Lays sur le Doubs (Saone et Loire)

Reviews over Lays sur le Doubs (Saone et Loire)

Rustige groene camping aan rivier

MJ,
    30-7-2018

Rustige camping aan de rivier (daardoor wel muggen). Vanaf de camping is er de mogelijkheid te kanoën. Zwemmen kan ook, er staat wel veel stroming. Mooie groene ruime plaatsen. Verwarmd klein zwembad met ligbedden. Speeltuin bevat 2 verwaarloosde wipkippen, stelt echt niets voor. Douches zijn redelijk nieuw, maar toiletten erg gedateerd. Restaurant prima kwaliteit. Rustige omgeving met weinig te doen. Vanaf de camping loop je zo een natuurgebied in met veel vogels, erg mooi!

Eigenaren niet zo betrokken bij de gasten is onze mening.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima stek aan de rivier!

Marnix,
    28-9-2014

Prettige rustige camping aan rivieroever waarin ondanks stevige stroming goed te zwemmen is (daardoor 's avonds wel muggen, maar dat heb je bij elke rivier.....).

Ruime plaatsen in groene omgeving, sanitair in orde (douches lijken recent gerenoveerd), verwarmd zwembad en restaurant wat door locals wordt gefrequenteerd en prima afhaalpizza heeft.

Vriendelijke nieuwe eigenaar heeft verdere renovatie plannen voor komende winter.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Mooie rustige camping

Janny,
    7-9-2014

Een camping met mooie plaatsen, wij hadden een plekje langs de rivier de Doubs. Een mooie omgeving voor rust zoekers.

In de omgeving niet veel te beleven of je moet 30 km of meer rijden.

Gereisd met partner in juli 2014

Gastvrijheid door eigenaar Dominique en zijn vrouw

im,
    31-7-2013

Rustige camping met voldoende facilitieiten om heerlijk een paar weken te vertoeven. Heerlijk rustig met mooie plekken aan de rivier, gratis gebruik van de kano en goede vismogelijkheden. Vooral de gastvrijheid van de eigenaar Dominique doet je erg welkom voelen. Naar het schijnt is de keuken goed, helaas hebben we hier niet gebruik van gemaakt. Verwacht hier geen animatieteam, maar dat is juist de charme van deze camping, je wordt lekker met rust gelaten.

Voordelen:

- gastvrijheid

- ligging plaatsen

- zwembad

- rivier

- restaurant

- heerlijke wijn

Nadeel:

- ligging camping, ligt verder af van veel bezienswaardigheden

Gereisd met partner in juli 2013

Mooie Camping

Grad en Nick,
    15-9-2012

Na veel wikken en wegen besloten om hier heen te gaan en het is ons goed bevallen dat wil zeggen mooie goedkope camping met zwembad en verhuur van kano en visbootje met elecktro motor het sanitair is oud maar goed wat naar onze mening vaker mag schoongemaakt worden! Voor ons viel de omgeving erg tegen maar dat verschilt per persoon wij houden van bergen en die zijn hier niet! in de directe omgeving valt weinig te beleven daar zul je toch wat verder voor moeten rijden. Vissen in de Doubs is goed te doen je vangt toch nog met regelmaat een mooie vis. Al met al een goeie camping om lekker uit te rusten.

Gereisd met partner in juli 2012
Lays sur le Doubs (Saone et Loire) scoort een 1 uit 10, op basis van 1 reviews