Camping Mesles

15 reviews over Camping Mesles in het Nederlands

Heerlijk!

Annemiek Ouwerkerk
13-6-2019

Een fijne camping met mooie grote plekken, schoon en goed sanitair, een prachtig uitzicht en erg vriendelijke en behulpzame eigenaars. Het is prachtig wandelen vanuit de camping.

Helemaal top!

René
12-4-2019

De camping is prachtig gelegen met uitzicht op de omliggende heuvels aan een bos met heerlijke looproutes. Grote omheinde plaatsen; ideaal als je hond mee op vakantie is. De sfeer op de camping is, vooral dankzij de geweldige eigenaren, fantastisch. Je komt dan hier dan ook leuke mensen tegen.

One of a kind! Geweldig!

Kitty Veldkamp
19-9-2018

Aanrader voor iedereen die een fijne vakantieplek zoekt om te kamperen met je hond(en). Mooie, zeer ruime omheinde plekken, fantastische omgeving, heerlijk wandelen meteen vanuit de camping, op warme dagen kun je verkoeling zoeken met je honden in de bossen en bij diverse mooie zwemplekken, perfecte sanitaire voorzieningen die tot in de puntjes zijn verzorgd en de gastvrouw en -heer zijn ongekend en zo oprecht hartelijk dat het voelt alsof je bij vrienden op bezoek bent. Edith, Hans en hun hond Jack zijn supergastvrije maar broodnuchtere Tukkers die er duidelijk plezier in hebben om het hun gasten naar de zin te maken en tegelijkertijd perfect aanvoelen hoe je mensen hun eigen ruimte en vrijheid geeft. Wij hebben er een super tijd gehad en zijn er op de terugreis nogmaals gaan kamperen. Kortom, een superplek!

Gereisd Met partner in september 2018

Een pareltje in de Morvan

Suzanne Groen
18-9-2018

Wat een plek! Zo een die je het liefst geheim wil houden maar omdat je zo enthousiast bent je toch je mond voorbij praat. Rust, ruimte, natuur. Edith, Hans en Jack ontvangen je superhartelijk en maken de fantastische plek nog mooier met hun rust, humor en gastvrijheid. Voor honden en baasjes een waar paradijs. Mooie wandelingen direct vanuit de camping. Ook als het warm is want je kan zo het bos in en schaduw vinden.

Als je hier niet tot rust komt....

T. De Wit
9-9-2018

Een basic camping voor de rust - en natuurliefhebber, die niet van massatoerisme houdt. Prachtige rustige plek met uitzichten over de heuvels en eindeloze wandel mogelijkheden. De sanitaire voorzieningen zijn perfect, nieuw en schoon. Er is een gezamenlijke ruimte met magnetron waar je koffie en thee kunt zetten, de (af)was kunt doen, en een boek kunt lezen. 'S Avonds is het muisstil en kan je het melkwegstelsel zien (een van de weinige plekken nog in Europa). Door de ruime plekken (met water en elektriciteit) heb je veel privacy en je kunt zorgeloos je hond los laten lopen door de dubbele omheining. De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ze verwelkomen je met een drankje, halen op verzoek brood en croissants bij de bakker voor je en bieden 2x per week (tegen betaling) een driegangenmenu aan. Een stukje hemel op aarde

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastische (honden)camping

Edith van Enck
5-9-2018

Heerlijk rustige minicamping. Wij verbleven er twee weken met onze honden. We hadden een camper gehuurd die op de camping stond. Deze was heel compleet ingericht. We werden heel gastvrij door de eigenaren Hans en Edith ontvangen met een lekker drankje. De plaatsen zijn heel groot. De omheining voor de honden ook. Prachtig uitzicht vanaf de camping.Je kunt er heerlijk wandelen in de omgeving. Twee keer per week konden we deelnemen aan een table d'hotes. Dan kookte Edith een heerlijk driegangen diner en aten we met de eigenaren en meerdere campinggasten aan een grote tafel. Zo gezellig. Een avondje planeten gekeken door de telescoop o.l.v. Hans. In de omgeving naar een paar riviertjes geweest waar de honden konden zwemmen. Deze camping is een aanrader voor hondenbezitters!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Rust en ruimte

Peter
20-7-2018

Als je toe bent aan rust en ruimte dan ben je op deze heerlijke mini-camping aan het goede adres. De camping is ver weg gelegen van de bewoonde wereld en gelegen middenin de natuur. In de omgeving is het dan ook prima wandelen en fietsen. Met name voor hondenbezitters een perfecte plek. De grote staanplaatsen zijn namelijk omheind zodat je niet constant op de hond hoeft te letten. Het sanitair is brandschoon en gelegen in een gebouw waarin verder ook een soort huiskamer is gemaakt. Verder is er alle info over de omgeving aanwezig. De (Nederlandse) eigenaren zijn supervriendelijk en niets is hen teveel. Als er dan toch één minpunt te noemen is dan is het de matige kwaliteit van de Wifi maar dit zal ongetwijfeld aan de afgelegen ligging van de camping liggen. Al met al een ontzettend relaxte plek .

Nette camping vriendelijk ideaal voor honden

Rias
16-9-2017

Een kleine camping in de Morvan ( Bourgogne)

Gereisd Met vrienden in september 2017

Fantastische camping

Fantastische camping
16-9-2017

In september 2017 verbleven wij 4 nachten op deze camping. Camping Mesles is een fantastische plek om met je hond te verblijven. Er zijn 6 plekken. Enkele hiervan zijn voorzien van een omheining zodat je hond rond je camper/caravan/tent vrij kan rondlopen. Daarnaast is ook de hele camping nog eens afgesloten. Dit geeft de mogelijkheid dat de hondjes vrij kunnen rondrennen en kunnen spelen met elkaar. De camping heeft vanaf alle plekken een prachtig uitzicht. In de schuur is een gemeenschappelijke ruimte. Ook bevinden zich daar de afwasruimte en het sanitair. Het sanitair is erg schoon en ruim opgezet. De temperatuur van de douches kun je zelf instellen. Dat vonden wij erg prettig. Toiletpapier was in de wc’s aanwezig en in de afwasruimte stonden afwasmiddel en afwasborstels. Broodservice is alle dagen beschikbaar. Hans en Edith zijn bijzonder gastvrij. Op de aankomstdag zag er het al naar uit dat we niet heel vroeg zouden arriveren. Via sms hadden we contact met Hans en Edith zodat ze een idee hadden waar we ons bevonden. Op korte afstand van de camping kwam ons plots een auto tegemoet gereden met knipperende lichten. Dat bleek Hans te zijn die ons de weg kwam wijzen naar de camping. Daar waren we enorm door verrast en dat waardeerden we heel erg. Hans en Edith hebben altijd tijd voor een babbeltje. We vinden het ontzettend gaaf wat zij hebben neergezet en welke plannen ze nog hebben. Jammer dat we al andere campings hadden geboekt, anders hadden we zeker nog langer gebleven.

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldige camping voor mensen met honden

Leo en Margaret
6-7-2017

Wij zijn erg vriendelijk ontvangen door Edith en Hans. Dat begon al met een telefoontje terwijl wij onderweg waren naar de camping. Of wij die avond mee willen BBQ-en en dat we wel de route aanwijzingen moeten blijven volgen. Eenmaal op de camping werden onze honden ook door Jack ontvangen en de vakantieliefde van onze jongste hond was begonnen😊. De plek die wij hadden was super groot en omheind zodat de honden lekker los konden lopen. Het beviel ons zo goed dat wij er nog een paar dagen aan vast plakten. De omgeving was prachtig en wij kwamen echt tot rust. Op een avond ook met Hans door de telescoop naar planeten (Saturnus en Jupiter) gekeken en dat was erg leuk, Hans kon daar veel over vertellen. Als je rust zoekt en ruime plaatsen en ook nog een camping waar je zonder probleem met meerdere honden terecht kan is Camping Mesles echt een aanrader. Wij zullen dan ook zeker terug komen.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mesles in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mesles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.