Camping Château de Chigy (ook chalets)

Kleine hotelsWeer vandaag13°6°
Camping Château de Chigy (ook chalets)
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Chigy (ook chalets) voor je op een rij gezet:

150 reviews over Camping Château de Chigy (ook chalets) in het Nederlands

Vreselijk slecht onderhouden accomodaties

Navarro
19-10-2018

Park heeft echt wel mogelijkheden maar de eigenaresse doet er blijkbaar niks mee. Ja, haar geld verdienen ten koste van mensen die zich verheugen op een heerlijke vakantie. Alles is slecht onderhouden. Alles is kapot, vies. Zwembad was zo bruin dat mijn kinderen er niet in wilden. Na klagen 3 verschillende huisjes gekregen. Overal dezelfde ellende. Na 2 nachten ook nog geen oog dicht te hebben gedaan op keiharde gammele bedden, zijn we naar huis gegaan.

Eigenaresse wou ons niet tegemoet komen in de kosten.

De brochure gaf ook dingen aan die er niet waren. Geen animatie, geen pizzeria, geen mooi zwembad...

Boek hier geen vakantie naar toe!

Rust, ontspanning, genieten.

Jeanette Van Kessel
16-10-2018

Met dit mooie weer denk ik gelijk weer terug aan onze vakantie op camping Chigy. Ondanks wat achterstallig onderhoud komen we er al 11/12 jaar. Tot vorig jaar met kinderen nu met z'n tweeën. Voor kinderen altijd leuk animatieteam. Verder ook een camping waar je een leuke band hebt met mede campeerders die daar ook al haren komen. Heerlijk rustige omgeving. Super fijne douches die je zelf kunt regelen, geen gedoe met muntjes. Gratis wasmachines en drogers. Grote diepvries om spullen in te bewaren. Binnen en buiten zwembad. Vriendelijke eigenaresse die je ontvangt alsof je familie bent en die altijd voor je klaar staat. Genoeg supermarkten in Luzy dus een camping winkel missen wij niet. Wi-Fi op een plek op de camping wat ervoor zorgt dat je niet de hele dag op je telefoon zit.

Nooit meer, slecht onderhouden.

Marphi
23-9-2018

Deze camping is geen 4 sterren waardig. Er is geen restaurant, geen bar en geen camping winkeltje. Het terrein is vervallen en heel slecht onderhouden. Aan het begin branden er nog wat lampen op de camping maar verderop brandt er niks meer. Het was er dus 's nachts pikkedonker. Doodeng en gevaarlijk. De caravan die we huurde was van het jaar nul. Veel was kapot of beschimmeld. Het is dat de omgeving prachtig was. Toch zijn we eerder vertrokken. Nooit meer.

Geweldig!

Christel
14-8-2018

Dit jaar weer naar Chigy gegaan. Voor het 22ste jaar op rij. Bijna 3 weken genieten van de rust, de ruimte en het weer. Elk jaar kijk ik er weer naar uit.

Wifi is aanwezig op een vaste plek. Zo kom je ook steeds weer nieuwe mensen tegen om een praatje mee te maken.

Je kan zolang douchen als je zelf wilt. Gratis wasmachines en drogers. Twee zwembaden waar je altijd in mag en kan en wordt dagelijks schoongemaakt. Lekkere ligbedden en parasols. Tegels bij het zwembad mogen rechter liggen.

Na een klacht bij de eigenaresse over het toiletgebouw, heeft zij gelijk actie ondernomen.

Elk jaar kom ik hier weer terug met heel veel plezier en kijk nu alweer uit naar volgend jaar.

Een camping die je pakt. Rustgevend. Good vibes!

Marion en Anton
11-8-2018

Vrijheid! Bijzonder vriendelijke gastvrouw. Niks moet, bijna alles mag. Zeer ruime kampeerplaatsen met bomen en voldoende schaduw. perfecte 2 zwembaden qua grootte en vers water en geen regels. Douchen zonder muntjes of tijdklok en het sanitair is gedateerd maar niet verkeerd. Gratis wassen en drogen. Alles lekker basic. Prachtige vismeren. Veel rust door weinig prikkels en geen wifi straling, behalve op aangewezen plek. Een super gave locatie om in een paar weken helemaal op te laden! Zou ook aanrader kunnen zijn voor retraitedoeleinden.

Verre staat van verval

Louise
7-8-2018

In augustus een weekje een sta caravan geboekt op deze camping. Prachtig gelegen in de bourgogne en mooie ruime plaatsen. Dat is helaas het enige positieve van deze camping. De accommodaties zijn nl vies, incompleet en veelal kapot. Zo ook het zwembad en de speeltuin ( zelfs gevaarlijk te noemen).

In tegenstelling tot de brochure was er geen animatie, geen levensmiddelenwinkel, geen pizzeria, geen restaurant a la carte....... brood was wel te bestellen voor een idiote prijs.

Kortom ..... de camping is absoluut niet 4 sterren waardig. Jammer want de camping heeft wel potentie.

Nooit meer !

Een prima no nonsense camping

Heleen Clermonts
6-8-2018

Wij zijn voor 2e jaar hier geweest met onze camper en twee kinderen. Mooie ruime plekken. Het is een no nonsense camping. Weinig toerisme wat het lekker rustig maakt! Wanneer je doucht op eigen slippers is het allemaal goed te doen! Schoonmaak laat namelijk wel wat te wensen over maar nadat er door iemand een opmerking over is gemaakt werd er zeker wat aan gedaan. Bij het zwembad zou het wel handig zijn om de tegels er eens opnieuw in te laten leggen met oog op veiligheid. Alles kan op deze camping veel vrijheid en geen gedoe met muntjes voor de douche o.i.d.

Kortom een fijne vakantie genoten! Met veel lieve en behulpzame mensen om ons heen

Nooit naar toe gaan

Bernard
5-8-2018

Ga hier niet heen! Wat een oude meuk! Alles wat er gezegd wordt dat er zou zijn is er niet of kapot. Zwembad is te vies voor woorden chalet moet je voorzichtig opendoen anders valt het uit elkaar. Moderne keuken zoals ze zeggen is uit 1900 en het tuinmeubilair moet je sprokkelen bij andere leegstaande huisjes. Als dit 4 sterren is dan ben ik een vliegende olifant. Ver maar dan ook ver weg van blijven sluiten die hap.

Genoten

Ellie
16-10-2017

Een camping waar je tot rust komt. Animatie is super leuk. Een tipitent maken van hout bijvoorbeeld. Alles is wat oud maar hé! Zolang je goed kan slapen en tot rust komt is het prima vertoeven. We zijn 10 dagen geweest. Volgend jaar 14 dagen! Nu al zin in.

Douches zijn gratis. Zwembad is koud maar als het wat langer heet is geweest warmt het wel op. Kinderen hebben genoten met hun luchtbedden ed dus konden wij ook genieten.

Super

Mariska
10-9-2017

Camping is inderdaad gedateerd er kan veel meer uitgehaald worden. Wij zaten in een chalet als je makkelijk ingesteld bent prima. De kinderen hebben zich prima vermaakt waren in tranen toen we weer weg moesten wat een rust heerlijk.fijn zwembad heerlijk weer en heerlijke vakantie gehad. Komen zeker nog een keer terug.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château de Chigy (ook chalets) in Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château de Chigy (ook chalets) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.