Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Fontaine la Mère in het Nederlands

Helemaal goed. Niets negatiefs meegemaakt!

Leonie Vollenberg
24-8-2014

Schone en mooie smaakvolle ingerichte kamers. Enorm goed adres waar van uit fietstochten gemaakt kunnen worden. Mary en Gerard maken het de gasten naar hun zin. Zijn zeer gastvrij. Een heerlijke rustige plek om te toeven. Ik kwam voor 4 nachten maar na een verhuizing van mijn koffer naar een andere mooie kamer ben ik er nog maar 10 nachten langer gebleven. Het was heerlijk.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fontaine la Mère in Laizy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fontaine la Mère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.