Géén boekingskosten

Meer camping info

41 Reviews over de l'Etang du Goulot

• 8Jan21-08-2022

Prima ...fijn verblijf..

Wat een fijne camping...rustig en schaduwrijk..ontzettend lieve en vriendelijke eigenaren die mee denken en actief mee hielpen bij een aankomst probleem ..en een reserve tent wisten te scoren! Alle lof!

• 5Eetgelegenheden
  • 8Hans13-08-2022

Mooi, verzorgd en ongedwongen

Kleinschalige camping aan leuk zwemmeer met kiezelstrand. Nabij dorp 400meter met voorzieningen zoals restaurantjes en supermarkt. Leuk voor jeugd tot 10 jaar. Fietsen en skelter gratis te gebruiken. Midget golf baantje evenzo. Gemengde nationaliteiten. Ongedwongen en vriendelijke sfeer. Schoon en voldoende sanitair. Mooie omgeving met vele meertjes en stadjes. Limburg XXL qua uitstraling.

• 9Saskia05-08-2022

Relaxte camping, echt frans sfeertje

Ruim opgezette camping, in een heel rustig natuurgebied, bij een charmant dorpje. In het dorp een paar eetgelegenheden, wij hebben heerlijk gegeten bij La Recycle. Supermarkt op loop-/fietsafstand wat heel fijn is. In de omgeving veel wandel-en fietsroutes, ik kan me wel voorstellen dat het voor kinderen misschien een beetje te rustig is. Het meer is heel fijn om te zwemmen, zeker met het warme weer van de afgelopen tijd. Ook voldoende schaduw op de meeste plekken. Sanitair prima, eenvoudig maar schoon. Beheerders zijn heel behulpzaam en geinteresseerd. De eerste avond wilden we nog ergens wat eten, maar er was niets meer beschikbaar. Claudine belde voor ons nog naar een cafe waar de eigenaresse nog wel een dagmenu had. Ook heeft Maurice ons 's avonds nog geholpen toen we ineens geen stroom meer hadden. Heel fijn! 1x per week wordt een avondje met wat muziek een een foodtruck georganiseerd, was ongedwongen en gezellig!

• 8cecile en thomas04-03-2021

heerlijk ontspannen en zeer mooie omgeving

2 weken op deze natuurmooie camping gestaan met 3 kinderen. een heerlijk zwemmeer aan de camping met zelfs een badmeester! de beheerders zijn erg vriendelijk, goede broodservice en zeer correct in prijs/kwaliteit. zelfs een klein musicaal middagje met heerlijke marokaanse soep. erg leuk daar wij muziek liefhebbers zijn en idem onze kinderen. verder heerlijke rustige camping met veel wandelmogelijkheden direct buiten de camping en een gezellig dorpscentrum. aanradertje!!!

• 8Judith21-01-2021

Groen en klein , fijne beheerders

Nederlandse beheerders Claudine en Maurice, erg aardig. Kleine camping, groen, fijn meertje, mooie plek. Simpel sanitair. Leuk dorp, loopafstand. Broodservice was fijn. Geen animatie maar wel skelters en mini golf enzo. Wij bleven een ruime week, was héérlijk. Leuke dagtochtjes gemaakt lopend en met de auto. We vonden het ook een beetje ouderwets romantisch frankrijk hier, heel leuk om eens te ontdekken.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Louise Begheer04-03-2020

Kleine groene camping

Fijne kleine groene camping. Onze kinderen zwommen in het meertje, dat kan prima. Je kunt via een wandelpaadje lopen naar het dorp Lormes, daar is een supermarkt, apotheek enzo en kun je ook tanken. Heel rustige sfeer zonder allerlei toeters en bellen. Beetje ouderwets kamperen. Geen luxe. Mooie groene omgeving, waar je ook zou kunnen fietsen denk ik, met een elektrische. Nederlandse beheerders. Ernaast is het vroegere station met een eenvoudig restaurantje (pizza, hamburgers enzo). Niet geschikt voor gezinnen met pubers lijkt me. Wel voor gezinnen zoals wij met jonge kinderen.

• 8A. Brigande17-02-2020

Klein groen vlakbij dorp

Kleine groene camping aan een fijn meertje, waar je kunt spelen en zwemmen. Wat een rare recensie de vorige, de camping is klein dus de toiletten zijn altijd dichtbij... Je kunt lopend naar het dorp met alle voorzieningen. Gewoon lekker ouderwets kamperen zonder toeters en bellen. Ik weet dat er vanaf 2020 nieuwe Nederlandse beheerders zullen komen, die in het dorp wonen. In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen electrisch of mtb. Echt romantisch mooi ouderwets midden Frankrijk. Ik denk dat het vooral geschikt is voor stellen en mensen met jonge kinderen, die niet perse op zoek zijn naar animatieteams en zwembaden...

• 6Dorette16-09-2019

Verschrikkelijk! Ratten en muizen...

De ingerichte safaritent leek ons ideaal om eens uit te proberen of kamperen bij ons past.. Nou, dat hebben we geweten. Ratten en muizen 's nachts door de tent heen, ik deed geen oog dicht, dus slapen in de auto. Ook stromend water hebben we gemist. Op een emmer plassen vonden we te doen... Maar het wc gebouwtje is echt best ver weg (we zaten in de laatste tent) en vooral voor water hobbelden we dus vaak heen en weer. Op zich lag de tent best leuk en overdag vonden we het best oké. Wel jammer dat er geen speeltoestel o.i.d. bij de tent lag, met onze kleinste moesten we wel steeds mee naar t speeltuintje. Het meer was ronduit smerig, een modderpoel (waar de ratten vast uitkwamen). Na 3 keer klagen bij de eigenaresse niet tot een bevredigende oplossing gekomen, het was hoogseizoen en er was geen alternatief. Ze is trouwens niet eens komen kijken naar de rattenkeutels... Bedden ook onder de maat, krakend en gammel, hele slechte kussens.

• 9Evelien en Auke06-09-2019

Prima plek in mooie omgeving

Prima camping met diverse plaatsen qua grote , vlakheid, zon, schaduw. Voor camperaars wel op veel plekken levelers nodig. Sanitair is eenvoudig maar prima en schoon. Wij stonden aan de rand met iets zicht op het recreatiemeer. Was nu rustig maar kan mij voorstellen dat dit in het hoogseizoen of in zonnige weekenden anders is. Restaurant naast camping was wegens vakantie gesloten maar ziet er ook niet echt uitnodigend uit. Op 20 minuten lopen 2 prima restaurants, Joe bar lounge en hotel restaurant Perreau. Supermarkt op 15 minuten lopen. In de omgeving veel te zien en te doen. Wandelen b.v. diverse routes starten van achter de camping. Wat kleine watervallen in mooi parkje net buiten het dorp. Kasteel in Bazoches en de vele kleine plaatsjes o.a. het toeristische vezelay. Voor ons was dit een prima plek voor meerdere dagen buiten het hoogseizoen en niet duur met acsi kaart.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Fam M09-08-2018

Goed vertoeven!

Mooi campingplekje (safari tent), prachtige omgeving en behulpzame beheerders. Voor de kinderen is er alle vrijheid om te spelen en te ontdekken. Verwacht je geen luxe en een prima prijs-kwaliteit verhouding dan zit je hier goed!

• 8Staat v/h sanitair

Camping de l'Etang du Goulot info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (7)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar