Camping Domaine de la Gagèresterstersterster

8.2Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre)

8.2Fantastisch

80 reviews over Camping Domaine de la Gagère

• 2019
    9Eize04-09-2019

Vaste prik

La Gagere is een camping om terug te komen. De ligging is fantastisch. Ik ken geen camping waar zo vaak de zonsondergang wordt vastgelegd. De sfeer is er vrijwel altijd heel gemoedelijk. De gasten ( in meerderheid Nederlanders) hebben contact en belangstelling voor elkaar. De (nieuwe) eigenaren zijn vriendelijk en hebben de sfeer die de afgelopen jaren is opgebouwd weten te behouden. Deze camping blijft voor mij vaste prik bij mijn zomerse rondrit door Frankrijk.

• 7Eetgelegenheden

Floor, eigenaar, 21-11-2019

bedankt voor de positieve recensie. We zien u graag terug! Hartelijke groet, Floor en Tim

Alleen gereisd in augustus 2019

• 5Jan en Willeke23-08-2019

Voorlopig niet weer!

Onze 3e keer op deze camping. Het is een prachtig terrein met heel veel mogelijkheden, daar zullen de meeste bezoekers het over eens zijn. Maar dit nieuwe stel eigenaars moet echt nog heel veel leren over hoe je met de gasten omgaat en de gasten verwent. Besef dat dit de weken zijn waar we als vakantieganger het hele jaar naar uitgekeken hebben. Vaak waren ze heel onaardig en kortaf, nauwelijks interesse voor de gasten, geen vriendelijk woord, geen praatje of ook maar enige belangstelling. Dat zijn we op de wat kleinere naturistenterreinen namelijk wel gewend. Het leek of zij geen enkele motivatie hadden hun avontuur tot een succes te maken. Of is dit avontuur maar voor een jaar? Natuurlijk willen wij ze de kans geven te slagen, maar dan moet hun grondhouding echt veranderen. Doe aan klantenbinding, dan komen de gasten ook het volgend jaar terug!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Floor, eigenaar, 21-11-2019

Beste Jan en Willeke, Vervelend dat jullie onze 'grondhouding' zo hebben ervaren. We hebben ons uiterste best gedaan iedereen vriendelijk te woord te staan, het is een bijzonder druk seizoen geweest en daarbij hebben we wellicht niet iedereen de aandacht kunnen geven die ze verdienden. We vinden het jammer dat jullie dat zo hebben ervaren. Gelukkig hebben we van heel veel andere gasten begrepen dat ze ons wel gastvrij vonden. Met vriendelijke groet, Floor en Tim

• 8Peter19-08-2019

Relaxte vakantie op één dag rijden vanaf Nederland

We stonden hier dit jaar voor het eerst, dus kunnen geen vergelijk maken met de vorige eigenaren. Wat ons betreft zijn Tim en Floor erin geslaagd om in hun eerste jaar een heel goede sfeer te creëren. La Gagère is een fijne camping met alle faciliteiten die je nodig hebt voor een ontspannen vakantie. Ruime plekken met keuze uit schaduw en/of zon, lekkere douches, zwembad, veel ruimte op en rond de kampeerplaatsen en een prima restaurant waar je voor een nette prijs een lekker 3-gangenmenu krijgt. Het winkeltje is wat beperkt, maar heeft voldoende om een dag naar de supermarkt uit te stellen. TIPS: Bezoek de stad Autun voor mooie stadswandeling en het accordeon-festival van Lucy (wij waren daar zaterdag 10 augustus) voor een onvergetelijke Franse dans-avond.

• 9Eetgelegenheden

Floor, eigenaar, 21-11-2019

Heel erg bedankt voor de fijne recensie. Hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Floor en tim

• 10Paul10-08-2019

Voortreffelijke accommodatie.

Een prima plek om uit te rusten. Fijne zwembaden, nette douches en toiletten. Goede menu kaart.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Bedankt voor de positieve recensie! Hartelijke groet, Floor en Tim

• 7Wanda23-07-2019

Twee fijne weken.

Een van de mooiere campings. Mooi verwarmd zwembad. Maar geen schaduw bij het zwembad, wat met kindjes wel oppassen is i.v.m. verbranden. Het hek van het zwembad staat open en kleine kindjes kunnen makkelijk het zwembad inlopen. Leuk speeltuintje voor de kinderen en er is een knutseluurtje en voorlezen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Min puntjes vonden wij; Geen mogelijkheid om in de middag te lunchen bij het restaurant en de keuken was voor voor veel Nederlandse gezinnetjes net iets te authentiek Frans. Er was geen salade e.d. aanwezig bij het avond  eten. Voor de kinderen alleen patat en kipnuggets als kindermenu. Dit wil je niet wanneer je gaat uit eten. Wij hebben dan verder ook geen gebruik meer gemaakt van het restaurant. De friterie was alleen open tussen 18.30 en 19.30. Helaas niet in de middag. Het winkeltje is niet heel goed bevoorraad. Tussen 17.00 en 18.00 is er bijna geen groente en fruit te koop. Dit is wel jammer.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Floor, eigenaar, 21-11-2019

Bedankt Wanda voor deze recensie. We zullen je adviezen ter harte nemen voor wat de kinderen betreft. Vriendelijke groet, Floor en Tim

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Tony en Dorine07-12-2018

Voor herhaling vatbaar :-)

Supervakantie gehad in Domaine de la Gagère. Prachtig uitzicht over de vallei vanuit onze chalet. In de chalet alles aanwezig wat we nodig hadden. Zelfs een vliegenmepper. Goede bedden met een prachtig uitzicht vanuit de slaapkamer ook over de vallei. Heerlijk wakker worden zo. De wandeling met Thom rond het domein met alle nodige uitleg was ook een dik pluspunt. Op onze laatste avond was het afscheidsfeest van Thom en Betty. Lekker gegeten en zo hebben we ook kennis kunnen maken met de nieuwe eigenaars Tim en Floor. Hun dochter bewees dat ze prachtig dwarsfluit kan spelen. Dit hadden we in de namiddag al gehoord, omdat ze aan het oefenen was net naast onze chalet. Toen we de dag van vertrek door omstandigheden niet direct om 10 uur konden vertrekken, werd dit prima opgevangen. Dank daarvoor Enige minpuntje vond ik de smalle weg er naartoe, maar daar kunnen de eigenaars niet veel aan doen vrees ik. 1 ding is zeker: terugkomen doen we!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Mieke08-09-2018

Fijne camping, voor herhaling vatbaar

Deze mooie camping (Nederlandse eigenaren) ligt wat ver van de buitenwereld, te bereiken via een lange, smalle, kronkelige weg waar elkaar passeren lastig kan zijn. Daar aangekomen word je ontzettend hartelijk ontvangen en tref je een heerlijke en gezellige camping met kampeerplekken op veldjes en ook diverse mooie verhuuraccomodaties met prachtig uitzicht. Een wat groter zwembad met ligbedden, maar géén schaduw. Elders op de camping een wat kleiner zwembad met een afdak wat ze 's avonds laten zakken als afdekking van het zwembad en overdag heb je er schaduw van, dan is het omhoog getakeld. Het sanitair is prima en schoon, lekkere warme douches. Er is een gezellig terras en barretje, waar je bijna dagelijks een maaltijd kunt gebruiken, een kleine snackbar, een klein winkeltje met dagelijks vers brood (moet je bestellen). Véél Nederlandse gasten, veel gezinnen met kinderen, maar ook veel echtparen die zonder kinderen op vakantie zijn.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Natasja03-08-2018

Gastvrije camping op mooie reisafstand van NL

Gastvrij ontvangen. Onze eerste keer op La Gagere. We zijn een aantal dagen gebleven. Heerlijk gegeten in het restaurant en genoten van de zonsondergang. In het zwembad is het goed toeven en is tot 21 uur open. Er is keuze uit ruime, rechte plekken in de volle zon of volledig schaduw. Sanitair is schoon. Grotendeels Nederlanders, enkele Duitser en Engelsen. Genoeg kinderen voor de kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Paul29-06-2018

Niet meer terug

Ontvangst met kleine hond super onvriendelijk door medewerkster ( een van de vele vrijwilligers ) duidelijk gemaakt buiten de poort te plassen. Mevr. bij receptie ook nog allergisch voor honden. Liepen wel katten rond. Erg Nederlandse camping en voelde dat je bij een eerste bezoek wat achteraf werd geplaatst. Plaats op ons moment toegewezen geen plattegrond camping ontvangen. Mevrouw die ons plek liet zien maakte het goed anders waren we direct weer vertrokken. Dus ons zien ze niet meer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Hans17-03-2018

Echt heel fijn!

Elke zomer ga ik een aantal weken alleen op de motor naar Frankrijk. klein tentje mee en een beetje rondtrekken zonder doel of planning. Maar elk jaar is La Gagere begin- of eindstop. Een hele fijne camping met gezellige gasten en zeer vriendelijk personeel. De gezamenlijke maaltijden zijn altijd gezellig. Kortom, ook voor alleengaanden een prima plek!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2017

11 tips over Camping Domaine de la Gagère

• Diana en Arnold, 20-09-2013

Ga vooral door met die leuke wandelingen!

• Arnoldina en Hendrik, 19-09-2013

Ga vooral dor met die leuke wandelingen!

• Sandra, 08-08-2013

De tempel van de 1000 boeddha's is erg leuk om te bezoeken. De wandeling met de eigenaar op maandagochtend is erg leuk om te doen.

2 vragen over Camping Domaine de la Gagère

• Frits Hendriks, 25-08-2018

rijroute

Als je van Autun komt, hoe moet je dan met de caravan rijden. Ik kan nl. geen echt adres of coordinaten vinden.

• Arend, 21-08-2017

fietsroutes

Heeft iemand advies over de mogelijke fietsroutes en met name de voies vers. (groene autoluwe fietsroutes) dank voor uw reactie Arend

Camping Domaine de la Gagère info

• Aantal sterrensterstersterster