Camping La Forêt du Morvan

CampingWeer vandaag26°16°
Camping La Forêt du Morvan
8,6

81 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

Mooie plek en lekker zwemmen

Familie van der Weide
4-8-2018

Terrassencamping waarop wij een prachtige grote plek met uitzicht op de omgeving hadden. Heerlijk zwemmeertje met schoon water. Klein sanitair blok, waarbij de wc's naast de afwasplekken wat ongelukkig geplaatst zijn. Ander nadeel is dat er geen waterpunten in de buurt van onze plek waren: dat was een pittige klim steeds. De sfeer op de camping was prettig. Beetje alternatief en rommelig, maar fijn. Regelmatig wordt er lekker gekookt op de camping en kun je aan lange tafels gezellig eten met andere gasten. Weinig tieners, veel kleine kinderen. Leuke service: je verse brood wordt vroeg in de ochtend bij je tent gelegd.

Rustig & kindvriendelijk

Brigitte Timmermans
16-7-2018

Mooie camping met gemoedelijke sfeer in de Morvan. Vriendelijke Nederlandse eigenaren en ruime plaatsen. En voor ons belangrijk: heel kindvriendelijk. En dan geen irritante animatie of een gigantisch zwemparadijs, maar heerlijk authentiek: een speelschuur, hooizolder, klein biebje met boeken en speelgoed, een zwemvijver en kleine speeltuin. Daarnaast worden er ook elke dag activiteiten georganiseerd zoals knutselen. Onze peuter heeft zich niet verveeld!

De eigenaren organiseren elke week een Pizza avond (ietswat prijzig maar smakelijk en gezellig). Ook kun je tweemaal per week aanschuiven aan een gezamenlijk maal. Het sanitair is wat rommelig opgezet maar schoon. En overal handige opstapjes zodat kinderen ook bij de wastafels kunnen.

Een bar (zelf-service koelkast), kleine shop en coffee corner en wat bankjes waar je boekje kunt lezen of kletsen met de andere campinggasten.

Het was er heerlijk & we willen volgend jaar weer!

Voor herhaling vatbaar!

Jeanet Manusama
9-7-2018

Als je van rust en een mooie (wandel)omgeving houdt ben je hier aan het goede adres. Wij waren er in het voorseizoen en waren een paar dagen zelfs de enige gasten. Het is een heerlijke, sfeervolle plek om te kamperen. Er zijn allerlei voorzieningen ondergebracht in de oude gebouwen van de voormalige boerderij. Het sanitair is eenvoudig maar heel schoon. De dichtstbijzijnde winkel is kilometers verderop, maar het campingwinkeltje biedt heel veel: van gasflessen, lucifers en margarine tot pindakaas, wijn en lucifers. Als je brood bestelt wordt dit de volgende ochtend vroeg uit de vriezer gehaald en later bezorgd bij je tent. Met onze hybridefietsen konden we er niet zo uit de voeten, anders zouden we er beslist een paar weken gebleven zijn!

Heerlijke camping voor kinderen!

Hans
28-11-2017

We hebben bijna 3 weken op de camping doorgebracht en ons geen moment verveeld. De kinderen (15/13/10/7) hebben elke dag gezwommen in het meertje.

We hebben erg genoten van de rust. De plekken zijn verdeeld over een groot terrein met veel privacy tot gevolg. De keerzijde is dat het sanitair wel een eind lopen is.

De eigenaren van de camping zetten zich voor 100 procent in om het de gasten naar de zijn te maken.

Een paar minpuntjes: gedateerd sanitair, lauw afwaswater en de stroom viel regelmatig uit.

De positieve dingen overtreffen deze kleinigheden ruimschoots.

Heerlijke natuurcamping gaaf voor kids ook 11+

Fam. Swinkels
18-9-2017

Super vriendelijke Nederlandse familie die er alles aan doet om op deze prachtige natuurcamping het voor iedereen naar zijn/ haar zin te maken. Geen suffe clown animatie maar per dag afgestemd op de kinderen en hun leeftijd. Iedere ochtend weer en verrassing wat er die middag en avond voor ze gedaan wordt. Daarnaast heerlijk zwemmen in hun prachtige verzorgde meertje met volop speelgoed. Kampeerplekken zijn groot tot zeer groot en heel vrij gelegen met de meeste prachtige uitzicht. Sanitair is groot en keurig, uiteraard hoort bij een boerderij ook een spinnenragje! Kippen, konijnen, ezels, bibliotheek, speelschuur met veel speelgoed enz.. Erg gezellig en echt een aanrader voor gezinnen met kinderen van diverse leeftijden en ouders die ook veel rust willen!

Veel dank aan de gehele Fam. Hoekstra!

Camping heeft grote plaatsen veel privacy ligt mooie tegen een helling aan. Mooie omgeving vriendelijke eigenaren, je kunt er geweldig lekker mee eten.

In Vakantie top-3 van afgelopen 20 jaar

Rapirossi
10-9-2017

Wat een ontzettend gave vakantie hebben we hier gehad. Onze 2 jongste (5 en 9) waren we al vrij snel kwijt aan vriendjes en vriendinnetjes. Onze oudste (12) was een ander verhaal, daar leek geen doelgroep voor te zijn. Tot op dag 3; het Connect hok voor 12+ werd geopend. Een geniaal project wat was ontworpen door 12+ en uitgevoerd (met uitzondering van de betonnen vloer). Ook onze 12+ heeft de tijd van haar leven gehad. Wat een heerlijk kneuterige, maar oh zo gezellige animatie. Disco, weerwolven, knutselen, volleybal, kampvuur, allemaal even gezellig. En volop ruimte voor kinderen om de familie een handje te helpen of zelf ideeën in te brengen. Pizza avond: heerlijk! En ook een aantal inspirerende mensen aan de eettafel ontmoet tijdens de gezamenlijke restaurantavonden. Wat kan ik nog meer zeggen? Ga dit ervaren! Liefs van de familie Rapirossi!

Fantastische camping!

Nienke
18-8-2017

Een heerlijke plek! Erg ruime en rustige plekken. Voor kinderen wordt veel georganiseerd: knutselen, rondritten met de tractor, stokken zoeken om broodjes te bakken boven het vuur. Geen scheuwerig entertainment, maar leuke en creatieve activiteiten. Er is veel ruimte om te spelen en te ontdekken: een speelschuur met gymtoestellen, trekkers, fietsjes, schommels en noem maar op, een zwemmeertje, een hooizolder, geweldig.

Daarnaast zijn de gezamenlijke eet-avonden en pizzabakken echte aanraders.

Wij hebben genoten en onze dochters ook.

Gezelligheid, ontspannen en supergastvrij

Anneke
2-8-2017

Ruime plekken voor de tenten, zowel verhuur als eigen tent. Onze jongens (7 en 9) hebben genoten van het zwemmeertje, trampoline, speelgoedauto's, hooischuur en niet te vergeten de lieve dieren. We vonden het privesanitair heel prettig. De sfeer onder de gasten is relaxed, de familie Hoekstra staat altijd klaar om te helpen en organiseren dagelijks iets leuks. Het gezamenlijk eten ( 2 x per week) en de pizza-avond (1x per week) zijn absolute aanraders!

Leuk maar eigenaardig

Wim
25-7-2017

Leuk voor kinderen. Ongedwongen sfeer. Beetje rommelig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.59 uit 10 op basis van 81 reviews.