Bed and Breakfast La Roseraie

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast La Roseraie
9,3

23 reviews over Bed and Breakfast La Roseraie in het Nederlands

Onlangs wederom overnacht in la Roseraie. Telkens met wisselend gezelschap en steeds met enthousiaste reisgenoten. Kamers sfeervol, eenvoudig maar schoon, erg vriendelijke eigenaren en werkelijk fantastisch restaurant. Beperkte kaart maar uitstekende gerechten!

Toplocatie!

Addie en Annelies
22-8-2018

Fijne gite en geweldige maaltijden van topkok Ellen. Neem daarbij de superservice van Menno en je vakantie is kompleet!

Vier heerlijke dagen gehad

Anneke
10-8-2018

De gastvrije en gezellige eigenaren Menno en Ellen hebben met veel oog voor detail het huis in deze mooie streek prachtig ingericht. We hebben er heerlijk gegeten met als hoogtepunt de heel gezellige barbecue op onze laatste avond.

Top!!! Het diner, de ambiance... alles is perfect.

Martijn, Kristel en Jop
8-8-2018

Erg fijn ontvangst. Superaardige mensen. Openhartig en oprechte interesse. Het diner is werkelijk waanzinnig goed. Menno is een topkerel met hart voor de zaak. En Ellen is naast de sterrenkok ook een fantastisch mens. We hebben de eerste avond heerlijk aan tafel gekletst over van alles en nog wat. Hun zoon had meteen een vriend gevonden in de onze. Ga zo door!!!!

Absolute aanrader, gastvrijheid en kwaliteit.

Paul Jansen
2-8-2018

Geen minpunten. Alles klopte. Mooie kamers, prima eten (ook voor vegetariërs), elke dag een ander ontbijt. Zeer gastvrij. Goede uitvalsbasis voor bezoeken aan attracties in de Morvan.

Een plek om voor om te rijden.

Marieke
2-8-2018

Wij hebben het hier geweldig gehad. Sfeervolle kamers in landelijke stijl, goede bedden, fijne tuin, fantastische diners en ontbijt, veel privacy en grote gastvrijheid.

Fantastisch verblijf en kraakvers heerlijk eten!

Saskia Decré
31-5-2017

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in La Roseraie! Heel gastvrije en vriendelijke eigenaars, een smaakvolle en comfortabele kamer, super vers en heerlijk eten, een prachtig verzorgd ontbijt! Echt een aanrader!

Sfeervollle B&B en heerlijk en gezond eten!

Monique en Bart
27-2-2017

Het is een prachtige plek in de Morvan met veel rust en gastvrije ontvangst door Menno en Ellen. De moeite waard om een stukje om te rijden op doorreis!

Goed verzorgde chambre d'hôtes.

Jan en Ans
        31-10-2016

Het diner is echt heel goed. De kamer was ruim en comfortabel.

Openbaar parkeren achter het huis, via achteringang in de tuin komen.

Gastvrije en behulpzame gastheer en -vrouw.

Heerlijk!

kim linse
        19-7-2016

Familie en vrienden staan al jaren op de camping in Lucenay. Met mijn dochters en opa en oma gegeten. Fantastich! Menno en Ellen zijn erg gastvrij en het eten is heerlijk. Leuk in de tuin met het schoolbord als menukaart. De frans-nederlandse twist van poffertjes van rode biet, de courgette spaghetti en het overheeeeeerlijke kaasplankje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Roseraie in Lucenay l'Evêque (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Roseraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.