooien. Hoewel een onweersbui ook geweldig mooie luchten kan vertonen. Na de regen komt ook altijd weer de zon.

Rust, natuur en stilte!

mieke poppe
16-6-2017

Alweer blikken we terug op een onvergetelijke tijd. Hier aankomen voelt inmiddels een stukje als thuiskomen... Dit komt enerzijds door dit rustige en vredevolle plekje natuur waarin we onze ''drukke'' gedachten en bestaan als jong gezin snel voelen wegebben. Anderzijds en misschien wel evenzeer door de ongedwongen hartelijkheid van gastheer-en vrouw. Voor ons voelt het erg bijzonder om nu reeds een 3-tal jaar mensen te kennen die ons een inspirerende kijk op het leven geven. Als het even kon, kwamen we ieder seizoen van het jaar onthaasten... tot ziens

Alles wat we wensen in de vakantie!!

Peters
15-6-2017

Zoek je rust, gemoedelijkheid en in de buurt vertier...dan zit je op domaine les reprilles helemaal goed!

Mijn man heeft verschillende malen hard gelopen en gemountainbiked in de omgeving.

Mijn zoontje van bijna 5 heeft zich heel goed vermaakt bij het zwembad, de schommel en in zijn ruime kamer met de lego.

Ik zelf heb genoten van de rust, het geluid van de krekels, de mooie bloemen en bijzondere bomen.

Als gezin zijn we naar auttun geweest voor een luxe lunch, klimmen in het klimbos, mountainbiken rond lac de satton, bbq op het terrein, uit eten bij Rolf en Tanja, en vooral van elkaar genoten!

Echt een topvakantie en een aanrader voor iedereen die hetzelfde zoekt. :)

Minpunten kan ik niet noemen omdat ze er simpelweg niet waren. Speelde er iets dan deden Rolf en Tanja er alles aan om het zo snel en goed mogelijk te verhelpen....echte toppers die twee!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Les Reprilles in Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine Les Reprilles scoort een 9.65 uit 10 op basis van 88 reviews.