Camping l' Etang du Goulot

Camping l' Etang du Goulot
8,2

3 tips over Camping l' Etang du Goulot

Ineke, 1-9-2014
In de omgeving vind je erg veel mooie plekken. Aanrader de grote kerk boven in Lormes, de watervallen bij Lormes; gorges de Narvau (wel flink klimmen misschien minder geschikt voor buggy's en de 16 sluizen bij Sardy les Epiry. heerlijk in alle rust langs alle sluizen wandelen (en weer terug) Meerdere grote (stuw) meren in de omgeving.
SML&D, 9-9-2013
Plaatsen als Vezelay en Avallon de moeite waard. Lormes zelf aardig.
gerdienwit, 4-9-2013
Vezelay is een leuke plaats om te bezoeken (wel steile straatjes, uitdaging als je kleine kindjes bij je hebt!), verder zijn en een aantal kastelen in de buurt. Direct naast Lormes ligt een mooi bosgebied met een watervalletje, daar kan je leuk wandelen. Wij hebben ook het dino-park bezocht (Cardo-land); dat ziet er leuk uit op alle folders maar wij vonden het wel ERG simpel, en te duur voor wat je er voor krijgt. Alleen leuk voor kinderen tot een jaar of 6, denk ik.