Sorteren

Reviews over Lézinnes

Prachtige camping achter slot en grendel

Fietser
    11-8-2018

Een prachtige super schone camping! Zo schoon heb ik het nog niet eerder aangetroffen. Toch is dit geen camping waar we terugkomen. Kamperen is voor mij een gevoel van vrijheid; op deze camping zat werkelijk alles op slot, het toegangshek, de poort voor voetgangers ernaast, het wc gebouw, het afvalhok, de afvalbakken, de stroompalen, overal heb je een sleutel voor nodig, je loopt de hele dag met een sleutel om je nek. Dit benauwd mij.

Daarnaast loopt de beheerder ( mijn inziens TE bevlogen) de hele dag rondjes over de camping ter controle. Je moet er maar tegenkunnen....

Super

Patrick en Maureen Vervaeke
    9-7-2018

In de 30 jaar dat wij camperen ben ik maar weinig zo aangenaam verrast geweest als op deze camping. Min punten kan ik niet noemen. Perfect bestaat niet maar hier is het wel bijna perfect. Wifi overal (dat alleen al is een 10 waard), mooi verzorgd terrein, grote staanplaatsen, het sanitair is om U tegen te zeggen. Bovenal is er Michel, hij verzorgt de camping en de mensen die er verblijven alsof zijn leven ervan afhangt.

Proficiat Michel!

Een paradijselijke camping voor een klein prijsje

Nelleke Grinwis
    25-3-2018

Door omstandigheden konden we in juni 2017 niet verder naar het zuiden van Frankrijk reizen. Zijn daarom bij toeval op Camping La Graviere du Moulin terecht gekomen. Wat een fantastische camping! Vol bloemen en planten, prachtige plaatsen, gratis wifi, schoon sanitair en Michel, een geweldige beheerder.

In september zijn we weer terug gegaan. Ondanks het einde van het seizoen stonden de planten en bloemen nog zo mooi. Weer genoten van de rust op de camping, de omgeving en het lekkere eten in de restaurantjes. Gaan in 2018 beslist weer naar dit paradijsje.

Super,Prima verzorgde Camping

Henk
    26-9-2017

Het is een prima camping niet te groot maar wel zeer ruime plaatsen.

Een uiterst vriendelijke beheerder Michel doet elke dag even een rondje om ook de plantenbakken te verzorgen.. Het sanitair is uiterst schoon en verwarmd.

Ook vriezers en koelkasten staan ter beschikking.

De camping alsook het sanitairgebouw zijn afgesloten en alleen toegankelijk met een sleutel die je bij inchecken ontvangt.

Geen camping voor jongeren, voor de kleinere kinderen zijn er speeltoestellen er kan goed gefietst worden langs het kanaal om mooie kastelen te bezoeken.

Geen eetgelegenheid op de camping vandaar een 6. In de omgeving eetgelegenheid genoeg.

Voor de rondtrekkende fietsers is er een grote tent waar men eventueel bij slecht weer kan verblijven.

Kleine rustige camping in een glooiend landschap'.

Fam. Vermeulen
    3-5-2017

Voor rustzoekers aanbevolen. Enkele speeltuigen op terrein. Minder voor tieners. Uitzonderlijk netjes sanitair. Prijs / kwaliteit zeer goed. Gratis wifi. Kan geen negative dingen noemen. Denk ook aan de mogelijkheid van logies in het gebouw van de watermolen naast de kamping. (Wordt ook beheerd door de camping beheerder) Fietsen en wandelen door de heuvels en langs kanaal direct vanaf de camping.

Michel, responsable, 15-6-2017
    Merci pour votre et j'espère que avez passez un agréable séjour et que vous reviendrez