L'isle-sur-Serein

We hebben een aantal aanbieders voor L'isle-sur-Serein voor je op een rij gezet:

vakantie L'isle-sur-Serein

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Familie Van der Deen, Borne15-08-2010

Uitstekend vermaakt!

We kwamen hier terecht, omdat we pech hadden met de auto en hebben ons uitstekend vermaakt! Het is een kleine camping, een echte municipal. Het sanitair is oud, maar schoon met lekkere douches. We hebben getafeltennist en gevolleybalt met Fransen en Belgen en gevoetbald met de plaatselijke bevolking. Achter de camping is een heel groot gemeentelijk speelterrein met allemaal nieuwe toestellen. O.a. speeltoestellen en een basketbal/voetbalveld en een normaal voetbalveld. De plekken zijn zeer verschillend van oppervlakte, maar er zitten mooie grote plekken bij. Je kunt vanaf de camping zo lopend naar het dorp. Daar zit een hele dure supermarkt, maar omdat we geen auto hadden waren we daar op aangewezen. Er loopt een stroompje achter de camping, waar je kunt zwemmen. De campingbeheerder was erg aardig en gaf een warm welkom. Hij deed ook mee met het tafeltennissen en volleyballen en hield alles goed in de gaten. We hebben hier leuke dagen gehad!

• 9Sfeer in stad
    • 8Omgeving