Reviews over Lucenay l'Evêque (Morvan)

Het is hier fantastisch.

Fam. Den Besten.,
    1-12-2018

Marion en Jeroen zijn hele gastvrije mensen. Om de dag koken zij zelf en eten we met z'n allen. Dat is echt heel gezellig en voelt heel huiselijk. Ook is dit een geweldig wandelgebied met veel mooie routes. Deze worden geleverd door de gastheer en vrouw en zij hebben ook leuke extra's, zoals dingen die je echt gezien moet hebben. De kamers zijn mooi en schoon en zijn van alle gemakken voorzien. Kortom, dit is een geweldige vakantie voor iedereen die van een leuke gezellige sportieve vakantie houdt.

Leuke, authentieke locatie, geweldig restaurant!!

Peter,
    5-10-2018

Onlangs wederom overnacht in la Roseraie. Telkens met wisselend gezelschap en steeds met enthousiaste reisgenoten. Kamers sfeervol, eenvoudig maar schoon, erg vriendelijke eigenaren en werkelijk fantastisch restaurant. Beperkte kaart maar uitstekende gerechten!

Heerlijk verblijf

Ronald, Brenda & Luuk,
    27-8-2018

Prachtige Bed & Breakfast, met een hele fijne gastheer en gastvrouw!

Wij hebben het heerlijk gehad. Heerlijk gedineerd en ontbeten in hun mooie tuin!! Het was alleen jammer , dat het eigenlijk net te warm was om daar te wandelen... Maar juist een rede om zeker nog eens terug te gaan!!

Kortom, genoten en echt een aanrader!! Ook met een gezin!!

Toplocatie!

Addie en Annelies,
    22-8-2018

Fijne gite en geweldige maaltijden van topkok Ellen. Neem daarbij de superservice van Menno en je vakantie is kompleet!

Vier heerlijke dagen gehad

Anneke,
    10-8-2018

De gastvrije en gezellige eigenaren Menno en Ellen hebben met veel oog voor detail het huis in deze mooie streek prachtig ingericht. We hebben er heerlijk gegeten met als hoogtepunt de heel gezellige barbecue op onze laatste avond.

Lucenay l'Evêque (Morvan) scoort een 8 uit 10, op basis van 17 reviews