Camping La Forêt du Morvan

Meer camping info

97 reviews over Camping La Forêt du Morvan

• 10Jinne Das22-02-2020

Gastvrij, persoonlijk en kindvriendelijk

Alle ingrediënten voor een topvakantie zijn aanwezig. Prachtige ruime (privé) plekken met mooi uitzicht. Daarnaast kun je twee keer per week aanschuiven bij een 3-gangen diner en is er 1 x pizza avond. Voor kinderen is overal aan gedacht: van knutseluurtje tot kampvuur tot speeltuin. Er is ook een klein meertje om af te koelen en naar waterinsecten te vissen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 10Eetgelegenheden

• 2019
    9Pauline05-09-2019

Prachtige plek

Heerlijk rustige plek, zeker in t voor en naseizoen , grote ruime plaatsen , geweldig uitzicht, prachtige wandel omgeving en leuke dorpjes,weinig kinderen in t naseizoen, echt nog een kampeercamping zonder poespas.wij waren hier van 3 - 11 sept. Jammer dat de table d, hote er niet meer was in sept.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Akkerins21-08-2019

Schitterend & uniek!

Via een tip kwamen we bij deze prachtige,unieke boerderijcamping. Midden in de natuur waarbij je s'avonds prachtige uilen,krekels en andere dieren hoort. Zo stil dat het in de avond en ook overdag is hebben we als heel prettig ervaren. Als je wilt kun je de drukte opzoeken bij de centrale plek waar je een drankje kunt doen,mensen ontmoeten en kinderen spelen. Het zwemmeertje was heerlijk! Elke dag plonsen we in het water en hebben we dikke lol gehad. De kippen,ezels,konijnen en cavias waren een ware belevenis voor de kinderen. Zulke ruime plekken wat heel veel privacy geeft,je eigen plekje waar je heerlijk rustig buiten kunt genieten. Het heerlijke eten 3 x in de week is een aanrader en aanvulling! Er is zo ontzettend veel te doen in de omgeving! Mooie stadjes,markten en wandelingen. Een groot zwemmeer(uurtje rijden) picknickplekjes en de prachtige oude opgraving met museum.

We zouden een week blijven maar dat werden er twee😁

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Fam. Jansen08-08-2019

Afgelegen camping

De ligging van de camping is mooi maar erg af gelegen. Prima plek om tot rust te komen in een prettige sfeer. De camping is geschikt voor jonge kinderen maar de speelschuur voor de kinderen is wel heel erg stoffig. We hebben een keer mee gegeten op de camping; het was best lekker maar de prijs was eigenlijk niet in verhouding.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Miriam02-08-2019

Betoverende plek

Ruime camping plaatsen met prachtig uitzicht. Heel hartelijke eigenaren die alles goed verzorgen en een goede sfeer hebben gecreëerd. Onze kinderen (5 en 7 jaar) hebben heerlijk kunnen spelen in de speelschuur, op de hooizolder en deelgenomen aan geweldige knutsel en sportactiviteiten die uitstekend begeleid werden. Zo kwamen wij ook toe aan een boek (oa uit de uitgebreide campingbieb). Mooie wandelingen vanuit de camping. Knus zwemmeertje. En op zondagavond pizza avond, waarbij je zelf je ingrediënten kiest/je pizza maakt, die vervolgens in de houtoven gebakken worden. Wij hebben genoten en komen zeker terug naar deze betoverende plek.

• 8Eetgelegenheden

• 9Jolanda02-08-2019

Heerlijk, wij komen terug!

We hebben hier een heerlijke tijd (ruim 2 weken) gehad met onze kinderen van 2 en 5 jaar. Echt hele mooie ruime kampeerplaatsen met prachtig uitzicht. Ook veel plaatsen met schaduw. De lieve cavia’s, konijntjes, ezels, hond en kippen zorgen voor heerlijk ontspannen vermaak. De knutselclub en andere kinderactiviteiten zijn leuk, gezellig en goed begeleid. De Morvan is een mooi en rustig gebied en wij hebben niet anders dan vriendelijkheid ervaren. De fam. Hoekstra met hulptroepen runnen de camping als gesmeerd team met een oprechte glimlach. Wanneer je van een stofvrije omgeving met blinkend sanitair houdt is dit niet je perfecte stek. Hou je van een ruime kampeerplaats midden in de natuur en vinden je kinderen het geen probleem om stoffig te worden in de speelschuur en kikkers te vangen in de door een bron gevoede zwemvijver dan zit je hier goed. De pizza avond en mee-eetavonden zijn ook een aanrader. Kortom wij komen terug!

• 8Eetgelegenheden

• 8Roel18-07-2019

Als god in Frankrijk!

Tres simple, perfect! Verwacht niets en geniet optimaal, wat een hartelijke mensen! Prima plek, mooi uitzicht en heerlijk gezwommen in de vijver. Leuk winkeltje en mooi systeem van afrekenen. Ff opschrijven wat je gebruikt hebt en door! Wil je genieten en zelf de regio ontdekken dan ben je hier aan het juiste adres, wil je verzorgd en vermaakt worden.... rij lekker door! Pareltje, wij komen zeker terug!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Nel Fredrikze18-07-2019

Superplek

Wat een mooie camping: heel ruime plekken met veel privacy, prachtig uitzicht, 's morgens brengt Jan je bestelde brood bij de tent, mooie wandelmogelijkheden in de omgeving, waarvan Jan gps-tracks heeft en beschrijvingen, een bescheiden winkel, waardoor je niet telkens op pad hoeft voor boodschappen. Ik denk met kinderen een ideale plek, omdat er van alles te doen is: zwemmen, klimmen, speelgoed, ruimte genoeg.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Lieke en Yvonne16-07-2019

Gastvrij, kindvriendelijk en midden in de natuur!

Heerlijke week gehad. Hele hartelijke gastheer en vrouw. Gemoedelijke sfeer. Mooie ruime plekken met voldoende privacy. Niet hutje mutje op elkaar. Midden in de natuur, met prachtige uitzichten. Gezellig een drankje doen bij de bar en meerdere avonden heerlijk aan een lange tafel met z’n allen eten. Hierdoor makkelijk en gezellig contact met de andere campinggasten. Geweldig zwemmeertje, ook geschikt voor kleine kinderen. De kinderen vermaakten zich perfect in de speelschuur, hooizolder en speelgelegenheid bij de bar. En de skelter was natuurlijk top! Leuke animatie voor de kinderen, niet teveel poespas maar gewoon heel leuk. Kampvuur mer broodjes bakken was bijvoorbeeld zeer geslaagd. Vooral voor jonge kinderen grote aanrader!

• 10Eetgelegenheden

• 9Simona en Kees06-07-2019

Klein paradijsje

Wij hebben 10 dagen op de camping gestaan en genoten van het prachtige uitzicht en fijne ongedwongen sfeer. Het waren warme dagen, maar we stonden op een plek met voldoende schaduw dus het was goed uit te houden. We konden afkoelen in het zwemmeer. Onze dochter van 1,5 kon zich ook goed vermaken, omdat er veel speelgoed is en ze vond het leuk om achter de kippen aan te rennen en s middags een ijsje te eten op het terrein. Veel andere nederlanders met wie we gezellig en lekker hebben gegeten tijdens de table d’hote. Jan en Joke zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving ook leuke stadjes en marktjes om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Camping La Forêt du Morvan info