CampingWeer vandaag4°-3°
8,7

72 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

Leuke camping maar jammer van het meertje.

Fam. met jonge kinderen, 4-8-2013

We hadden het heerlijk hier. De kinderen konden heerlijk op het erf spelen en de plekken zijn zeer ruim. Wel vonden we het zwemmeertje erg tegenvallen. Erg klein en bloedzuigers en slangetjes zorgden ervoor dat onze kinderen het water niet in wilden. Voor ons dus niet een geschikte camping.

leuke camping, kwaliteit huurtent minder goed

Susanne, 1-8-2013

Op zich is la Foret een leuke mini camping, met meer dan genoeg te doen voor de kinderen (speelschuur, 'gym lokaal, speelgoed, zwemmeertje etc. etc. Echter hadden wij een huurtent die toch wat tegen viel. De tent was erg oud en het doek was al meerdere keren met tape dichtgenaaid, ook waren er bij aankomst al zó'n 7 haring touwtjes geknapt. Dit wel gemeld, maar er is niks mee gedaan. Wat voor ons een reden was om 2 dagen eerder weg te gaan, is dat de tent vol in de zon stond met geen enkel plekje schaduw! aangezien we nog een baby en 2 andere kleine kindjes hebben, was dit niet heel erg fijn. Toen we vroegen om een extra parasol, kregen we wel een iets grotere, maar de kleine moest weer ingeleverd worden. Jammer, met een extra voorluifel of schaduwdoek was het een perfect plekje met fantastisch uitzicht. Wellicht dat dit als tip meegenomen kan worden.

Waren alle campings maar zo leuk...

Jeroen, 31-7-2013

De Hoekstras hebben een heel bijzondere en relaxte plek gecreëerd. Hele grote plekken met veel privacy, veel te doen voor kinderen (zwemmeertje, speelschuur, bibliotheekje, elke dag knutselen en andere activiteiten) en een heel leuke sfeer. Bij uitstek een camping voor families met kleinere kinderen. Geen poeha, wel authentiek en puur.

Zeer kindvriendelijk

Bernadette, 30-7-2013

Ik sluit mij aan bij onderstaande toelichtingen. Hele bijzondere week gehad.

Zwembeekje met salamanders/kinderactiviteiten/ de eigenaren/ de speelschuren/ pizzabakken; prachtig!

Ruime relaxte camping in prachtige natuur

fam Klein Lebbink, 30-7-2013

Het was genieten op deze camping met ruime plekken, waarvan de meeste met prachtig uitzicht over de heuvels. De kinderen (6 en 9) kregen we nauwelijks mee op uitstapjes in de omgeving omdat er zo veel te doen was aan (gratis) activiteiten: potjes voetbal, levend stratego, elke ochtend knutselen, speelschuren, skelters, en natuurlijk het het meertje. In de bieb, vol boeken en speelgoed, is wifi-ontvangst voor de echte addicts. Tijdens de gezellige 'table d'hote' avonden worden stevige 3-gangen maaltijden geserveerd, ofwel pizza's om zelf samen te stellen. Respect voor Joke en Jan en hun kinderen, om voor ruim 100 gasten zo lekker te koken! Sowieso was niets hun teveel, altijd vriendelijk staan ze voor de gasten klaar. Voor een naderende weersomslag liep Jan de tenten van de afwezige gasten langs om te checken of alles goed stevig stond en dicht zat, wat een hart voor de zaak!. Foret du Morvan ligt redelijk afgelegen, voor leuke stadjes moet je een eind rijden.

Heerlijke plek voor de kinderen en ouders

Robert Peters, 28-7-2013

Bijzonder prettige camping! Heerlijk om met de kinderen een tijdje te verblijven op deze camping. Zeker voor kinderen tm 10-12 jaar. Zeer ontspannen sfeer, en heel vriendelijke eigenaren. Ruime plekken en een heerlijk meertje. Lekker eten met z'n allen. Heerlijk ongedwongen. Echt uitrusten dus.

Ook leuk voor jong stel!

Koen en Carlinde , 27-7-2013

Topcamping! Alle gezelligheid van een familiecamping, met buitengewoon veel vermaak voor kinderen. Maar net zo belangrijk; genoeg privacy om heerlijk rustig te genieten van het prachtige uitzicht. Door het hoogteverschil heel divers en ruimtelijk. Wij hebben geen kinderen (25 & 29 jaar) en hebben heerlijke dagen gehad! En hoe druk het ook was, stond de familie elke seconde van de dag voor ons klaar. De omgeving leent zich perfect voor wielrenners, niet voor slappe beentjes ;)

Heel leuk en ontspannen!

Fam. Pothof, 25-7-2013

Een bijzonder aardige familie beheert deze camping! De camping heeft een prettige sfeer, landelijk met ruime plekken. Onze plek had ruim schaduw wat erg prettig was. Op het erf en in de schuren konden de kinderen (oudsten 4 en 6 jaar, jongste 0 jaar) heerlijk spelen en de ouders elkaar eventueel ontmoeten of relaxen bij een drankje. Ook kan je daar drie keer in de week aanschuiven voor heerlijke maaltijden van de kokkin (beheerster), aanrader! Steenovenpizze, heerlijk! Het zwemmeertje was erg plezierig en verkoelend, ook de trampoline leuk.

De kinderen van de beheerders waren erg vriendelijk en enthousiast, de activiteiten die zij met de kinderen deden waren geslaagd.

We hebben een ontspannen en erg leuke vakantie gehad! Willen graag nog eens terug gaan!

Gastvrij, ruime plekken en zeer kindvriendelijk!

Plokkaar, 24-7-2013

Het gezin Hoekstra straalt liefde voor hun bedrijfje uit.

We hebben heerlijk gezwommen in de frisse poel, salamanders gevangen, de lekkerste pizza's gegeten in goed gezelschap en gedanst tijdens de kinderdisco die hier NIET te luid was.

Het uitzicht op bijna alle plekken is adembenemend. Je moet wel stevige kuiten hebben om sommige te bereiken ;-)

geweldige camping met een mooi zwemmeer!

Fam Smelt, 12-7-2013

We hebben een geweldige week gehad op deze camping! Een prachtige ruime plek met veel privacy. Mooie service vonden wij ook dat de broodbestelling iedere dag werd bezorgd en dat het mogelijk was een koelkastje te huren. Ook voor gezinnen met iets oudere kinderen (11 en 13 jaar) een aanrader.

Wij vonden het wel jammer dat er in de directe omgeving weinig voorzieningen waren, maar daar staat wel een prachtige natuur tegenover!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.68 uit 10 op basis van 78 reviews.