Camping Municipal Pannecot-Plaisance

4 reviews over Camping Municipal Pannecot-Plaisance in het Nederlands

Klein, goedkoop, leuk (Frans) volk, mooie ligging

Peter & Henny,
20-9-2018

Mooie kleine en zeer voordelige gemeentecamping aan een haventje voor pleziervaart. Eenvoudig maar schoon sanitair, een restaurantje en een leuke (fiets)omgeving (Canal du Nivernais). Het stadje Moulinds Engilbert heeft een goede super markt, leuke weekmarkt, is op 7 km afstand en dus goed naar toe te fietsen. Elke avond wordt gevraagd welk brood je de volgende ochtend bezorgd wilt hebben. Wifi is matig

Leuke camping

Peter,
26-6-2018

Eenvoudige camping municipal gelegen aan een plas. De. Camping is tevens aanmeerplaats voor boten die varen op het canal de Nivernais.Het sanitair is gedateerd maar wel schoon. Geen wc-papier. De gemeenteambtenaar komt 's-avonds tussen 7 en 8 het staaangeld incasseren. Het goed bezochte restaurant wordt gerund door vrijwilligers en heeft een eenvoudige kaart. Er is wel vaak live muziek. Wc en douche tbv gehandicapten aanwezig. De omgeving is erg mooi en in de stadjes Moulin-Englibert en Chatillon en Bazois kan boodschappen gedaan worden.

Geweldige Camping

Willem Weggeman
26-9-2016

Het is een geweldige camping. Het sanitair wordt elke dag zeer goed schoongemaakt. Het aanliggende restaurant is een aanrader. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook komt de bakker om de andere dag op de camping om vers brood te kopen. Goed te fietsen naar Moulins Engilbert om boodschappen te doen. De camping heeft ook een passantenhaven voor de boten die op het canal varen. Zeer mooie omgeving. Kortom een aanrader !!!!!!!!

Mooie camping

H.de Noord
1-9-2010

Gelegen rondom een haven aan het canal du Nivernais.

Mooie grote plaatsen,meestal omgeven door een haag.16 amp stroom,altijd warm water voor douchen en afwassen.

Prachtig fietsen (vlak) langs het kanaal en vissen in de haven.

Caravanstalling in de buurt bij Nederlanders.

Kortom een aanrader voor rustzoekers,fietsers en vissers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Pannecot-Plaisance in Limanton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Pannecot-Plaisance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.