Camping Domaine de la Gagère

Weer vandaag1°-5°
Camping Domaine de la Gagère
8,9

Laatste review

Voor herhaling vatbaar :-)

Tony en Dorine,
7-12-2018

Supervakantie gehad in Domaine de la Gagère. Prachtig uitzicht over de vallei vanuit onze chalet. In de chalet alles aanwezig wat we nodig hadden. Zelfs een vliegenmepper. Goede bedden met een prachtig uitzicht vanuit de slaapkamer ook over de vallei. Heerlijk wakker worden zo.

De wandeling met Thom rond het domein met alle nodige uitleg was ook een dik pluspunt.

Op onze laatste avond was het afscheidsfeest van Thom en Betty. Lekker gegeten en zo hebben we ook kennis kunnen maken met de nieuwe eigenaars Tim en Floor. Hun dochter bewees dat ze prachtig dwarsfluit kan spelen. Dit hadden we in de namiddag al gehoord, omdat ze aan het oefenen was net naast onze chalet.

Toen we de dag van vertrek door omstandigheden niet direct om 10 uur konden vertrekken, werd dit prima opgevangen. Dank daarvoor

Enige minpuntje vond ik de smalle weg er naartoe, maar daar kunnen de eigenaars niet veel aan doen vrees ik. 1 ding is zeker: terugkomen doen we!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

70 reviews over Camping Domaine de la Gagère in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar :-)

Tony en Dorine,
7-12-2018

Fijne camping, voor herhaling vatbaar

Mieke,
8-9-2018

Deze mooie camping (Nederlandse eigenaren) ligt wat ver van de buitenwereld, te bereiken via een lange, smalle, kronkelige weg waar elkaar passeren lastig kan zijn. Daar aangekomen word je ontzettend hartelijk ontvangen en tref je een heerlijke en gezellige camping met kampeerplekken op veldjes en ook diverse mooie verhuuraccomodaties met prachtig uitzicht. Een wat groter zwembad met ligbedden, maar géén schaduw. Elders op de camping een wat kleiner zwembad met een afdak wat ze 's avonds laten zakken als afdekking van het zwembad en overdag heb je er schaduw van, dan is het omhoog getakeld. Het sanitair is prima en schoon, lekkere warme douches. Er is een gezellig terras en barretje, waar je bijna dagelijks een maaltijd kunt gebruiken, een kleine snackbar, een klein winkeltje met dagelijks vers brood (moet je bestellen). Véél Nederlandse gasten, veel gezinnen met kinderen, maar ook veel echtparen die zonder kinderen op vakantie zijn.

Gastvrij ontvangen. Onze eerste keer op La Gagere. We zijn een aantal dagen gebleven. Heerlijk gegeten in het restaurant en genoten van de zonsondergang. In het zwembad is het goed toeven en is tot 21 uur open. Er is keuze uit ruime, rechte plekken in de volle zon of volledig schaduw. Sanitair is schoon. Grotendeels Nederlanders, enkele Duitser en Engelsen. Genoeg kinderen voor de kinderen.

Niet meer terug

Paul,
29-6-2018

Ontvangst met kleine hond super onvriendelijk door medewerkster ( een van de vele vrijwilligers ) duidelijk gemaakt buiten de poort te plassen. Mevr. bij receptie ook nog allergisch voor honden. Liepen wel katten rond. Erg Nederlandse camping en voelde dat je bij een eerste bezoek wat achteraf werd geplaatst. Plaats op ons moment toegewezen geen plattegrond camping ontvangen.

Mevrouw die ons plek liet zien maakte het goed anders waren we direct weer vertrokken.

Dus ons zien ze niet meer terug.

Echt heel fijn!

Hans,
17-3-2018

Elke zomer ga ik een aantal weken alleen op de motor naar Frankrijk. klein tentje mee en een beetje rondtrekken zonder doel of planning. Maar elk jaar is La Gagere begin- of eindstop. Een hele fijne camping met gezellige gasten en zeer vriendelijk personeel. De gezamenlijke maaltijden zijn altijd gezellig. Kortom, ook voor alleengaanden een prima plek!

Heerlijk!

Margreet,
22-7-2017

Als je echt eens wil weten hoe het is om als God in Frankrijk te leven, dan moet je op camping La Gagere zijn! Wij weten het nu. Het is een camping met een mooie ligging en prachtige vergezichten. De eigenaren Betty en Thom staan altijd voor je klaar. Er zijn vriendelijke en behulpzame vrijwilligers. Er is een schoonmaakster die van ons een 10 krijgt! Er is een heerlijk zwembad. Er is een winkeltje met elke dag vers brood. Er is een leuk restaurant. En dan ligt het ook nog in een prachtige omgeving!

Wij hebben er twee en een halve week van genoten! Mario en Margreet

Top camping

Jacqueline,
14-7-2017

Weinig woorden voor maar in 1 woord geweldig. Gezellig, mooi, vriendelijk, schoon en heerlijke leukem!! Zeker iets om naar terug te gaan.

Geweldig

ikke
16-9-2016

Het is een echte familiare, gezellige voornamelijk hollandse camping.Natuurlijk komen er ook vakantiegangers uit andere landen,maar de nederlandse mensen overheersen.

Dit komt in mijn ogen door de nederlandse eigenaars.

We hebben het er echt gezellig gehad. Op het veldje waar we lagen, lagen ook 2 muzikanten. Een speelde gitaar en zong hierbij en de andere speelde keyboard. Reuze gezellig.

Hierbij hadden we het geluk dat we tijdens ons verblijf van 2 weken heerlijk zonnig weer hadden.Mooi zwembad was aanwezig.

Wat ik niet fijn vond was de omgeving. Je kon er niet fietsen.veel te stijle wegen, en er was weinig te beleven in de omgeving.Sanitair prima, eetgelegenheid prima.

Een van onze beste vakanties ooit !

H en N
20-8-2016

Rust en ruimte. Prachtige ligging. Vriendelijke ontvangst.Deskundig team van medewerkers. Prachtige chalets en nog mooiere mobilhomes . Verheugend veel gelijkgestemden.Dagelijks (behalve 's woensdags) heerlijk 3-gangen menu met streekproducten voor minder dan € 20,00. Heerlijke én effectieve massages. Prachtig zwembad met wel uitzicht maar geen inkijk. Wijnproeverijen, concerten,opzwepende pubquizes,jeu de boules , volleyball , wandelen en interessante omgeving. Prima kampwinkel waardoor je niet voor dagelijks natje en droogje naar het nabij gelegen vriendelijke stadje Luzy hoeft. Wij komen zeker terug maar late het niet te druk worden in dit lustoord....

Fijne week vakantie gehad!

C & A
12-8-2016

Net terug van een fijne week vakantie op deze camping. Er was voor de kinderen genoeg te doen. Er was een speeltuintje en zwembaden en het animatie-uurtje werd erg leuk bevonden. Op de camping hangt een gemoedelijke rustige sfeer. Veel vriendelijke mensen en personeel. De camping ligt in een schitterende omgeving en was heel goed onderhouden.

De wifi was erg slecht. Inloggen ging prima maar een pagina laden duurde bijna de hele vakantie. Daar staat tegenover dat een telefoonloze vakantie ook érg leuk is ;-)

Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de la Gagère in Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de la Gagère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.