Bed and Breakfast Les Deux Bataves

14 reviews over Bed and Breakfast Les Deux Bataves in het Nederlands

Heerlijk overnacht onderweg naar Zuid-Frankrijk

Noor van der Meijs
10-7-2014

Warm welkom, kindvriendelijk, heerlijk ontbijt, mooie landelijke omgeving, vriendelijke gastvrouw.

Voor ons was dit een fijne overnachtingsplek onderweg naar Zuid-Frankrijk. Wij komen graag nog eens terug.

Erg prettig (overnachtings)adres

Martijn
15-9-2013

Wij hebben hier met z'n 3-en in juli 2013 overnacht. We werden vriendelijk en gastvrij onthaald door de eigenaresse. De B&B ligt op een mooi stuk grond in een fraaie omgeving dichtbij de A39. Het avondeten en ontbijt waren erg lekker en compleet verzorgd.

Relaxed op vakantie

Lohuis
9-9-2013

Voor de 2 e keer geweest. Perfecte plek op weg of vanaf zuid frankrijk. Goede ligging en heel kindvriendelijk. Bij aankomst gelijk een drankje en het zwembad voor de kinderen stond klaar. Lieneke doet er alles aan om je verblijf, ook al is het maar 1 nacht, zo aangenaam mogelijk te maken.

Een gastvrij onthaal

Marian en Jeroen
26-8-2013

Een goede plek om de Bourgogne en de Jura (op half uurtje auto rijden) te verkennen. Wat een rust hier. En een gastvrij onthaal van Lieneke. Lekker eten op dag van aankomst, goed ontbijt en prima verzorging tijdens het verblijf. Voor wat meer vertier kun je naar Louhans of Lons-le-Saunier.

Een gastvrij onthaal

Marian en Jeroen
26-8-2013

Een goede plek om de streek Bourgogne en Jura (op half uurtje rijden) te verkennen. Wat een rust hier! En een gastvrij onthaal van Lieneke. Lekker diner op dag van aankomst, prima ontbijt, prima verzorgd allemaal. Voor wat meer 'vertier' moet je naar Louhans en Lons-le-Saunier.

Een geweldig, gastvrij adres

Dik en Hilly van Wijgerden
21-8-2012

Bij aankomst in het Bed en Breakfast waren we gelijk "thuis"het onthaal is fantastisch, verzorging en eten uitstekend in een heel rustige omgeving.

We danken Lieneke voor de prettige dagen die we bij haar doorbrachten.

Vakantie vanaf de eerste seconde!

daniellelageveen
6-7-2012

Nog geen 10 minuten binnen of we zaten heerlijk op het terras achter het huis. De kinderen limonade en wij aan een wijntje en een versnapering.

De vakantie was meteen begonnen. Wij zaten hier één nacht, maar de kinderen hebben de hele vakantie gerefereerd naar de eigenaresse, kippen voeren, eieren rapen.

De kamers waren top, net als de bedden en de douche. Dit wordt voor ons de vaste plek richting het zuiden. De A39 is overigens heerlijk rustig, het kleine stukje om geheel waard!

Absolute aanrader!!!

Euqilegna
1-7-2012

Onderweg naar Zuid Frankrijk/Spanje qua kilometers de ideale stop.

Alles wordt gedaan om je te laten ontspannen, eten staat klaar en is heerlijk!!! Heerlijk vers ontbijt... Mooie omgeving, heerlijk ontspannen prima kamers meeste met eigen douche!

Wij vinden het een absolute aanrader

Fantastisch voor de 3e keer

Roel
14-9-2011

Dit jaar voor de 3e keer geweest, wederom een hartelijk welkom. Heerlijk avondeten en charmant frans ontbijt met verse eitjes!

Op weg naar het zuiden een perfecte stopplaats in net iets voorbij het midden van de reis.

prima adres!

Ellen
11-9-2011

Het is een heerlijk adres om de vakantie te starten. Handig gelegen vlakbij de rustiger snelweg A39 (ipv de drukke A6)

Zeer gastvrij.

Heerlijk diner en ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Deux Bataves in Le Fay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Deux Bataves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les Deux Bataves scoort een 9.15 uit 10 op basis van 14 reviews.