Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Fontaine la Mère in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

Aad
18-7-2018

Fontaine la Mère ligt in het zuidelijke deel van de Bourgogne in Frankrijk. We verbleven de eerste week van juli op de minicamping (vijf plaatsen, dus alle rust!) en hebben het heerlijk gehad. De eigenafren, Gerard en Mary de Jong, zijn heel gastvrij en voorzien de gasten van heerlijke maaltijden en uitgebreide adviezen over wat er te doen is de omgeving. Het natuurgebied waar Fontaine la Mere deel van uitmaakt - de Morvan - nodig uit voor wandelen, fietsen, maar is voorl ook geschikt voor mensen die rust zoeken. Verwacht geen grote toeristische attracties!

Gereisd Met partner in juli 2018

Mini-camping in prachtig gebied

Fam. P.
4-9-2016

Vanuit de Provence neergestreken op deze mini-camping gelegen aan de rand van de Morvan. Prachtig gebied met schilderachtige vergezichten: uitgestrekte heuvels en dalen met minimale bebouwing. Nog nooit zulke mooie sterrenhemel gezien als daar. Hoewel we kampeerden hebben we ontbeten met de gasten van de chambre d’hotes en ook gebruik gemaakt van de table d’hotes. Mary had een heerlijke maaltijd gemaakt en samen met Gerard verzorgden ze een compleet diner. Erg gezellig om op deze manier een avondje door te brengen met de andere gasten. De camping is kleinschalig met een toiletgebouw in een oude stal waar nog elementen van zichtbaar zijn: super mooi gemaakt, heel netjes en schoon. Het landgoed met gebouwen is goed onderhouden met diverse leuke zitjes. Enige minpuntje is dat op het kampeerterrein af en toe verkeersgeluiden hoorbaar zijn.

Een top adres voor doorreis of langer verblijf.

Henny en Paul
24-9-2014

Aan de rand van het prachtige gebied de Morvan gelegen, is dit een uitstekend uitgangspunt om dit gebied te bezichtigen. Doorgewinterde fietsers en wandelaars kunnen hier zeker hun hart ophalen. Boven zijn 3 ruime goed ingerichte kamers, en beneden nog eens 2 met tuindeuren. Ook een mini-camping is aanwezig. Mary en Gerard doen hun uiterste best om eenieder het naar de zin te maken, subtiel, niet opdringend maar met plezier en zorg voor de gasten. De eerste halve week waren er nog vier stellen. Leuke en gezellige gesprekken werden er gevoerd onder het genot van een drankje. De tweede week zaten wij er alleen, toen bleek nog duidelijker hoezeer zij hun best deden om het ons naar ons plezier te maken. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad en kunnen u dit adres met een gerust hart aanraden.

Gereisd Met partner in Tue Sep 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek voor een fijne vakantie!

henkstoffels
10-9-2013

Wij kunnen Fontaine La Mere aan iedereen aanbevelen, het beheerdersechtpaar doet echt alles om het naar je zin te maken!

Gereisd Met partner in juli 2013

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fontaine la Mère in Laizy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fontaine la Mère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.