Camping Domaine de la Gagère

8,9

66 reviews over Camping Domaine de la Gagère in het Nederlands

Echt heel fijn!

Hans, 17-3-2018

Elke zomer ga ik een aantal weken alleen op de motor naar Frankrijk. klein tentje mee en een beetje rondtrekken zonder doel of planning. Maar elk jaar is La Gagere begin- of eindstop. Een hele fijne camping met gezellige gasten en zeer vriendelijk personeel. De gezamenlijke maaltijden zijn altijd gezellig. Kortom, ook voor alleengaanden een prima plek!

Heerlijk!

Margreet, 22-7-2017

Als je echt eens wil weten hoe het is om als God in Frankrijk te leven, dan moet je op camping La Gagere zijn! Wij weten het nu. Het is een camping met een mooie ligging en prachtige vergezichten. De eigenaren Betty en Thom staan altijd voor je klaar. Er zijn vriendelijke en behulpzame vrijwilligers. Er is een schoonmaakster die van ons een 10 krijgt! Er is een heerlijk zwembad. Er is een winkeltje met elke dag vers brood. Er is een leuk restaurant. En dan ligt het ook nog in een prachtige omgeving!

Wij hebben er twee en een halve week van genoten! Mario en Margreet

Top camping

Jacqueline, 14-7-2017

Weinig woorden voor maar in 1 woord geweldig. Gezellig, mooi, vriendelijk, schoon en heerlijke leukem!! Zeker iets om naar terug te gaan.

Geweldig

ikke, 16-9-2016

Het is een echte familiare, gezellige voornamelijk hollandse camping.Natuurlijk komen er ook vakantiegangers uit andere landen,maar de nederlandse mensen overheersen.

Dit komt in mijn ogen door de nederlandse eigenaars.

We hebben het er echt gezellig gehad. Op het veldje waar we lagen, lagen ook 2 muzikanten. Een speelde gitaar en zong hierbij en de andere speelde keyboard. Reuze gezellig.

Hierbij hadden we het geluk dat we tijdens ons verblijf van 2 weken heerlijk zonnig weer hadden.Mooi zwembad was aanwezig.

Wat ik niet fijn vond was de omgeving. Je kon er niet fietsen.veel te stijle wegen, en er was weinig te beleven in de omgeving.Sanitair prima, eetgelegenheid prima.

Een van onze beste vakanties ooit !

H en N, 20-8-2016

Rust en ruimte. Prachtige ligging. Vriendelijke ontvangst.Deskundig team van medewerkers. Prachtige chalets en nog mooiere mobilhomes . Verheugend veel gelijkgestemden.Dagelijks (behalve 's woensdags) heerlijk 3-gangen menu met streekproducten voor minder dan € 20,00. Heerlijke én effectieve massages. Prachtig zwembad met wel uitzicht maar geen inkijk. Wijnproeverijen, concerten,opzwepende pubquizes,jeu de boules , volleyball , wandelen en interessante omgeving. Prima kampwinkel waardoor je niet voor dagelijks natje en droogje naar het nabij gelegen vriendelijke stadje Luzy hoeft. Wij komen zeker terug maar late het niet te druk worden in dit lustoord....

Fijne week vakantie gehad!

C & A, 12-8-2016

Net terug van een fijne week vakantie op deze camping. Er was voor de kinderen genoeg te doen. Er was een speeltuintje en zwembaden en het animatie-uurtje werd erg leuk bevonden. Op de camping hangt een gemoedelijke rustige sfeer. Veel vriendelijke mensen en personeel. De camping ligt in een schitterende omgeving en was heel goed onderhouden.

De wifi was erg slecht. Inloggen ging prima maar een pagina laden duurde bijna de hele vakantie. Daar staat tegenover dat een telefoonloze vakantie ook érg leuk is ;-)

Wij komen zeker terug!

Nooit meer

Rina en Ton, 11-7-2016

Het is een mooi gelegen camping. Bij aankomst bij de receptie voor inschrijving komt een andere nieuwe gast met hond die direct weer naar buiten werd gestuurd met onvriendelijke toon,omdat de mevrouw achter de balie allergisch is. Wij hadden een chalet type A de laatste op het terrein. Wij hadden ook een hondtje en werd ons verteld dat hij alleen buiten het terrein zijn behoeften mocht doen. Wij betalen € 5,- per dag voor de hond. Ik vroeg de medewerker waarom ik € 5,- voor hond moetbetalen als er niets gedaan wordt voor de honden,zeg hij het is ontmoedigingsbeleid. Wij zien hier liever geen honden. In de week werd gras gemaaid met een grasmachine die geluid maakt van een compressor niet 1 dag,maar 5 dagen .Ik was ik het zat en ben naar de receptie gegaan en vroeg of het een keer zonder grasmachine mocht. Er werd gezegd dat we een beetje tolerant moesten zijn.

Gemoedelijk, rust

Ben loohuis, 10-4-2016

Er is niemand overheersend maar wel behulpzaam

Prima camping, beschaafd en een prima sfeer

Meijering en Tromp, 17-12-2015

Wifi was slecht. Alleen internet bij het kantoor maar vaak viel dit nog weer weg. Verder ook een ingewikkeld systeem van verrekenen. Tip gewoon vrijgeven en dat laten betalen.

Geweldig paradijs op aarde.....

Gerrie Goedhart, 4-9-2015

Een geweldige plek boven op een berg vlakbij Luzy in de Morvan.

Fijne sfeer, prachtige vergezichten met mooie zonsondergangen en goed eten in het restaurant. .

Twee prachtige zwembaden, jeu de boulebaan en ruime plekken voor de kampeerders.

Ook prima chalets en mobielehomes te huur die goed schoongemaakt worden.

Kortom een bijzondere plek om te onthaasten en helemaal "zen" weer thuiskomen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de la Gagère in Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de la Gagère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de la Gagère scoort een 8.89 uit 10 op basis van 69 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: