Hotel Comfort Dijon Sud

HotelWeer vandaag31°16°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Dijon Sud voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Comfort Dijon Sud in het Nederlands

Hotel redelijk, wokrestaurant zéér slecht!

Christa Visser
1-5-2017

Het hotel is op zich prima als je op doorreis bent. Wij waren met twee gezinnen, in beide gezinnen 2 kinderen tussen de 4 en de 11 jaar. De kamers waren vrij ruim en bedden prima. De badkamer zeer klein, je kan er niet met meerdere personen in en de deur moet dicht als je erin wil komen. Geen prettige douche (in bad). Ook gehorig allemaal. Wij hadden (dachten wij) een kamer incl. ontbijt. Bij aankomst zeiden ze dat het er niet bij in zat. We hadden besloten onderweg een broodje te halen. Achteraf zo blij, want we zagen allemaal borden op tafeltjes staan met een croissant en een stukje stokbrood en een ei erop...Dus geen zelfbediening en zag er niet uit.

Wij zijn bij aankomst gaan eten in het wok restaurant ernaast wat echt vreselijk was. Bediening was slecht en personeel soms erg ongastvrij en niet aardig. Het eten was lauw en was niet lekker. Het ergste vonden wij het wokken. Ze gooiden het rauwe eten in een pan met vies water en na lang wachten haalden ze het eruit en gooiden ze het voor 1 min. op een grillplaat. Niet in een wokpan geweest en alles was nog rauw. We hebben dan ook veel niet opgegeten. Kreeg er geen sausje over en ze waren erg chagrijnig. Wij zijn blij dat we geen voedselvergiftiging hebben opgelopen! Als we weer een keer op doorreis zijn, slaan wij dit hotel over!

Primo voor een doorreis

Suzanne
24-2-2017

Op doorreis naar Les Trois Vallee op wintersport met peuter van 3 en baby. Slechts 5 minuten vanaf Route du Soleil. Eenvoudig, klein, net hotel. Kamers zagen er prima uit. Redelijk modern. Geen babybedje aanwezig. Eenpersoonsbed en tweepersoons tegen elkaar aangeschoven, zodat baby niet uit bed kon vallen. Er is wel een ruime kamer met babybedje, maar vergeven aan ander gezin. Zeer kleine badkamer, deur moest je sluiten om je al om te draaien etc. Prima allemaal voor een nachtje. Ontbijtbuffet eenvoudig. Kinderstoelen aanwezig. Goede service; toegang tot restaurant om heet water te halen voor babyvoeding. Handiger is natuurlijk een waterkokertje op de kamer. Wel twee flessen water op de kamer. In lobby klein tafeltje met speelgoed. Naastgelegen restaurant Wok & Grill, niet aan te raden. € 30,- p.p. en smakeloos. Voor kids onder de 4 jaar weinig te eten, maar wel gratis.

Oude reviews (archief)

GOED: grote kamer, vriendelijke receptioniste die uitgebreid uitleg gaf over restaurants in de buurt (restaurant hotel is op zondag dicht).

SLECHT: erg slechte bedden, de douche in de badkamer werkte helemaal niet, dus haren wassen met bekertjes uit het bad, behoorlijk gehorig, dus om half 6 is iedereen wakker. En op het stof op de muur kon ik de rest van mijn review noteren....

Volgende keer den ander hotel dus....

goed hotel voor een nachtje

Frederik
20-8-2015

keurig hotel. vriendelijke ontvangst door engels sprekende receptioniste. ingecheckt om 21:30 en keurig kamer voor 4 personen gekregen.Bedden goed, kamer netjes. Prima voor een nachtje op doorreis.

Prima hotel voor doorreis

dutchboy
13-8-2015

Het hotel ligt vlak naast de snelweg, dus ideaal wanneer je op de route de soleil op weg bent naar het zuiden of juist naar huis. De kamers zijn eenvoudig, kleine badkamer maar wel tv + airco. Bedden sliepen heerlijk. Ontbijt was in een kleine zaal, maar met diverse broodjes, beleg, koffie thee etc. Het hotel heeft een wok-restaurant, maar wij hebben met onze twee kleine kinderen in het naastgelegen a la carte restaurant gegeten. Dat is een grote aanrader!

Prima doorreishotel

martijn
26-7-2014

Comfortabele ruime 4 persoonskamer, airco, dicht bij de snelweg, ideaal voor je doorreis naar zuid frankrijk. Ligging is wel in the middle of nowhere, geen echte faciliteiten om savonds nog even buiten te zitten of in de lobby wat te drinken. Wok en grill restaurant is van redelijk tot goede kwaliteit. Wij waren er wel in het hoogseizoen, dus alles volop voorradig in het restaurant. Ontbijt van hotel is redelijk uitgebreid en prima vers. Volop parkeergelegenheid op afsluitbaar terein. Onze kamer was goed geluiddicht, we zaten op de 2de verdieping naast de lift, zonder dat we daar last van hadden. Ontbijten kon vanaf 6 uur.

goed doorreishotel

Jenny Nijsten
17-9-2013

goed hotel als je op doorreis bent. Mooie kamers met vrij nieuwe badkamer. Heerlijk wokrestaurant voor 's avonds.

Ontbijt was ook oké.

Personeel niet echt vriendelijk.

goede kamers. goede prijs kwaliteit verhouding.

schoon

Ideaal hotel op doorreis

Sofie & Willem
28-7-2013

Vlak bij de autostrade, je verliest geen tijd.

Restaurant wok/grill bij hotel - buffet formule - lekker, vlotte bediening, vrije keuze - ontbijt is ook zeker zijn geld waard

Kamers zijn voldoende ruim - airco is toch wel luid en gordijnen sluiten niet goed af, waardoor er steeds wat licht binnenkomt

Honden welkom

Prima tussenstophotel

familie_2
9-6-2013

Een goed overnachtingshotel, vlakbij de snelweg. Kamer, en bv ook badkamer, niet zo groot maar alles wel goed schoon. Simpel maar goed ontbijt voor 7 euro pp. Internet gratis. Gaat prima in bv hotellobby, maar op onze kamer (302) was er geen bereik.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Dijon Sud in Longvic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Dijon Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Dijon Sud scoort een 6.68 uit 10 op basis van 14 reviews.