Camping l' Etang du Goulot

Met jonge kinderen

Goed vertoeven!

Fam M
9-8-2018

Mooi campingplekje (safari tent), prachtige omgeving en behulpzame beheerders. Voor de kinderen is er alle vrijheid om te spelen en te ontdekken. Verwacht je geen luxe en een prima prijs-kwaliteit verhouding dan zit je hier goed!

Leuke camping

Anita
23-7-2018

Fijne camping met leuk zwemmeer/vismeer mer aardige beheerders, heerlijk warm douchewater, mooie plaatsen en wat een prachtige omgeving!

Zeker de moeite om terug te komen.

Marcel Habets
7-6-2018

Mooie camping, direct gelegen aan het water. Vriendelijke en behulpzame (nieuwe) beheerders. Wij hadden een stacaravan gehuurd, welke al aardig gedateerd is. Echter, voor €220 (5 nachten, 3 personen) mag je geen 5 sterren accommodatie verwachten. En alles was aanwezig, tot een eigen BBQ toe. Onze vrienden betaalden €57 voor 5 nachten met de camper. Ook al geen kapitaal.

Wij hebben genoten van de camping en de omgeving. Op loopafstand van de supermarkt en het dorp, dichtbij de Gorges de Narvau (mooie wandeling). Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt, misschien de volgende keer.

Aan te bevelen? Absoluut.

hans
5-6-2018

Het is een hele leuke, vriendelijke camping met een fantastisch beheerdersechtpaar. De toiletten worden vaak 3 x per dag schoongemaakt.

Voor de kinderen zijn er skelters, fietsen e.d en er is een prachtig zwem en vismeer.

De omgeving is echt de moeite waard om te ontdekken.

De huuraccomodaties zijn erg gedateerd, de pipowagen ziet er erg verwaarloosd en oud uit, de verf kan de slechte staat beslist niet verbergen evenals de slordige en gebrekkige inrichting mrt een soort bedstee waar je nauwelijks met z'n 2en in kan. De tipi staat volliedig in de schaduw, er is beslist geen zon, en de inrichting oogt beslist niet fris en schoon. Daarnaast zijn de verhuurprijzen aan de erg forse kant, vanaf minimaal €70 voor een nacht is erg veel voor dergelijke accomodaties.

Daarentegen is het sanitair op orde en wordt het goed schoongehouden, jammer dat de gebruikers er zelf een vuile boel van maken.

Kortom een camping met tamelijk kleine plaatsen, er zijn slecht een paar grote plaatsen, het geheel maakt een een wat verwaarloosde indruk, je hebt weinig privacy en de verhuurprijzen zijn aan de hoge kant, prijs/kwaliteit is niet wat je mag verwachten.

Binnen een straal van 35 km is een zeer goed alternatief met goede verhuuraccomodaties tegen een veel redelijker prijs.

Fijne ruime rustige camping op prachtplek aan meer

Desie Jansen
6-9-2017

Voorzieningen zijn eenvoudig maar goed. Heerlijk zwemmen in t meer! (en vissen als je wilt). Recreatieruimte staat vol spelletjes, puzzels, stapels nederlandse (en franse en engelse) boeken (en diepvries met koelelementen). Alle voorzieningen zijn gratis te gebruiken, net als de aanwezige skelters en ietwat krakkemikkige fietsen (groot en klein). Super handig om sochtends even snel verse croissantjes te halen in supermarkt 300 mtr verderop of nog leuker in het dorp 600 mtr verderop!

Direct aan camping is Bistro Du Goulot met terras aan het meer met maaltijdsalades, patat en lekkere burgers (ook mee te nemen naar tent :) én goeie Italiaanse koffie. Gezellig dorpscafe van Carlos, erg goed Italiaans restaurantje Joe en tof kringloop-kunst-eetcafe La Recycl'.

Lokaal marktje iedere donderdag. Erg goed wandelgebied, fietsen was ons te zwaar.

In dorpje Gacogne ook zeer goed geluncht buiten in tuin.

Erg fijne gezinscamping

Hellen
20-8-2017

Catheleijne en haar team zorgen voor een gastvrij onthaal.

Elke dag verse broodjes van de bakker. Skelters, trampoline en speeltoestellen voor de kinderen. Er is een fijn en gezellig restaurantje direct naast de camping en er zijn volop wandelmogelijkheden. Het zwemmeer aan de camping zorgt voor veel plezier; er is hier in het hoogseizoen dagelijks toezicht.

Bezoek natuurlijk Avallon en Vezelay: er zijn ook veel andere historisch interessante plekken in de buurt. Verder kun je kano's huren, raften, klimmen en paardrijden in de directe omgeving.

Het was een super vakantie wij komen hier al 3 jaa

Ankie Hinkenkemper
9-10-2016

Het is er gezellig , en de omgeving is erg mooi .en martein en catelleine zijn heel gezellig en staan altijd voor je klaar.

Een aanrader een mooi zwemvijver. Erg leuk voor kinderen.

Mooi gelegen camping aan het meer!

Jeanne
19-8-2016

Camping uitgezocht om Avallon en Vezelay te bezoeken. Goede ontvangst door de Nederlandse beheerster, hierdoor ook weer veel Nederlandse gasten. Mooie kleine camping en prachtig gelegen aan het meer, met strandje. Grote plaatsen op gras, onder hoge bomen of tussen heggen. Onze plaats had (te) veel privacy, alleen via een kleine opening tussen de heg konden we de rest van de camping opkijken. Voor de kinderen op de camping was er wat animatie aanwezig, zoals ezeltje rijden, skelters. Restaurant/bar bij de camping. Gezellige hele kleine markt op woensdag in Lormes, de plaatselijke bevolking loopt uit! Vanuit het dorp was er ook een mooie wandeling te maken langs watervalletjes, de Gorges de Narvau. Het plaatsje Lormes, op loopafstand, stelt niet veel voor. Een terras in het centrum en dat was vrijwel altijd gesloten.

Mooie plaatsen,omgeving.

De receptie was eerder de Kampeerplaats van de ? nieuwe eigenaars, slordig geheel.de rommel van de kinderen lag er rond te slingeren,rugzakken,ondergoed enz.

het sanitair ,de douchebakken en douchedeuren waren vies en vuil,echt onhygiënisch.

Er kwam een poetsploeg,maar deze poetsen zeer oppervlakkig,waardoor het vuil bleef .

De gootstenen waren constant verstopt,in de hoeken van de gootsteen bleven de eetresten plakken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping l' Etang du Goulot in Lormes (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping l' Etang du Goulot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.