Camping La Forêt du Morvan

Laatste review

Prachtig uitzicht!

Anja,
10-10-2018

Prachtig gelegen natuurcamping! Mooie grote plekken met geweldig uitzicht. Wij waren er in het naseizoen een paar dagen de enige gasten. Dus volop genoten van alle ruimte en privacy. Maar de plekken zijn zo groot dat je er zelfs in het hoogseizoen veel ruimte hebt.

Kenmerken

10-10-2018

Voor herhaling vatbaar.

Ewoud,
5-10-2018

Ben je op zoek naar een 5 sterren camping met bruisend nachtleven en waar alles stofvrij is, zoek dan verder. Zoek je een camping waar de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken, jij kunt genieten van rustige nachten, mooie uitzicht en de mooie plekken, heerlijk eten wat gekookt wordt, overweeg deze camping dan zeker. De campingeigenaren zijn erg behulpvol en als de kinderen na een week vragen of ze volgend jaar weer naar deze camping mogen, dan weet je genoeg.

voor ons nooit meer

familie,
12-9-2018

We hadden er veel zin in en hadden hoge verwachtingen mede door de positieve recensies op deze site. Dat viel ons toch even tegen. Het is een camping waar je van moet houden. De camping is rondom de boerderij erg rommelig, heeft een leuke maar erg smoezelige speelschuur voor de kinderen, stoeltjes bij het meertje ook oud en smoezelig. De broodservice is leuk geregeld, alleen wordt het brood afgeleverd bij de tent in een oude kussensloop inclusief (oude?) vlekken. Waar wij ons verder over verbaasden waren de prijsverhogingen van de drankjes tijdens de table d'hote en de pizza-avond, wij zagen het verschil niet. Als je afwast zit er op 1 meter afstand iemand op de wc, vieze luchten. Grote trampoline geen beschermrand. Camping is mooi gelegen en de plekken zijn groot en hebben veel privacy. Toen wij er waren was het erg heet en zijn meerdere mensen eerder vertrokken omdat er vrijwel geen schaduw op de plekken was.

Joke Hoekstra, Gérante, 23-9-2018

Bedankt voor uw opbouwende kritiek. We gaan er wat mee doen.

Wel even voor de eerlijkheid 80% van de plekken heeft schaduw, er zijn 2 families vertrokken omdat het te warm was en aan het weer konden we niets veranderen. U mag me wel even privé mailen om uw gal te spuwen, het spijt me echt dat u het zo ervaren heeft.

Geweldige natuur/ gezins camping

Sanne Gehner,
19-8-2018

Heerlijk camping waar je de kinderen hele dag niet ziet want constant bezig met zwemmen in het meer, elkaar, en leuke activiteiten die fam Hoekstra verzint. Het eten gekookt door Joke is heerlijk!! En de pizza’s zijn zalig! We hebben echt genoten. Kan iedereen met kinderen deze camping aanraden

Mooie ruim opgezette camping. Ruime plekken, terrassencamping op een voormalige boerderij midden in de Morvan..

Er zijn leuke speelplekken gemaakt voor de kinderen.

Sanitair is wat eenvoudig maar goed.

Wij verbleven in een de Waard huurtent en die is ons erg goed bevallen. Tent stond op een mooie plek en we hebben geen spullen gemist.

Het is fijn dat je de mogelijkheid hebt tot het huren van extra spullen zoals een extra parasol of een picknicktafel.

Familie Hoekstra is goed benaderbaar en willen je graag met alles helpen. Ze organiseren leuke aktiviteiten zoals het kampvuur, minidisco of pizza-avond en dat draait allemaal op rolletjes.

Het is een no nonsens camping, geen massa gedoe en je voelt je er al snel helemaal op je plek.

Leuke mede-vakantiegangers en daardoor een prima vakantiesfeer.

Een absolute aanrader dus. Al denk ik wel dat hoe ouder de kinderen zijn er steeds wat minder vermaak te vinden is.

Mooie plek en lekker zwemmen

Familie van der Weide,
4-8-2018

Terrassencamping waarop wij een prachtige grote plek met uitzicht op de omgeving hadden. Heerlijk zwemmeertje met schoon water. Klein sanitair blok, waarbij de wc's naast de afwasplekken wat ongelukkig geplaatst zijn. Ander nadeel is dat er geen waterpunten in de buurt van onze plek waren: dat was een pittige klim steeds. De sfeer op de camping was prettig. Beetje alternatief en rommelig, maar fijn. Regelmatig wordt er lekker gekookt op de camping en kun je aan lange tafels gezellig eten met andere gasten. Weinig tieners, veel kleine kinderen. Leuke service: je verse brood wordt vroeg in de ochtend bij je tent gelegd.

Rustig & kindvriendelijk

Brigitte Timmermans,
16-7-2018

Mooie camping met gemoedelijke sfeer in de Morvan. Vriendelijke Nederlandse eigenaren en ruime plaatsen. En voor ons belangrijk: heel kindvriendelijk. En dan geen irritante animatie of een gigantisch zwemparadijs, maar heerlijk authentiek: een speelschuur, hooizolder, klein biebje met boeken en speelgoed, een zwemvijver en kleine speeltuin. Daarnaast worden er ook elke dag activiteiten georganiseerd zoals knutselen. Onze peuter heeft zich niet verveeld!

De eigenaren organiseren elke week een Pizza avond (ietswat prijzig maar smakelijk en gezellig). Ook kun je tweemaal per week aanschuiven aan een gezamenlijk maal. Het sanitair is wat rommelig opgezet maar schoon. En overal handige opstapjes zodat kinderen ook bij de wastafels kunnen.

Een bar (zelf-service koelkast), kleine shop en coffee corner en wat bankjes waar je boekje kunt lezen of kletsen met de andere campinggasten.

Het was er heerlijk & we willen volgend jaar weer!

Voor herhaling vatbaar!

Jeanet Manusama,
9-7-2018

Als je van rust en een mooie (wandel)omgeving houdt ben je hier aan het goede adres. Wij waren er in het voorseizoen en waren een paar dagen zelfs de enige gasten. Het is een heerlijke, sfeervolle plek om te kamperen. Er zijn allerlei voorzieningen ondergebracht in de oude gebouwen van de voormalige boerderij. Het sanitair is eenvoudig maar heel schoon. De dichtstbijzijnde winkel is kilometers verderop, maar het campingwinkeltje biedt heel veel: van gasflessen, lucifers en margarine tot pindakaas, wijn en lucifers. Als je brood bestelt wordt dit de volgende ochtend vroeg uit de vriezer gehaald en later bezorgd bij je tent. Met onze hybridefietsen konden we er niet zo uit de voeten, anders zouden we er beslist een paar weken gebleven zijn!

Heerlijke camping voor kinderen!

Hans,
28-11-2017

We hebben bijna 3 weken op de camping doorgebracht en ons geen moment verveeld. De kinderen (15/13/10/7) hebben elke dag gezwommen in het meertje.

We hebben erg genoten van de rust. De plekken zijn verdeeld over een groot terrein met veel privacy tot gevolg. De keerzijde is dat het sanitair wel een eind lopen is.

De eigenaren van de camping zetten zich voor 100 procent in om het de gasten naar de zijn te maken.

Een paar minpuntjes: gedateerd sanitair, lauw afwaswater en de stroom viel regelmatig uit.

De positieve dingen overtreffen deze kleinigheden ruimschoots.

Heerlijke natuurcamping gaaf voor kids ook 11+

Fam. Swinkels,
18-9-2017

Super vriendelijke Nederlandse familie die er alles aan doet om op deze prachtige natuurcamping het voor iedereen naar zijn/ haar zin te maken. Geen suffe clown animatie maar per dag afgestemd op de kinderen en hun leeftijd. Iedere ochtend weer en verrassing wat er die middag en avond voor ze gedaan wordt. Daarnaast heerlijk zwemmen in hun prachtige verzorgde meertje met volop speelgoed. Kampeerplekken zijn groot tot zeer groot en heel vrij gelegen met de meeste prachtige uitzicht. Sanitair is groot en keurig, uiteraard hoort bij een boerderij ook een spinnenragje! Kippen, konijnen, ezels, bibliotheek, speelschuur met veel speelgoed enz.. Erg gezellig en echt een aanrader voor gezinnen met kinderen van diverse leeftijden en ouders die ook veel rust willen!

Veel dank aan de gehele Fam. Hoekstra!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.