Hotel Comfort Dijon Sud

HotelWeer vandaag23°13°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Dijon Sud voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Comfort Dijon Sud in het Nederlands

Met jonge kinderen

We zoeken wel wat beters in de toekomst

Spakenburg
28-8-2018

Het woord Comfort in de naam van het hotel hebben we niet kunnen ontdekken. Vieze en zeer karig ingerichte kamers (wel groot). Geen nachtkastjes, stopcontacten hingen los, schimmel op de lakens, vieze bekleding, ranzige vloerbedekking, kortom hopeloos. Komt nog bij dat we de pech hadden dat het stikte van de Chinezen die herrie maakten en met geen ander rekening hielden. Er is een wokrestaurant, na even binnen kijken, hebben we dat maar overgeslagen.

Voordelen, ja de receptie en de ligging, nabij de snelweg. Verder in een niemandsland, dus voor de kinderen geen moer te doen. Wij zoeken de volgende keer wel verder voor een fatsoenlijk hotel op doorreis.

Fantastische service

Vogels
14-8-2018

Door autopech onverwacht in dit hotel terecht gekomen. Onze zoon was jarig de volgende ochtend. Omdat we gepland hadden zijn verjaardag thuis te vieren hadden we niks voor hem bij. Dit aangegeven bij de receptie. Met als gevolg dat de eigenaressezelfs naar de speelgoedwinl gegaan is om een cadeau te kopen en er 'S ochtends bij het ontbijt slingers hingen en kaarsjes waren om uit te blazen. Dankzij de geweldige medewerking van het personeel van dit hotel werd het voor onze zoon toch een bijzondere verjaardag.

Zeer gedateerde kamers en sanitair

Fam. Giesen
14-8-2018

Tijdens terugreis uit de Ardeche (ligt ideaal aan de snelweg) hotel gebruikt als tussenstop. Receptie is modern en nieuw en geeft een positieve indruk, die helaas snel vervaagt bij het betreden van de kamers. Deze zijn zwaar gedateerd en kunnen wel een make over gebruiken. Bedden waren hard maar goed te doen. Badkamers was schoon maar wederom erg oud. Sanitair heeft zijn beste tijd gehad. Al met al voor 1 nacht prima, maar mijn advies is om in deze prijscategorie even verder te zoeken.

Hotel redelijk, wokrestaurant zéér slecht!

Christa Visser
1-5-2017

Het hotel is op zich prima als je op doorreis bent. Wij waren met twee gezinnen, in beide gezinnen 2 kinderen tussen de 4 en de 11 jaar. De kamers waren vrij ruim en bedden prima. De badkamer zeer klein, je kan er niet met meerdere personen in en de deur moet dicht als je erin wil komen. Geen prettige douche (in bad). Ook gehorig allemaal. Wij hadden (dachten wij) een kamer incl. ontbijt. Bij aankomst zeiden ze dat het er niet bij in zat. We hadden besloten onderweg een broodje te halen. Achteraf zo blij, want we zagen allemaal borden op tafeltjes staan met een croissant en een stukje stokbrood en een ei erop...Dus geen zelfbediening en zag er niet uit.

Wij zijn bij aankomst gaan eten in het wok restaurant ernaast wat echt vreselijk was. Bediening was slecht en personeel soms erg ongastvrij en niet aardig. Het eten was lauw en was niet lekker. Het ergste vonden wij het wokken. Ze gooiden het rauwe eten in een pan met vies water en na lang wachten haalden ze het eruit en gooiden ze het voor 1 min. op een grillplaat. Niet in een wokpan geweest en alles was nog rauw. We hebben dan ook veel niet opgegeten. Kreeg er geen sausje over en ze waren erg chagrijnig. Wij zijn blij dat we geen voedselvergiftiging hebben opgelopen! Als we weer een keer op doorreis zijn, slaan wij dit hotel over!

Primo voor een doorreis

Suzanne
24-2-2017

Op doorreis naar Les Trois Vallee op wintersport met peuter van 3 en baby. Slechts 5 minuten vanaf Route du Soleil. Eenvoudig, klein, net hotel. Kamers zagen er prima uit. Redelijk modern. Geen babybedje aanwezig. Eenpersoonsbed en tweepersoons tegen elkaar aangeschoven, zodat baby niet uit bed kon vallen. Er is wel een ruime kamer met babybedje, maar vergeven aan ander gezin. Zeer kleine badkamer, deur moest je sluiten om je al om te draaien etc. Prima allemaal voor een nachtje. Ontbijtbuffet eenvoudig. Kinderstoelen aanwezig. Goede service; toegang tot restaurant om heet water te halen voor babyvoeding. Handiger is natuurlijk een waterkokertje op de kamer. Wel twee flessen water op de kamer. In lobby klein tafeltje met speelgoed. Naastgelegen restaurant Wok & Grill, niet aan te raden. € 30,- p.p. en smakeloos. Voor kids onder de 4 jaar weinig te eten, maar wel gratis.

GOED: grote kamer, vriendelijke receptioniste die uitgebreid uitleg gaf over restaurants in de buurt (restaurant hotel is op zondag dicht).

SLECHT: erg slechte bedden, de douche in de badkamer werkte helemaal niet, dus haren wassen met bekertjes uit het bad, behoorlijk gehorig, dus om half 6 is iedereen wakker. En op het stof op de muur kon ik de rest van mijn review noteren....

Volgende keer den ander hotel dus....

goed hotel voor een nachtje

Frederik
20-8-2015

keurig hotel. vriendelijke ontvangst door engels sprekende receptioniste. ingecheckt om 21:30 en keurig kamer voor 4 personen gekregen.Bedden goed, kamer netjes. Prima voor een nachtje op doorreis.

Prima hotel voor doorreis

dutchboy
13-8-2015

Het hotel ligt vlak naast de snelweg, dus ideaal wanneer je op de route de soleil op weg bent naar het zuiden of juist naar huis. De kamers zijn eenvoudig, kleine badkamer maar wel tv + airco. Bedden sliepen heerlijk. Ontbijt was in een kleine zaal, maar met diverse broodjes, beleg, koffie thee etc. Het hotel heeft een wok-restaurant, maar wij hebben met onze twee kleine kinderen in het naastgelegen a la carte restaurant gegeten. Dat is een grote aanrader!

Prima doorreishotel

martijn
26-7-2014

Comfortabele ruime 4 persoonskamer, airco, dicht bij de snelweg, ideaal voor je doorreis naar zuid frankrijk. Ligging is wel in the middle of nowhere, geen echte faciliteiten om savonds nog even buiten te zitten of in de lobby wat te drinken. Wok en grill restaurant is van redelijk tot goede kwaliteit. Wij waren er wel in het hoogseizoen, dus alles volop voorradig in het restaurant. Ontbijt van hotel is redelijk uitgebreid en prima vers. Volop parkeergelegenheid op afsluitbaar terein. Onze kamer was goed geluiddicht, we zaten op de 2de verdieping naast de lift, zonder dat we daar last van hadden. Ontbijten kon vanaf 6 uur.

goed doorreishotel

Jenny Nijsten
17-9-2013

goed hotel als je op doorreis bent. Mooie kamers met vrij nieuwe badkamer. Heerlijk wokrestaurant voor 's avonds.

Ontbijt was ook oké.

Personeel niet echt vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Dijon Sud in Longvic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Dijon Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.