Bed and Breakfast La Mortaise

Bed and Breakfast La Mortaise
9,2

48 reviews over Bed and Breakfast La Mortaise in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijke plek, lekker eten, gastvrij, EV friendly

Antoine Maartens
30-9-2017

Heerlijke basis voor een actieve vakantie.

De Morvan is een geweldig fiets en wandel gebied.

Autun is een mooi stadje met prima restaurantjes

Dit deel van Frankrijk is niet voor mensen die op disco vakantie willen lijkt me.

Je eet een aantal dagen samen met onbekenden - dat moet je leuk vinden (ik / wij vinden een onbekend geluid altijd interessant). Jeroen kookt heerlijk, zij het vleesrijk.

De gastheer / gastvrouw wonen al lang in het gebied en kennen dat als hun broekzak. Er is daardoor bij navraag veel te leren over het leven in de Morvan, de onderlinge verhoudingen in het dorp en in de omgeving. Echt een verrijking want het geeft een kijkje achter de schermen. Maar e.e.a. alleen bij actieve navraag - het wordt niet opgedrongen.

En dat is misschien wel de grootste kracht van La Mortaise: de gastvrijheid. Ik denk dat je er kapot van een jaar lang kantoorlog net zo op je gemak kunt zijn als wanneer je er op doorreis al wat uit geruster beland.

Wat mij betreft echt een aanrader!

Absolute aanrader!

Henny
29-8-2017

Fijne gastheer en gastvrouw, lekkere bedden en heerlijk rustig slapen. Wij hebben gefietst en konden iedere dag een nieuwe tiptop beschreven route gebruiken.

Onze eerste chambre d'hote ervaring was meteen top

Annette en Jan Berend
25-8-2017

Erg aardige, niet opdringerige benadering van gastvrouw en gastheer, een mooie kamer, uitstekende bedden, goed ontbijt en zelf een lunchpakket maken voor de wandeling. Prachtige omgeving waarbij we bij de wandelingen bijna nooit mensen tegen kwamen. Wij genoten vooral van de combinatie van uitgebreide wandelmogelijkheden (goede beschrijvingen) en na afloop relaxen in de prachtige tuin, gemoedelijke sfeer en 's avonds een heerlijke maaltijd. Het concept van 'aan tafel zitten met de andere gasten' vonden we ook leuk. Wij hadden gekozen voor een wandelarrangement.

Wederom geweldig!!!

Léon en Yvonne
28-7-2017

Dit was onze derde keer bij Jeroen en Marion. Na een hartelijk ontvangst met een drankje hebben wij heerlijk bij gepraat. Het is als thuis komen. De kamers zijn goed verzorgd en er wordt overal aan gedacht en met je mee gedacht.

Het eten is voortreffelijk en elke ochtend vers gebakken brood.

Jeroen en Marion heel erg bedankt voor een heerlijk ontspannen weekend!

Om heerlijk tot rust te komen

Ineke
4-7-2017

Wij hebben vijf nachten gelogeerd in kamer Iris. Een ruime kamer met bad en douche. Alles heel schoon en iedere dag handdoeken service. La Mortaise is centraal gelegen voor wandelingen, fietstochtjes of uitstapjes naar steden in de omgeving. Heerlijk om na een wandeling even een plons in het zwembad te doen en daarna te relaxen in de ruime, schaduwrijke tuin. Bij het ontbijt was iedere dag vers gebakken brood en s'avonds een uitstekend, door Jeroen verzorgd, 4 gangen diner inclusief een kaasplankje. Vanwege de warme zwoele dagen aten we aan een sfeervol gedekte tafel in de tuin. Heerlijke plek om tot rust te komen!

Gastvrijheid top en ontbijt en diner voortreffelij

Andre Langens
25-9-2016

Gastvrijheid en verblijf. Geen enkele.negatieve ervaring. Tip: als je wilt fietsen is een e-bike een aanrader vanwege pittige fietsroutes.

Jeroen is geweldige relaxte gastheer . We hebben genoten. Niks mis mee.

Een werkelijk heerlijke Bourgondische ervaring....

Helen en Aad
19-8-2016

Een heerlijke, rustige plek waar je je lekker kunt ontspannen of lekker sportief bezig kunt zijn: aan jou de keuze.

absoluut de moeite waard

Myriam en Gerrit
7-7-2016

heerlijk concept, fijne gastentafel, attente gastheer en -vrouw

Alles was goed, geen minpuntje. Schoon, sfeervol, lekker eten, lekker vers brood bij het ontbijt,

Bijzonder prettig verblijf.

Dick den Ouden
27-5-2016

Het huisje Clématite ligt aan mooie tuin en is goed ingericht.

Een goede uitvalsbasis voor excursies in de omgeving. Er is veel te zien, ook op regenachtige dagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Mortaise in Lucenay l'Evêque (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Mortaise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Mortaise scoort een 9.17 uit 10 op basis van 48 reviews.