Bed and Breakfast La Mortaise

8.7Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, Lucenay l'Evêque (Morvan)

8.7Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

60 reviews over Bed and Breakfast La Mortaise

• 2019
    9Charles en Helwien07-10-2019

Op en top wandelvakantie in Frankrijk.

Wij waren hier voor de tweede keer voor een wandelvakantie, en huisden in La Clématite. Prima ruime accommodatie, schoon, praktische indeling, vogeltjes pal voor het raam in de pergola. Uitstekende gastvrije ontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijt, prima table d'hotes, uitgebreide informatie over wandelroutes en tips voor de omgeving. De Morvan is een prachtige wandelomgeving met veel groen, stilte, water, fraaie stadjes en prima restaurants. En wie van zwemmen houdt stapt na afloop even in het zwembad in de tuin. Marion en Jeroen bieden een uitstekende gastvrijheid met veel waar voor je geld.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Roos-Anne Lansink29-09-2019

Het was Geweldig!!!

We hebben genoten bij La Mortaise. We werden hartelijk ontvangen door Jeroen en Marion. Ze hadden iedere dag een goed wandeladvies op maat met bovendien de wandeling op GPS. Top! Marion weet heel veel over de omgeving dus ook toen we een dagje niet wilden wandelen kregen we meteen een leuke suggestie voor een rommelmarktje. We gaan zeker terugkomen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8rhanna29-07-2019

elk jaar weer

Geweldig om te wandelen of te fietsen. genieten van de rust en de mooie omgeving. Heerlijk verzorgd worden Door de gastvrije eigenaren

Alleen gereisd in juli 2019

• 7Agnes Wambeke08-07-2019

voor herhaling vatbaar

mooie omgeving, verzorgde kamers, gezellig ontbijt, op maandag-woensdag-vrijdag een 3 sterrenmenu om van te smullen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Christian Lootens25-06-2019

Een chambre d'hôte om te onthouden!

Jeroen en Marion zijn zeer gastvrije mensen. Zij kennen de streek door en door en hebben prachtige wandelroutes en fietsroutes samengesteld. Deze kan je meenemen op je dagtrip en indien gewenst krijg je extra informatie van Jeroen en Marion. Wij hadden een fietsarrangement. Het ontbijt was verzorgd, lunchpakketten zaten in het arrangement vervat. Het arrangement bevatte ook drie keer een warm avondmaal. Jeroen zorgde voor heerlijke menu's. Hierbij maakte je kennis met de andere gasten in een gemoedelijke sfeer. Na de uitstappen kon je genieten van de grote tuin en er heerlijk ontspannen. Bedankt Jeroen en Marion! Bedankt Jeroen en Mari

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Laurent Machtelinckx15-06-2019

Een adres om terug te keren.l

Een aangename vakantie gehad met een vriendelijke gastheer.Het ontbijt was uitgebreid en het avondmaal super heerlijk echt een adres om aan te bevelen voor levensgenieters. De gastheer was heel behulpzaam bij het geven van informatie.Dank u Jeroen en Marion.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Marijke en Frits14-06-2019

Voor herhaling vatbaar en goede plek voor een iede

Prettige omgeving,gastvrij ontvangst,prqachtige wandelingen van uit La Mortaise. We logeerden in het huisje in de tuin,privé en toch gezamenlijk ontbijten en eten !

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Fam. Den Besten.01-12-2018

Het is hier fantastisch.

Marion en Jeroen zijn hele gastvrije mensen. Om de dag koken zij zelf en eten we met z'n allen. Dat is echt heel gezellig en voelt heel huiselijk. Ook is dit een geweldig wandelgebied met veel mooie routes. Deze worden geleverd door de gastheer en vrouw en zij hebben ook leuke extra's, zoals dingen die je echt gezien moet hebben. De kamers zijn mooi en schoon en zijn van alle gemakken voorzien. Kortom, dit is een geweldige vakantie voor iedereen die van een leuke gezellige sportieve vakantie houdt.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Ronald, Brenda & Luuk27-08-2018

Heerlijk verblijf

Prachtige Bed & Breakfast, met een hele fijne gastheer en gastvrouw! Wij hebben het heerlijk gehad. Heerlijk gedineerd en ontbeten in hun mooie tuin!! Het was alleen jammer , dat het eigenlijk net te warm was om daar te wandelen... Maar juist een rede om zeker nog eens terug te gaan!! Kortom, genoten en echt een aanrader!! Ook met een gezin!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Henny29-08-2017

Absolute aanrader!

Fijne gastheer en gastvrouw, lekkere bedden en heerlijk rustig slapen. Wij hebben gefietst en konden iedere dag een nieuwe tiptop beschreven route gebruiken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Bed and Breakfast La Mortaise info