Reviews over Le Miroir

Prima.

T.Joppen,
    29-7-2018

Na motorpech werden we hier goed opgevangen door de eigenaar/kok en zijn bezorgde echtgenoot. Heerlijk gegeten en geslapen en de volgende ochtend met leenauto verder gereisd. Mooie kleine camping in buiten gebied, sanitair verouderd maar schoon.

Uitstekende Camping!

Marius,
    9-8-2017

9 overnachtingen op deze camping doorgebracht.Onze indruk :aardige hardwerkende eigenaren met een goed gevoel voor service.Het eten is voortreffelijk tegen een zeer sympathieke prijs.Kortom een dikke aanrader deze camping.

Is voor ons als thuiskomen!!!!

J.W. Kemna,
    5-8-2017

Fijne kleine rustige camping met veel groen en veel schaduw. Het nadeel is dat het in het voorjaar vaak nogal zachte grasveldjes zijn en de eigenaar je dan op een verharde weg wenst te zetten om zijn veldjes een beetje te sparen

tegen modderpoelen. Er komen nl. ook nog mensen met een tent en die willen natuurlijk ook een fijne plaats hebben. S'avonds wordt er door de eigenaar, die kok was in Parijs, een 4 gangenmenu klaar gemaakt waarvoor je per gang betaald en het hele menu dit jaar 17,00 euro kost. Men kan kiezen uit 5 menu's en is echt aan te raden. Wij komen hier elk jaar een paar dagen of weken en komen helemaal tot rust hier!!! Lieve, aardige franse mensen zijn het als men zich wel aan de regels houdt!! Heel veel Nederlanders hebben deze camping al ontdekt en ook mensen uit de omgeving die komen eten!!

Echt volledig aan te bevelen!!

Sander,
    28-7-2017

Heerlijk rustige camping met ruime plaatsen. We hebben hier op de heenweg naar zuid Frankrijk 2 nachten en op de terugweg 1 nacht gestaan. Prima tussenstop. In het verleden ook 3 weken achter elkaar gestaan. In de omgeving is genoeg te zien als je een ritje met de auto geen bezwaar vindt. Eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk. Het Restaurant is een echte aanrader. Erg lekker en verrassend goedkoop zeker gezien de voortreffelijke kwaliteit. Sanitair is verouderd maar erg schoon. Gratis wifi aanwezig rondom het bar gebouw. Overnachting is verrassend goedkoop 11 a 12 euro per nacht. Douchmunt 1 euro. Wat ons betreft geen minpunten.

Prima camping en heerlijk gegeten!

Ineke,
    29-6-2016

Wij stonden hier eind april 2 nachten, door de vele regen was de camping nog erg drassig. Wij werden door de eigenaar op een deel van het pad gezet, dit was een prima oplossing. We hebben er heerlijk gegeten in een intiem restaurantje.

Zowel de beheerder als zijn vrouw waren erg aardig. Het sanitair is misschien wat gedateerd maar schoon dus voldoet prima. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug.

Le Miroir scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews