Tijdelijk €25 aanbetaling

8.5FantastischScore uit 30 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair
  • 9.3Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

30 Reviews over Les Crotenots

• 9Herman Peeters08-01-2022

Geweldige plek met super restaurant

Op doorreis paar keer deze leuke camping aangedaan. Je kunt er ook nog eens geweldig eten voor een leuke prijs. Dit jaar een paar dagen extra.

• 8Cambach21-09-2019

Prima camping.

Rustige en schaduwrijke camping. Plaatsen worden aangewezen. Sanitair oud maar schoon waarbij de douche een heerlijke flinke straal warm water geeft. Restaurant was vol dus geen gebruik van kunnen maken. Misschien een andere keer.

• 10ML Heijs13-09-2019

Geweldige camping. Mooie ligging, hele lieve en zorgzame mensen. Sanitair zeer verzorgt. En je kunt er heerlijk eten. Dit is voor ons een rede om nog een keer terug te gaan.

• 9Anne25-08-2019

Geweldige camping met vriendelijke eigenaren

Hier terecht gekomen voor een enkele overnachting op doorreis naar het zuiden. Zeer prettig verrast door deze camping! Ruime plekken en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant waarbij ook rekening gehouden werd met allergieën. Het sanitair is oud maar schoon. De prijs/kwaliteit verhouding is top! Aanrader dus!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9T.Joppen29-07-2018

Prima.

Na motorpech werden we hier goed opgevangen door de eigenaar/kok en zijn bezorgde echtgenoot. Heerlijk gegeten en geslapen en de volgende ochtend met leenauto verder gereisd. Mooie kleine camping in buiten gebied, sanitair verouderd maar schoon.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Danielle et Thierry03-06-2018

Camping Super : Super accueil, super restau

Un accueil chaleureux, presque familial, des prestations sur mesure (camping pour les uns, chambre d'hôte pour nous, très bon restaurant pour tous, sans parler du petit déjeuner), le tout à des tarifs très raisonnables, donnent un rapport qualité / prix défiant toute concurrence. L'emplacement, perdu en pleine campagne, garantit un calme absolu, conforté par la politique délibérée de défense de la nature pratiquée par les propriétaires. Pour nous, un coin rêvé pour des vacances tranquilles en famille. Et dans notre cas une étape idéale pour notre voyage vers le rassemblement national des 2CV.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Marius09-08-2017

Uitstekende Camping!

9 overnachtingen op deze camping doorgebracht.Onze indruk :aardige hardwerkende eigenaren met een goed gevoel voor service.Het eten is voortreffelijk tegen een zeer sympathieke prijs.Kortom een dikke aanrader deze camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8J.W. Kemna05-08-2017

Is voor ons als thuiskomen!!!!

Fijne kleine rustige camping met veel groen en veel schaduw. Het nadeel is dat het in het voorjaar vaak nogal zachte grasveldjes zijn en de eigenaar je dan op een verharde weg wenst te zetten om zijn veldjes een beetje te sparen tegen modderpoelen. Er komen nl. ook nog mensen met een tent en die willen natuurlijk ook een fijne plaats hebben. S'avonds wordt er door de eigenaar, die kok was in Parijs, een 4 gangenmenu klaar gemaakt waarvoor je per gang betaald en het hele menu dit jaar 17,00 euro kost. Men kan kiezen uit 5 menu's en is echt aan te raden. Wij komen hier elk jaar een paar dagen of weken en komen helemaal tot rust hier!!! Lieve, aardige franse mensen zijn het als men zich wel aan de regels houdt!! Heel veel Nederlanders hebben deze camping al ontdekt en ook mensen uit de omgeving die komen eten!! Echt volledig aan te bevelen!!

• 9Sander28-07-2017

Heerlijk rustige camping met ruime plaatsen. We hebben hier op de heenweg naar zuid Frankrijk 2 nachten en op de terugweg 1 nacht gestaan. Prima tussenstop. In het verleden ook 3 weken achter elkaar gestaan. In de omgeving is genoeg te zien als je een ritje met de auto geen bezwaar vindt. Eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk. Het Restaurant is een echte aanrader. Erg lekker en verrassend goedkoop zeker gezien de voortreffelijke kwaliteit. Sanitair is verouderd maar erg schoon. Gratis wifi aanwezig rondom het bar gebouw. Overnachting is verrassend goedkoop 11 a 12 euro per nacht. Douchmunt 1 euro. Wat ons betreft geen minpunten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Ineke29-06-2016

Prima camping en heerlijk gegeten!

Wij stonden hier eind april 2 nachten, door de vele regen was de camping nog erg drassig. Wij werden door de eigenaar op een deel van het pad gezet, dit was een prima oplossing. We hebben er heerlijk gegeten in een intiem restaurantje. Zowel de beheerder als zijn vrouw waren erg aardig. Het sanitair is misschien wat gedateerd maar schoon dus voldoet prima. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug.

Camping Les Crotenots info

Camping-informatie