Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Fontaine la Mère in het Nederlands

Mooi onderhouden complex...

Peerenbooms-Driessen
4-8-2017

We hebben 4 nachten mogen logeren in de Tuinkamer met loft op dit prachtige complex. Gerard en Mary hebben er iets ontzettends mooi van gemaakt....echt alles tip top in orde. Er is met name veel ruimte: de kamers zijn ruim, de tuin is groot en je kijkt mijlenver uit over weilanden met koeien. Het plekje Autun ligt op 15 minuten rijden en is ok! Met slecht weer zijn er niet echt interessante uitstapjes te maken. Beaune is wel een aanrader maar een uurtje rijden. De table d'hotes moet je doen!!. Heerlijke maaltijden onder genot van een drankje en met gezellige mensen. Voor de kinderen boven de 10 is er weinig vertier....en als ik dan een kanttekening mag maken zou ik het zwembad ingraven en evt een trampoline plaatsen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fontaine la Mère in Laizy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fontaine la Mère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.