Hotel Kyriad Dijon Longvic **

Review geschreven door avendre

Kyriad

avendre
16-10-2011

September 2011 voor de 3de keer dit hotel gekozen als overnachtingshotel op weg naar huis vanuit de Cote d’Azur. Redelijke kamers, goed restaurant, aan uitvalsweg van Dijon. Maar deze keer kregen we een kamer waarvan één van de verschuifbare douche deuren defect was en (tijdelijk ?) vervangen was door een douche gordijn. Kan gebeuren. Als je dan als vrouw je haar uitgebreid wilt wassen en je gedurende die actie in no time tot ver over je enkels in het water staat vanwege een verstopte afvoer en het water over de rand van de douchebak dreigt te lopen moet je met je hoofd vol schuim snel de water toevoer dichtzetten. En daar sta je dan.

Deze situatie in meerdere talen aan de kordate receptioniste uitgelegd, die daarvoor geen enkel begrip noch excuses kon opbrengen.

Samenvattend: een hotel dat kamers verhuurt die helemaal niet in orde zijn en waar er na rapportage geen excuses vanaf kunnen is het niet waard om ooit nog bezocht te worden.