Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

61 Reviews over La Mortaise

• 10Luc Sadones09-08-2020

Het paradijs

Het paradijs in Bourgondië La Mortaise is een mooie B&B in de Morvan, niet ver van Autun. De oude charmante notariswoning heeft een prachtige tuin met zwembad, waar het heerlijk luieren is onder de oude bomen. Onze kamer was aangenaam en koel, niettegenstaande de tropische temperaturen. Marion en Jeroen zijn de perfecte gastheren. Iedere dag zorgen ze voor een uitgebreid ontbijt en brengen ‘s avonds een culinaire verrassing op tafel. Tafelen met de Nederlandse gasten was iedere keer een hoogtepunt. Wij kwamen om te fietsen en er lag een uitgebreid roadbook klaar. We kregen voor ons vertrek zelfs de gps-tracks doorgestuurd. Wil je een supervakantie in Bourgondië? Niet twijfelen, kies voor La Mortaise.

• 9Charles en Helwien07-10-2019

Op en top wandelvakantie in Frankrijk.

Wij waren hier voor de tweede keer voor een wandelvakantie, en huisden in La Clématite. Prima ruime accommodatie, schoon, praktische indeling, vogeltjes pal voor het raam in de pergola. Uitstekende gastvrije ontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijt, prima table d'hotes, uitgebreide informatie over wandelroutes en tips voor de omgeving. De Morvan is een prachtige wandelomgeving met veel groen, stilte, water, fraaie stadjes en prima restaurants. En wie van zwemmen houdt stapt na afloop even in het zwembad in de tuin. Marion en Jeroen bieden een uitstekende gastvrijheid met veel waar voor je geld.

• 10Roos-Anne Lansink29-09-2019

Het was Geweldig!!!

We hebben genoten bij La Mortaise. We werden hartelijk ontvangen door Jeroen en Marion. Ze hadden iedere dag een goed wandeladvies op maat met bovendien de wandeling op GPS. Top! Marion weet heel veel over de omgeving dus ook toen we een dagje niet wilden wandelen kregen we meteen een leuke suggestie voor een rommelmarktje. We gaan zeker terugkomen.

• 8Joop25-09-2019

Frankrijk zoals je het je voorstelt.

Afgelopen zomer hebben we heerlijk met SNP een paar nachten bij La Mortaise overnacht. De kamer was prima, het bed goed, de tuin was zalig met zon en schaduw en veel bloemen. Het ontbijt was goed en Jeroen was een gezellige gastheer en een prima kok.

• 9Mireille04-08-2019

Gastvrije accommodatie in een prachtige omgeving

We hebben enorm genoten van ons verblijf in La Mortaise. Jeroen en Marion zijn zeer gastvrij en weten veel over de prachtige omgeving te vertellen. De Morvan is een aanrader voor wie van rust, ruimte, wandelen en fietsen houdt. Ook de maaltijden en wijnen die 's avonds geserveerd worden door de gastheer en -vrouw zijn voortreffelijk. Kortom, een plek om naar terug te keren.

• 8rhanna29-07-2019

elk jaar weer

Geweldig om te wandelen of te fietsen. genieten van de rust en de mooie omgeving. Heerlijk verzorgd worden Door de gastvrije eigenaren

• 7Agnes Wambeke08-07-2019

voor herhaling vatbaar

mooie omgeving, verzorgde kamers, gezellig ontbijt, op maandag-woensdag-vrijdag een 3 sterrenmenu om van te smullen.

• 9Kees en Magda29-06-2019

Oefening baart kunst!

Een 5 daags fietsarrangement gedaan, en verbleven in Villa Paulette. Wij waren hier drie jaar geleden ook, vonden toen het fietsen wel erg pittig, vervolgens in NL meer getraind, en warempel het fietsen ging deze keer echt super! De fietsen met versnelling😛zijn van goede kwaliteit, fietstassen erbij, ook een kilometerteller. Na een uitgebreid ontbijt, gingen we met lunchpakket en voldoende drinken, voorzien van een duidelijke routebeschrijving op de pedalen. Wat hebben we genoten! Villa Paulette is een complete, en goed ingerichte bovenwoning. Veel privacy. Grote parasol, en luiken voor alle ramen, zodat het binnen goed koel blijft. Het zwembad en de grote bomen in de tuin zijn heerlijk omdat de temperatuur hoog was! Dank je wel, Jeroen je hebt ons weer verwend met je kookkunst! En het samen eten was gezellig, zeker met de Vlaamse gasten. Volgens hun was ons fietsen soms “sneukelen” maar wij hebben er van genoten!🚴‍♀️🚴‍♂️

• 9Christian Lootens25-06-2019

Een chambre d'hôte om te onthouden!

Jeroen en Marion zijn zeer gastvrije mensen. Zij kennen de streek door en door en hebben prachtige wandelroutes en fietsroutes samengesteld. Deze kan je meenemen op je dagtrip en indien gewenst krijg je extra informatie van Jeroen en Marion. Wij hadden een fietsarrangement. Het ontbijt was verzorgd, lunchpakketten zaten in het arrangement vervat. Het arrangement bevatte ook drie keer een warm avondmaal. Jeroen zorgde voor heerlijke menu's. Hierbij maakte je kennis met de andere gasten in een gemoedelijke sfeer. Na de uitstappen kon je genieten van de grote tuin en er heerlijk ontspannen. Bedankt Jeroen en Marion! Bedankt Jeroen en Mari

• 9Laurent Machtelinckx15-06-2019

Een adres om terug te keren.l

Een aangename vakantie gehad met een vriendelijke gastheer.Het ontbijt was uitgebreid en het avondmaal super heerlijk echt een adres om aan te bevelen voor levensgenieters. De gastheer was heel behulpzaam bij het geven van informatie.Dank u Jeroen en Marion.

Bed & Breakfast La Mortaise info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden