Camping Château de Chigy (ook chalets)

6.2Voldoende

Frankrijk, Bourgogne, Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre)

6.2Voldoende

• 5.3Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

159 reviews over Camping Château de Chigy (ook chalets)

• 2019
    8F. Klok12-08-2019

Super vakantie gehad

Heerlijke ruime camping waar je tot rust komt, 2 grote vis vijvers aanwezig schoon saniter en heerlijk zwembad.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Miranda11-08-2019

Relaxte camping.

Heerlijk relaxte camping, er heerst een gemoedelijke sfeer. Grote plekken en je mag zelf kiezen waar je gaat staan. Kan je zelf kiezen of je veel of weinig zo'n wilt. Loopt geen drukke weg langs de camping, heerlijk stil dus.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Margot20-01-2019

I 💕Château de Chigy!

Wij komen al ruim tien jaar regelmatig terug op deze camping. Eerst toen onze kinderen klein waren en er voor hen veel activiteiten werden georganiseerd, nu omdat er zoveel ruimte en rust is. Het bramen plukken, vissen, barbequen en het afkoelen in het zwembad, is alles wat we nodig hebben. Samen met de prachtige ligging, de ruime opzet van de camping, ruime douches en altijd beschikbare wasmachines blijft deze camping een van mijn lievelingsplekken. Voor ons meer dan 5 sterren waard!

• 5Eetgelegenheden

• 2018
    8John Versleijen03-12-2018

hele leuke vakantiebestemming

Ruime plaatsen, rustige omgeving, erg leuk voor kinderen, prima visgelegenheden,

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2Navarro19-10-2018

Vreselijk slecht onderhouden accomodaties

Park heeft echt wel mogelijkheden maar de eigenaresse doet er blijkbaar niks mee. Ja, haar geld verdienen ten koste van mensen die zich verheugen op een heerlijke vakantie. Alles is slecht onderhouden. Alles is kapot, vies. Zwembad was zo bruin dat mijn kinderen er niet in wilden. Na klagen 3 verschillende huisjes gekregen. Overal dezelfde ellende. Na 2 nachten ook nog geen oog dicht te hebben gedaan op keiharde gammele bedden, zijn we naar huis gegaan. Eigenaresse wou ons niet tegemoet komen in de kosten. De brochure gaf ook dingen aan die er niet waren. Geen animatie, geen pizzeria, geen mooi zwembad... Boek hier geen vakantie naar toe!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Jeanette Van Kessel16-10-2018

Rust, ontspanning, genieten.

Met dit mooie weer denk ik gelijk weer terug aan onze vakantie op camping Chigy. Ondanks wat achterstallig onderhoud komen we er al 11/12 jaar. Tot vorig jaar met kinderen nu met z'n tweeën. Voor kinderen altijd leuk animatieteam. Verder ook een camping waar je een leuke band hebt met mede campeerders die daar ook al haren komen. Heerlijk rustige omgeving. Super fijne douches die je zelf kunt regelen, geen gedoe met muntjes. Gratis wasmachines en drogers. Grote diepvries om spullen in te bewaren. Binnen en buiten zwembad. Vriendelijke eigenaresse die je ontvangt alsof je familie bent en die altijd voor je klaar staat. Genoeg supermarkten in Luzy dus een camping winkel missen wij niet. Wi-Fi op een plek op de camping wat ervoor zorgt dat je niet de hele dag op je telefoon zit.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 4Marphi23-09-2018

Nooit meer, slecht onderhouden.

Deze camping is geen 4 sterren waardig. Er is geen restaurant, geen bar en geen camping winkeltje. Het terrein is vervallen en heel slecht onderhouden. Aan het begin branden er nog wat lampen op de camping maar verderop brandt er niks meer. Het was er dus 's nachts pikkedonker. Doodeng en gevaarlijk. De caravan die we huurde was van het jaar nul. Veel was kapot of beschimmeld. Het is dat de omgeving prachtig was. Toch zijn we eerder vertrokken. Nooit meer.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Christel14-08-2018

Geweldig!

Dit jaar weer naar Chigy gegaan. Voor het 22ste jaar op rij. Bijna 3 weken genieten van de rust, de ruimte en het weer. Elk jaar kijk ik er weer naar uit.

Wifi is aanwezig op een vaste plek. Zo kom je ook steeds weer nieuwe mensen tegen om een praatje mee te maken.

Je kan zolang douchen als je zelf wilt. Gratis wasmachines en drogers. Twee zwembaden waar je altijd in mag en kan en wordt dagelijks schoongemaakt. Lekkere ligbedden en parasols. Tegels bij het zwembad mogen rechter liggen.

Na een klacht bij de eigenaresse over het toiletgebouw, heeft zij gelijk actie ondernomen.

Elk jaar kom ik hier weer terug met heel veel plezier en kijk nu alweer uit naar volgend jaar.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Marion en Anton11-08-2018

Een camping die je pakt. Rustgevend. Good vibes!

Vrijheid! Bijzonder vriendelijke gastvrouw. Niks moet, bijna alles mag. Zeer ruime kampeerplaatsen met bomen en voldoende schaduw. perfecte 2 zwembaden qua grootte en vers water en geen regels. Douchen zonder muntjes of tijdklok en het sanitair is gedateerd maar niet verkeerd. Gratis wassen en drogen. Alles lekker basic. Prachtige vismeren. Veel rust door weinig prikkels en geen wifi straling, behalve op aangewezen plek. Een super gave locatie om in een paar weken helemaal op te laden! Zou ook aanrader kunnen zijn voor retraitedoeleinden.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 3Louise07-08-2018

Verre staat van verval

In augustus een weekje een sta caravan geboekt op deze camping. Prachtig gelegen in de bourgogne en mooie ruime plaatsen. Dat is helaas het enige positieve van deze camping. De accommodaties zijn nl vies, incompleet en veelal kapot. Zo ook het zwembad en de speeltuin ( zelfs gevaarlijk te noemen). In tegenstelling tot de brochure was er geen animatie, geen levensmiddelenwinkel, geen pizzeria, geen restaurant a la carte....... brood was wel te bestellen voor een idiote prijs.
    Kortom ..... de camping is absoluut niet 4 sterren waardig. Jammer want de camping heeft wel potentie. Nooit meer !

• 2Staat v/h sanitair

Camping Château de Chigy (ook chalets) info