9,1

28 reviews over Camping Les Crotenots in het Nederlands

Prima camping.

Cambach
21-9-2019

Rustige en schaduwrijke camping. Plaatsen worden aangewezen. Sanitair oud maar schoon waarbij de douche een heerlijke flinke straal warm water geeft. Restaurant was vol dus geen gebruik van kunnen maken. Misschien een andere keer.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ML Heijs
13-9-2019

Geweldige camping. Mooie ligging, hele lieve en zorgzame mensen. Sanitair zeer verzorgt. En je kunt er heerlijk eten. Dit is voor ons een rede om nog een keer terug te gaan.

Geweldige camping met vriendelijke eigenaren

Anne
25-8-2019

Hier terecht gekomen voor een enkele overnachting op doorreis naar het zuiden. Zeer prettig verrast door deze camping! Ruime plekken en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant waarbij ook rekening gehouden werd met allergieën. Het sanitair is oud maar schoon. De prijs/kwaliteit verhouding is top! Aanrader dus!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima.

T.Joppen
29-7-2018

Na motorpech werden we hier goed opgevangen door de eigenaar/kok en zijn bezorgde echtgenoot. Heerlijk gegeten en geslapen en de volgende ochtend met leenauto verder gereisd. Mooie kleine camping in buiten gebied, sanitair verouderd maar schoon.

Gereisd Met partner in juli 2018

Uitstekende Camping!

Marius
9-8-2017

9 overnachtingen op deze camping doorgebracht.Onze indruk :aardige hardwerkende eigenaren met een goed gevoel voor service.Het eten is voortreffelijk tegen een zeer sympathieke prijs.Kortom een dikke aanrader deze camping.

Is voor ons als thuiskomen!!!!

J.W. Kemna
5-8-2017

Fijne kleine rustige camping met veel groen en veel schaduw. Het nadeel is dat het in het voorjaar vaak nogal zachte grasveldjes zijn en de eigenaar je dan op een verharde weg wenst te zetten om zijn veldjes een beetje te sparen tegen modderpoelen. Er komen nl. ook nog mensen met een tent en die willen natuurlijk ook een fijne plaats hebben. S'avonds wordt er door de eigenaar, die kok was in Parijs, een 4 gangenmenu klaar gemaakt waarvoor je per gang betaald en het hele menu dit jaar 17,00 euro kost. Men kan kiezen uit 5 menu's en is echt aan te raden. Wij komen hier elk jaar een paar dagen of weken en komen helemaal tot rust hier!!! Lieve, aardige franse mensen zijn het als men zich wel aan de regels houdt!! Heel veel Nederlanders hebben deze camping al ontdekt en ook mensen uit de omgeving die komen eten!! Echt volledig aan te bevelen!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Sander
28-7-2017

Heerlijk rustige camping met ruime plaatsen. We hebben hier op de heenweg naar zuid Frankrijk 2 nachten en op de terugweg 1 nacht gestaan. Prima tussenstop. In het verleden ook 3 weken achter elkaar gestaan. In de omgeving is genoeg te zien als je een ritje met de auto geen bezwaar vindt. Eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk. Het Restaurant is een echte aanrader. Erg lekker en verrassend goedkoop zeker gezien de voortreffelijke kwaliteit. Sanitair is verouderd maar erg schoon. Gratis wifi aanwezig rondom het bar gebouw. Overnachting is verrassend goedkoop 11 a 12 euro per nacht. Douchmunt 1 euro. Wat ons betreft geen minpunten.

Prima camping en heerlijk gegeten!

Ineke
29-6-2016

Wij stonden hier eind april 2 nachten, door de vele regen was de camping nog erg drassig. Wij werden door de eigenaar op een deel van het pad gezet, dit was een prima oplossing. We hebben er heerlijk gegeten in een intiem restaurantje. Zowel de beheerder als zijn vrouw waren erg aardig. Het sanitair is misschien wat gedateerd maar schoon dus voldoet prima. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige streek, idyllische camping, lekker eten.

Marien Flipse
29-6-2016

Als je vanuit Nederland naar de Provence o.i.d. wilt, is dit een prachtige tussenstop voor een paar dagen. 5 kilometer vanaf de snelweg A39 in een schitterende omgeving. Zeer lommerrijke plaatsen. Als het veel geregend heeft, moet je goed naar de Franse campingbaas (tevens de uitstekende kok) Jean-Luc luisteren om te weten waar je moet en mag staan, want anders krijg je (zeker met een caravan) een probleem.

Dit was de laatste keer

A van Weeren
17-6-2016

Dit is de vierde keer dat wij hier waren. Aangezien het veel had geregend, was het terrein 1 modderpoel. Bij aankomst had ik de auto met caravan op een grasveldje gezet om iemand, die de camping wilde verlaten, door te laten. Nou Jean Luc werd helemaal gek, want zijn gras ging eraan. Gelukkig had hij zijn messen in de keuken gelaten. Na een zeer onvriendelijke conversatie werden we naar een plek gebracht. Dit was ook op gras en daar was het kennelijk niet erg dat het gras eraan ging. Daarna was meneer ook zeer kortaf. Achteraf spijt, dat ik niet meteen de camping heb verlaten.Het interieur van de bistro ziet er vreselijk uit net als het sanitair en de muntjes douche (€0,80). Aangezien deze man zo onvriendelijk was, wilde ik daar zeker niet eten en geen brood voor de volgende dag bestellen. Wil je onbeschoft behandeld worden op een zeer verouderde camping waar dus alleen maar het restaurant van de eigenaren telt kan ik het zeker aanraden. Ik rijd liever iets verder door. Ik verbleef daar op 12-06-2016 en 13-06-2016. Helaas, na deze ervaring kom ik hier nooit meer terug. Volgens mij kunnen ze de camping beter sluiten en alleen de bistro runnen. Het zijn geen echte camping mensen.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Crotenots in Le Miroir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Crotenots zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.